Endnu en møgsag.....
Fra : Malene P

Dato : 14-02-09 06:53

..... men vi ved jo alle ganske godt hvorfor!

http://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/article1125754.ece

Malene P

Fra : El Trabajador

Dato : 14-02-09 08:52

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> .... men vi ved jo alle ganske godt hvorfor!

Ja, hun er ikke muhamedaner, derfor fik hun ikke lov til at blive i Danmark.
Har I lagt mærke til hvor sjældent en muhamedaner bliver afvist i Danmark,
mens sager om udvisning oftest handler om kristne armenere el.lign.

--
El Trabajador

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-09 10:21

El Trabajador wrote:

> [...]
> Danmark. Har I lagt mærke til hvor sjældent en muhamedaner bliver
> afvist i Danmark, mens sager om udvisning oftest handler om kristne

Sådan er det desværre i dagens Danmark. Sørgeligt.

--
/ Thomas

Fra : *@*

Dato : 14-02-09 12:05

On Sat, 14 Feb 2009 08:51:47 +0100, "El Trabajador"
<notrabajo@gmail.com> wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Ja, hun er ikke muhamedaner, derfor fik hun ikke lov til at blive i Danmark.
>Har I lagt mærke til hvor sjældent en muhamedaner bliver afvist i Danmark,

og at Radikale Venstre kritiserede at vi tog for mange forfulgte ind i
landet

med den begrundelse at de var kristne

tror radikale Venstre virkelig at de kan skjule at det rundt om i
verden er kristne og ikke muhamedanere der forfølges mest?

>mens sager om udvisning oftest handler om kristne armenere el.lign.

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-09 10:20

Malene P wrote:
> .... men vi ved jo alle ganske godt hvorfor!
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/article1125754.ece

Hvorfor undrer det mig ikke, at V og DF stadig ikke fatter brik af noget som
helst, med deres lovgivninger.

Udlændinge "Service" er igen, igen til grin.

--
/ Thomas

Fra : Malene P

Dato : 14-02-09 12:03

"Thomas M" <wtf> skrev i en meddelelse

> Hvorfor undrer det mig ikke, at V og DF stadig ikke fatter brik af noget
som
> helst, med deres lovgivninger.
>
> Udlændinge "Service" er igen, igen til grin.

Nemlig. Sagen er, at vi efter kuppet med den hæslige udlændingelov i 1983
har modtaget alskens skidt og møg, der ikke har givet andet end stigende
problemer - er du i tvivl kan jeg hurtigt lige finde et par links frem. Da
den nye regering kom til i 2001, har den (takket være at den er afhængig af
DF) indført en masse mere eller mindre heldige stramninger for at dæmme op
for ulykken. Desværre har man ikke turdet melde klart og ærligt ud, hvem det
er vi ikke ønsker skal strømme hertil. Derfor laver man lovene ens for alle
i en sådan grad, at det desværre af og til kommer til at gå ud over
mennesker, der ellers kunne gøre gavn som gode danske borgere. Som feks
Natallia Dzivachenka. Og imens strømmer affaldet fortsat hertil. Men det var
jo nok ikke lige det, du mente...

Malene P

Fra : Lyrik

Dato : 14-02-09 16:15

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> .... men vi ved jo alle ganske godt hvorfor!
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/article1125754.ece
>
> Malene P
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Der er en masse fattige højt uddannede ukrainere som vi kunne suge af helt
gratis!
Der er læger i hobetal!

Men DumsiDanmarks leder "Hr. Forbudtski" har gjort det forbudt!

Det er de radikale der er masterminds bag det hele. "Vi skal modtage
trængende flygtninge"-"Trængende flygtninge" er islamiske somaliske
gedhyrder på flugt for andre islamiske militser.
Ukrainere er ikke forfulgte! Ikke andet af en månedsindtægt på 100 danske
kroner! Det er højtuddannede der skriger på arbejde! de er kristne, de er
vestvendte!

Dørene er lukkede for at forhindre dem vi ikke kan lide i at komme ind! De
er også lukkede for dem vi kan lide, vores venner og brødre!

"Hr. Forbudski" skal skelne mellem dem vi kan lide og dem vi ikke kan lide.
Der skal forskelbehandles!

En ny lov skal vedtages:

1. Vi skelner mellem dem vi vil invitere og dem vi ikke vil invitere!
2. Vi inviterer som tommelfingerregel ikke Danmarkfjendtlige kulturfremmede.

MvH
Jens