Problem med Asus ISDNLink 128 k adapter
Fra : Poul Svendborg Søren~

Dato : 28-07-01 15:46

Jeg har lige sat et ISDN kort i min PC. Jeg brugerKabel modem på
internettet, så jeg har kun anskaffet ISDN kortet for at kunne sende fax og
bruge faciliteterne i Win2000 til telefonopkald.

Kortet er installeret og jeg kan uden problemer gå på internettet med det,
men jeg kan ikke finde det som modem når jeg vil sætte fax op og hvis jeg
vil ringe til en kontaktperson i outlook får jeg følgende besked: "Der
opstod en intern fejl i den automatiske nummersender, luk Dialogboksen ring
op, og åben den igen senere"

Jeg håber en kan hjælpe mig med mit problem og det er den rigtige NG jeg har
henvendt mig til, hvis ikke anmoder jeg venligst om forslag til anden NG.

De venligste sommerhilsner

Poul
pss@mail.dk
www.pss.esenet.dk

Fra : cr

Dato : 28-07-01 16:08

Du kan ikke faxe ud på ISDN, men skal benytte et gammeldaws modem i a/b
porten.

Fra : Poul Svendborg Søren~

Dato : 28-07-01 16:45

Jvf. specifiakationerne på kortet skulle den understøtte både fax og
woicemail

MVH

Poul

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-07-01 17:39

"cr" <a@b.dk> skrev i en meddelelse news:9jukmh$fr1$1@sunsite.dk...
> Du kan ikke faxe ud på ISDN

Hvordan forestiller du dig så at G4 fax (digital fax) foregår?

Man kan sagtens faxe på og med ISDN, sålænge man har den rette hardware

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-07-01 17:35

"Poul Svendborg Sørensen" <pss@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> bruge faciliteterne i Win2000 til telefonopkald.

Du skal installere noget CAPI-driver eller noget CAPI-software der muligvis
følger med.

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Poul Svendborg Søren~

Dato : 28-07-01 20:51

Tak for hjælpen, jeg har fået faxen til at virke, nu mangler jeg bare at få
telefonsenderen til det

MVH

Poul
"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> skrev i en
meddelelse news:3b62e9b9$0$6038$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-07-01 20:57

"Poul Svendborg Sørensen" <pss@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for hjælpen, jeg har fået faxen til at virke, nu mangler jeg bare at

> telefonsenderen til det

Du er godt klar over at du ikke kan bruge nummersenderen, ikke også?
Du må have noget software der gør det muligt at snakke over lydkortet

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Poul Svendborg Søren~

Dato : 30-07-01 02:45

Nej det må jeg indrømme det anede jeg ikke. Kan du anbefale et program til
dette formål?

meddelelse news:3b631916$0$2566$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-07-01 07:04

> Nej det må jeg indrømme det anede jeg ikke. Kan du anbefale et program til
> dette formål?

Nej ikke umiddelbart. Jeg har aldrig leget med det.

--
Martin Højriis Kristensen