MS Windows
briani 27239
Notebook kan ikke connecte til internettet
Fra : Mogens

Dato : 15-02-09 16:28

Jeg er lidt forvirret. Har i et stykke tid brugt 3 og TDC's USB-modems,
men har nu forsøgt at få PC'en til at connecte via mit trådløse LAN.

Det går fint, den connecter til LAN og giver "Meget høj" signalstyrke.
Men når jeg starter IE så er jeg off-line, og kan ikke få det til at
virke. Den kan heller ikke opdatere virusdefinitoner eller på anden måde
tilgå internettet.

Så prøvede jeg at proppe et netværksstik fra min stationære computer i
notebook'ens netstik, men der sker ikke en lyd. Der står under
egenskaber for LAN-forbindelsen af netværkskabel ikke er tilsluttet ?!
Propper jeg den tilbage i den stationære funker det fint.

Jeg har fjernet diverse drivers fra 3 fordi jeg var ved at blive sindsyg
af at den konstant forsøgte at tilslutte selv om jeg havde sat den op
til at jeg skulle connecte manuelt.

Nogen bud på hvad der kan være galt?

Fra : Mogens

Dato : 15-02-09 16:56

Mogens wrote:
> [...]
>
> Jeg har fjernet diverse drivers fra 3 fordi jeg var ved at blive sindsyg
> af at den konstant forsøgte at tilslutte selv om jeg havde sat den op

Efter at have bokset lidt med maskinen og bootet et par gange lykkedes
det pludseligt at få internettet til at fungere :)