Ham Wilders Wankeren
Fra : Ukendt

Dato : 12-02-09 15:46

Hvad er Wilders credentials egentligt, udover at have kopieret en masse film
fra Youtube og tilsat dem en mængde koran citater og så kaldt hans collage
for en film?

Er det almindelig kendt at han faktisk ved noget om alle muslimer i hele
verden, siden han får stor fornøjelse ud af at kæde dem allesammen sammen
med terrorister osv?

Hvis jeg var muslim og bare levede mit liv fredeligt og normalt, så tror jeg
osse at jeg ville få knopper af sådan et fjols som Wilders.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 12-02-09 15:49

"Thomas M" <wtf> wrote in message
> Hvis jeg var muslim og bare levede mit liv fredeligt og normalt, så
> tror jeg osse at jeg ville få knopper af sådan et fjols som Wilders.

Jeg tror også der er mange der kan få knopper af fjolser som dig.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-09 15:51

N_B_DK wrote:

> Jeg tror også der er mange der kan få knopper af fjolser som dig.

Spis en kiks No Brain.

--
/ Thomas

Fra : Steen

Dato : 14-02-09 12:28

On 2009-02-12 15:51:13 +0100, "Thomas M" <wtf> said:

> Spis en kiks No Brain.

Rolig, det var bare endnu et bevis på at rabiate og yderligtgående,
ikke magter andet end at diske det sædvanlige varme luft over disken.

Om det er ekstreme og religiøse fantaster, ekstremister på
højre/venstrefløjen, så er de i bund og grund ens: Jeg alene vide...

Fra : Kert Rats

Dato : 14-02-09 12:40

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Om det er ekstreme og religiøse fantaster, ekstremister på
> højre/venstrefløjen, så er de i bund og grund ens: Jeg alene vide...

Helt enig. Fantaster og ekstremister er ikke værd at ofte tid på, for de er
uimodtagelige for argumentation og fakta.
Der er enkelte i denne gruppe, som jeg bevidst har fravalgt at diskutere
med.

Venligst

Kert Rats

Fra : DADK

Dato : 14-02-09 01:00

N_B_DK wrote:
> "Thomas M" <wtf> wrote in message
>

> Jeg tror også der er mange der kan få knopper af fjolser som dig.

Et redeligt spørgsmål? Hvad er dine akkkredativer, oh anonyme N_B_DK?

Fra : Per Rønne

Dato : 12-02-09 16:06

Thomas M <wtf> wrote:

> Hvad er Wilders credentials egentligt, udover at have kopieret en masse film
> fra Youtube og tilsat dem en mængde koran citater og så kaldt hans collage
> for en film?

Den 5 minutter lange film kunne være lavet af en 9. klasse.

> [...]
>
> Hvis jeg var muslim og bare levede mit liv fredeligt og normalt, så tror jeg
> osse at jeg ville få knopper af sådan et fjols som Wilders.

Det er udelukkende en bunke opfanatiserede muslimer der gør Geert
Wilders interessant.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-02-09 16:15

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Den 5 minutter lange film kunne være lavet af en 9. klasse.

> Det er udelukkende en bunke opfanatiserede muslimer der gør Geert
> Wilders interessant.

Med andre ord er han en opmærksomheds søgende krangelfant!

--
Pnic

http://freenetproject.org/
http://www.usenet.dk/
Den Store AbeGrise Katastrofe!
http://groups.google.dk/group/dk.test/msg/94c2f72b78fc4ae7?dmode=source

Fra : Kert Rats

Dato : 12-02-09 17:22

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Med andre ord er han en opmærksomheds søgende krangelfant!

Jeg mener, at du tager fejl. Wilders ønsker at sætte fingeren på et meget
ømt punkt, nemlig retten til at kritisere Islam, hvilket han så gør på en -
enig - filmisk ikke al for professionel måde. Men om filmen er godt eller
dårligt lavet, er faktisk underordnet. Det, som Wilders accentuerer, er jo
netop Europas og navnlig Hollands modvilje mod at stå fast på
ytringsfrihedens principper. Og det gør åbenbart så ondt på Holland, at
Wilders skal kanøfles.

Det er sådan, det er fat - efter mig vurdering.

Så kan det da godt være, at Wilders er lidt opmærksomhedssøgende, men igen:
Det er jo ikke sagens kerne, vel?

