MS Windows
briani 27239
Hvorfor er IE 8 ikke med i update?
Fra : Steen

Dato : 15-02-09 13:54

Hvorfor er IE 8 ikke med i update til Vista?
Jeg går ud fra, at programmet ikke længere er i beta

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 15-02-09 14:36

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hvorfor er IE 8 ikke med i update til Vista?
> Jeg går ud fra, at programmet ikke længere er i beta

Det kommer først med i update når den er færdig:
http://www.microsoft.com/windows/Internet-explorer/beta/default.aspx

Fra : Steen

Dato : 15-02-09 15:02

On 2009-02-15 14:35:58 +0100, "Karl Erik Nielsen"
<karl.erik.nielsen@no.spam.gmail.com> said:

> "Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Det kommer først med i update når den er færdig:
> http://www.microsoft.com/windows/Internet-explorer/beta/default.aspx

Fint, jeg troede at når den hed RC1, så var det ikke længere en beta.
7'eren kører vel også ganske udmærket

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-02-09 15:39

"Steen" skrev i en meddelelse
> Fint, jeg troede at når den hed RC1, så var det ikke længere en beta.

Jo - det er stadig en beta.

RC = Release Candidate - altså nummeret efter de første betaer - men stadig
ikke god nok til at blive kaldt færdig

Jeg kører den på to PC'er med XP og en med Windows 7 - der kører den også
OK......

> 7'eren kører vel også ganske udmærket

Hvis du mener Windows 7 beta'en - så ja - den kører fint - men det kunne jo
også kun gå fremad efter Vista

Men ja - foreløbig ser Windows 7 meget fornuftig ud - de har fjernet nogle
af de værste fejl i Vista - så må man bare håbe at de ikke bliver lagt ind
igen i den endelige version, og at det ikke kun er i betaen, at de er
fjernet.

Jan

Fra : Steen

Dato : 15-02-09 15:44

On 2009-02-15 15:39:08 +0100, "Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> said:

> Hvis du mener Windows 7 beta'en - så ja - den kører fint - men det kunne jo
> også kun gå fremad efter Vista

Jeg mente nu IE7.
Jeg har installeret IE8 på en XP, men på Vista kører jeg stadig IE7.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-02-09 19:05

"Steen" skrev i en meddelelse
> Jeg mente nu IE7.

OK

Nu spurgte du i Windowsgruppen, så man kunne jo ikke vide...

IE hører mere til i browser-gruppen news:dk.edb.internet.software.browser,
hvor både 7'eren og 8'eren har været drøftet før.

Jan

Fra : Kurt Lund

Dato : 15-02-09 15:41

> Fint, jeg troede at når den hed RC1, så var det ikke længere en beta.
> 7'eren kører vel også ganske udmærket
Hej
Den kan komme til at hedde RC1 - RC2 og RC3 inden den er endelig færdig.
Men den kommer vist kun som RC1 og så er den færdig.

Mvh
Kurt