SW Episode 1.1 er et hit!
Fra : J.O.H.

Dato : 28-07-01 15:23

Har haft den fornøjelse at gennemse den alternative version af Phantom
Menace "Episode 1.1"- og jeg må sige, at der er helt klart sket en
forbedring i filmens flow og historie. Jeg er positivt overrasket.

Jar jar og dårlige jokes er der cuttet en del i. Plat undervandsdrama er
væk. Dum forklaring af "the force" er også væk osv osv. ..og resultatet er
sku en film og fortælling... der holder - lidt hurtig nogen steder, men den
holder bedre sammen! Den gamle Phantom Menace hader jeg stadig, men denne -
ulovlige - version tager jeg til mig.

Selvfølgelig er der stadig fejl og mangler som skulle være cuttet væk. Efter
min mening spiller den lille anakin SÅ dårligt, at jeg konstant tænker på
hvordan de kunne finde på at caste ham iblandt de 3000. ..og uh! uh! En
2-hovedet kommentator!? (suuuk) cut! cut! cut!

--
JOH

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 28-07-01 15:29

"J.O.H." <johaarup@inet.uni2.dk> skrev i en meddelelse news:YQz87.1077

> Har haft den fornøjelse at gennemse den alternative version af Phantom
> Menace "Episode 1.1"- og jeg må sige, at der er helt klart sket en
> forbedring i filmens flow og historie. Jeg er positivt overrasket.

Nu er jeg sikkert dum, men hvor får man fat i denne version henne?

Jeg har faktisk kun hørt om det i denne gruppe (igår?) og jeg blev mildest
talt forbavset. Jeg er ikke specielt SW-fan, men hvis der kunne opdrives en
bedre version af TPM, og det skulle ikke særlig svært at lave en markant
bedre version - ville jeg være interesseret. TPM var virkelig en dyb
skuffelse, synes jeg.

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 01-08-01 21:18

Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvor denne version 1.1
kan købes.

mvh
Kenneth Runge
dvd@biograf.dk

------------------------------------

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-08-01 00:22

"news.cybercity.dk" <dsl37371@vip.cybercity.dk> writes:

> Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvor denne version 1.1
> kan købes.

Jeg kunne godt tænke mig, at folk holdt op med deres fis.

OK, mange kunne ikke lide TPM (jeg kunne godt) og det har de så nogle
grunde til. Men at skamfere en instruktørs værk for at vise, at de er
bedre end ham er lamt.

Skal man vise, at man kan gøre tingene bedre, så må man gøre tingene
bedre, ikke bare stjæle andre folks arbejde.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I am a Bear of Very Little Brain,
The RockBear. ((^)) and long words Bother me."