MS Windows
briani 27239
Gendanne default fonts in Win Xp
Fra : Kim

Dato : 15-02-09 12:48

Skulle lige prøve Webroot Spy Sweeper,
så gik der ged i min Xp Pro Dk.

Hold Jer væk fra den.

Problemet er nu at næsten alle bogstavstyper ( Fonts ),
det både på Skrivebordet, i IE, FireFox, Outlook Exprex,
Stifinder, ja selv i dette vindue jeg lige nu skriver i,
der ser bogstaverne forkerte ud, er kursive ( skrevet skråt).

Kan en venlig person venligs fortælle hvordan man
kan gendanne default Fonts i hele Win Xp Pro Dk ?

Alt er opdateret, vil gerne undgå en ny install af XP

Mvh Kim

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-02-09 13:46

"Kim" <yea@invalid .dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kan gendanne default Fonts i hele Win Xp Pro Dk ?
>
> Alt er opdateret, vil gerne undgå en ny install af XP

Start-tilbehør-systemværktøjer-systemgendannelse.
Gendan til et tidspunkt før du installerede problemet, så burde det løse sig
selv.

Kurt

Fra : Kim

Dato : 15-02-09 17:23

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev
> Start-tilbehør-systemværktøjer-systemgendannelse.
> Gendan til et tidspunkt før du installerede problemet, så burde det løse
> sig selv.

Det var noget af det første jeg prøvede,
virkede ikke.

Hvad er default Font i de forskellige programmer
som IE, Stifinder, OE og Skrivebord m.m.?

Mvh Kim