Geert Wilders in memoriam
Fra : P.N

Dato : 12-02-09 22:58

I lyset af den senere tids begivenheder omkr Geert Wilders, bør det bemærkes
at en lang række højreradikale debatører har lagt deres privatr adresser ud
på nettet og da vi ved at både det yderste højre såvel som det yderste
Venstre registrerer hinandens navn og privat adresser så kan det ikke
udelukkes at foreks navne på de mest aktive debatører bliver registrerede og
sendt til ambassader for foreks USA og UK. USA har i mange år haft
indrejseforbud imod aktivister fra højre og venstrefløjen.´foreks skulle man
skrive under på at man ikke var kommunist eller nazist på visa ansøgningen.

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-09 23:11

http://zapatopi.net/afdb/

Fra : Georg Hansen

Dato : 12-02-09 23:31

"Steen A. Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)com"> skrev i en meddelelse
> On Thu, 12 Feb 2009 22:57:35 +0100, P.N wrote:

Jamen jeg har en ven fra ungdomshuset der fortalte mig at han havde sendt
den første liste med omkr 10 navne med adresser samt citater der
dokumenterer at de pågældene er højreradikale.

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-09 23:53

On Thu, 12 Feb 2009 23:30:30 +0100, Georg Hansen wrote:

> Jamen jeg har en ven fra ungdomshuset der fortalte mig at han havde sendt
> den første liste med omkr 10 navne med adresser samt citater der
> dokumenterer at de pågældene er højreradikale.

Tja. Da de hjernedøde umgdomshus-aktivister betragter alle til højre for EL
for højreradikale, så er det jo heller ikke svært.

Fra : vvv

Dato : 13-02-09 21:59

"Steen A. Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)com"> skrev i meddelelsen

> Tja. Da de hjernedøde umgdomshus-aktivister betragter alle til højre for
> EL
> for højreradikale, så er det jo heller ikke svært.

Jeg har en ven på månen, der fortalte mig at du er en lille smule naiv.

vv

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-09 01:43

On Fri, 13 Feb 2009 21:58:31 +0100, vvv wrote:

> Jeg har en ven på månen, der fortalte mig at du er en lille smule naiv.

At du har fantasi-venner, overrasker mig ikke.