Dagblade: Deltag i Durban II
Fra : Kert Rats

Dato : 14-02-09 08:51

"Danmark skal ikke udeblive fra den racismekonference, der finder sted i
april. Det ville være at overlade scenen til ytringsfrihedens fjender, lyder
det fra Danske Dagblades Forening (DDF)."

Læs mere på http://jp.dk/indland/indland_politik/article1602346.ece

Jeg synes, at Danmark principielt bør deltage, men det er overmåde vigtigt,
at vi sender de rigtige repræsentanter for Danmark. Megen skade kan blive
forvoldt ved at sende et par vatnisser.

Boykot er selvfølgelig en form for tilkendegivelse af Danmarks officielle
holdning til Durban II-konferencen, men bedre er det, i min optik, at møde
fjenden til kamp på ord og diplomati, desværre på fjendens
hjemmebanehalvdel.

Venligst

Kert Rats

Fra : Kim2000

Dato : 14-02-09 09:21

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> holdning til Durban II-konferencen, men bedre er det, i min optik, at møde
> fjenden til kamp på ord og diplomati, desværre på fjendens

Man kunne passende sende Pia Kjærsgaard og Thulesen Dahl, eller måske et par
af præstefætrene. Meget passende sammen med 20 lægersoldater, så vi er
sikker på de kan komme hjem igen.

Fra : Per Rønne

Dato : 14-02-09 10:34

Kert Rats <stendod@gravklar.dk> wrote:

> [...]
> holdning til Durban II-konferencen, men bedre er det, i min optik, at møde
> fjenden til kamp på ord og diplomati, desværre på fjendens

Durban II tegner til at blive værre end Durban I, der i forvejen var en
skandaløst racistisk konference.

Den skal boykottes. Helst af hele den vestlige lande.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Georg Hansen

Dato : 14-02-09 11:26

> Durban II tegner til at blive værre end Durban I, der i forvejen var en
> skandaløst racistisk konference.
>
> Den skal boykottes. Helst af hele den vestlige lande.
> --

Jamen jeg troede at Durban netop var en konferance imod racisme, pudsigt nok
den racisme som en del her i gruppen støtter helhjertet.

Fra : *@*

Dato : 14-02-09 12:23

On Sat, 14 Feb 2009 11:26:23 +0100, "Georg Hansen" <ge@tdc.dk> wrote:

>Jamen jeg troede at Durban netop var en konferance imod racisme,

det er jo netop kun tro - er du muhamedaner

Durban et vedtog at racisme var OK

Durban to tegner til at blive endnu værre

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Per Rønne

Dato : 14-02-09 12:44

*@* <125@invvalid.invalid> wrote:

> det er jo netop kun tro - er du muhamedaner
>
> Durban et vedtog at racisme var OK

Ja, så længe den kun rettede sig mod jøder og vesterlændinge.

> Durban to tegner til at blive endnu værre

Ja, nu skal ytringsfriheden afskaffes.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frithiof Jensen

Dato : 26-02-09 18:41

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Ja, nu skal ytringsfriheden afskaffes.

Fint nok - det er på tide at vælge FN fra! Måske kunne det være et skub på
vejen??

Fra : Kert Rats

Dato : 14-02-09 12:21

> Durban II tegner til at blive værre end Durban I, der i forvejen var en
> skandaløst racistisk konference.
>
> Den skal boykottes. Helst af hele den vestlige lande.

Du kan have ret: En konference mod racisme, afholdt af racister for
racister - det lyder sgu egentlig som en boykotter.

Venligst

Kert Rats

Fra : Egon Stich

Dato : 15-02-09 11:14

> Du kan have ret: En konference mod racisme, afholdt af racister for
> racister - det lyder sgu egentlig som en boykotter.
>

> Venligst
>
> Kert Rats

Jeg finder ikke, man på nogen måde kan deltage i dette cirkus.
Og da slet ikke som demokratisk land.

Deltager man, og bliver "stemt ned"---

Hvad så?

Forpligtiger demokrati, eller ej?

Egon

Fra : Frithiof Jensen

Dato : 26-02-09 18:40

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> holdning til Durban II-konferencen, men bedre er det, i min optik, at møde
> fjenden til kamp på ord og diplomati, desværre på fjendens

Send Johny Hansen & crew samt de autonome: De taler allerede sproget!!!