Afghanistan er spild af energi!
Fra : Lyrik

Dato : 13-02-09 21:15

Efter en kæmpeindsats er der ikke flere piger der er kommet i skole. Taleban
breder sig, Opiumsmarkerne blomstrer! Regimet har erklæret sig som et
shariaregime.

Vi skal bare bruge flere ressourcer på at udvikle en vidunderøkonomi i et
shariastyre-Bøv!

"Vi skal bare tvangsomvende dem til kristendommen og give dem en ordentlig
svineproduktion!))"

Nåh! nej -Bøv! de må ikke spise svinekød! De må kun stene folk der
kritiserer islam!
Se dog for helvede at komme hjem når i ikke vil omvende dem! Det kan være de
vil længes efter en svunden tid hvor de gyldne danske kroner dryssede løst
ud over gangsterbanderne!

Så finder de måske selv en vej frem!

Hjem nu!

MvH
Jens

Fra : DADK

Dato : 13-02-09 23:39

Lyrik wrote:
> [...]
> Se dog for helvede at komme hjem når i ikke vil omvende dem! Det kan
> være de vil længes efter en svunden tid hvor de gyldne danske kroner

Hmm. - dine argumenter er "dårlige" - de passer ikke ind i den officielle
teori, men ellers er det jo det samme jeg har sagt gennem 7 år. Det gjorde
mig virkelig harm, her for et par måneder siden, hvor en "far" der faktisk
slet ikke støttede projektet forsvarede sin egen søns død i morgenTV. Det
var hårdt at se på, for mig. Han havde ikke enging støttet krigen fra start
af, men ham Sønnen havde - og han støttede sin søn, i troen på at han kunne
gøre en forskel. Vel ligesom man støtter sin søn i at kunne blive murer,
eller pilot eller filminstruktør.

Det er trist, at det danske militær må trække sig tilbage, ultimativt trække
sig ud - akkurat som alle de andre - og de så med henblik på f.eks de 12
solsater der blev dræbt sidste år, og de mere end 20 der er blevet lemlæstet
alene sidste år, kan sige : Det var dette værd!

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-02-09 00:04

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> slet ikke støttede projektet forsvarede sin egen søns død i morgenTV. Det
> var hårdt at se på, for mig. Han havde ikke enging støttet krigen fra

Lejesoldater der dør for en tilfældig sag er faktisk det mest almindelige,
historisk. Du er nationalromantiker.

Mvh
Martin