Ny mobil/problemer med SE C905
Fra : Ditte H

Dato : 14-02-09 14:51

Hej

Jeg har egentlig forelsket mig i en C905, men er blevet frarådet det,
da de hurtigt gik i stykker.
Jeg savner et godt kamaera med blitz og så er jeg faldet for mulighed
for trådløst internet på mobilen.

Er der andre muligheder? Jeg vil foretrække Sony Ericsson, men lad mig
gerne høre forslag.

Hilsen Ditte

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-02-09 00:34

Ditte H <nitnitnit@nitnit.nit> wrote in

> Jeg har egentlig forelsket mig i en C905, men er blevet frarådet det,
> da de hurtigt gik i stykker.

Nu har den jo ik været på markedet så længe sååå ;) Der er udgivet ny
software til den her i februar (kan ikke huske hvornår de nye producerede
skulle være med den nye software men det er snart). Jeg tror den er ved at
være over de værste børnesygdomme.

Jeg købte den i november sidste år, den jeg fik havde flere fejl end jeg
nogensinde før har oplevet på en telefon - i januar fik jeg den byttet
efter den mistede evnen til at logge på netværk. Den nye jeg fik er jeg
rigtig godt tilfreds med (bortset fra 3´s elendige branding...).

> Jeg savner et godt kamaera med blitz og så er jeg faldet for mulighed
> for trådløst internet på mobilen.

Ja så er C905 et rigtig godt valg.