Venligst

Kert Rats

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-02-09 09:43

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> mod at stå fast på ytringsfrihedens principper. Og det gør åbenbart så
> ondt på Holland, at Wilders skal kanøfles.

Og hvad med retten til fri religion og retten til at leve i fred uanset
hvad for en religion man har?

Wilders er bare en af mange der er med til at oppiske had mod en
minoritet i Vesten!

Selv jeg som ikke er medlem af den minoritet ved hvor farligt
den slags er!

Det påvirker vælgerne, vælgerne vælger så ekstremister ind ect ect...

præcis det samme som i Tyskland i 30´erne

Fra : *@*

Dato : 13-02-09 10:15

On Fri, 13 Feb 2009 09:42:47 +0100, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

>Og hvad med retten til fri religion og retten til at leve i fred uanset
>hvad for en religion man har?

ja hvad med den

den trædes groft under fode mange stder i verden især af muhamedanere

hvad med retten til at færdes trygt - skal denne ret gælde alle eller
kun muhamedanere?

prøv lige at åbne øjnene bare lidt

hvem er det der ikke kan færdes frit i f.eks. Gelleup Volsmose og i
Malmø

er det muhamedanere eller alle andre?

>Wilders er bare en af mange der er med til at oppiske had mod en
>minoritet i Vesten!

forkert

han har lavet en film

volden og ufreden kommer (som sædvanlig) fra muhamedansk hold

hvad med at adressere problemet korrekt?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-09 16:44

*@* wrote:

> hvem er det der ikke kan færdes frit i f.eks. Gelleup Volsmose og i
> Malmø

Har du været nogle af de steder?

Nej?

Så syng en anden sang og kom videre med dit liv.

Men skynd dig lige først at poste et link til en historie, om nogle
kriminelle fremmede som har chikaneret nogle forbipasserende, så vi kan
lege, at alle fremmede er kriminelle som kun er ude på at tæve alle os hvide
mennesker.

--
/ Thomas

Fra : *@*

Dato : 13-02-09 18:09

On Fri, 13 Feb 2009 16:43:31 +0100, "Thomas M" <wtf> wrote:

>Har du været nogle af de steder?

ganske underordnet

det har andre

de blev mødt med vold

problemet er ikke

hverken tegninger i Jyllandsposten

eller

en film lavet af en holænder

problemet er som det har været i over 1350 år

voldelige muhamedanere

men stik du hellere hovedet tilbage i sandet

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-09 10:39

On Fri, 13 Feb 2009 09:42:47 +0100, Peter Nicolaysen wrote:

> Og hvad med retten til fri religion og retten til at leve i fred uanset
> hvad for en religion man har?

Wilders anfægter da hverken retten til fri religion, eller til at leve i
fred uanset hvilken religion man har.

Det er tværtimod islamisterne, der anfægter det (dødsstraf for at forlade
islam og opfordringer til overfald/drab på ikke-muslimer).

> Wilders er bare en af mange der er med til at oppiske had mod en
> minoritet i Vesten!

Han oppisker da ikke noget som helst. Han har bare gengivet virkeligheden
(godt nok på en amatøragtig måde) og har ikke digtet noget som helst.

> Selv jeg som ikke er medlem af den minoritet ved hvor farligt
> den slags er!
>
> Det påvirker vælgerne, vælgerne vælger så ekstremister ind ect ect...

Tror du ikke at rabiate muslimske imamer påvirker folk langt mere. ?

> præcis det samme som i Tyskland i 30´erne

Forskellen er bare at det er de fundamentalistiske islamister, som er
nutidens nazister.

Fra : *@*

Dato : 13-02-09 15:45

wrote:

>Og hvad med retten til fri religion og retten til at leve i fred uanset
>hvad for en religion man har?

ja hvad med den

at kritisere stalinisme, leninisme, nazisme, muhamedanisme, maoisme
osc. har da intet med folks ret til at leve som det passer dem at
gøre,

men det er jo lige netop muhamedanernes ærinde at indskrænke alle
ikke-muhamedaneres rettigheder der nu er på banen

Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven
/Salman Rushdie/

Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre
/George Orwell/

Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver
diktator undertrykt alle andres ytringsfrihed.
/Herbert Hoover/

/Albert Camus/

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ivannof

Dato : 13-02-09 17:20

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er sådan, det er fat - efter mig vurdering.
>
> Så kan det da godt være, at Wilders er lidt opmærksomhedssøgende, men

Han sætter fingeren på et ømt punkt! Vi har naturligvis stadig
ytringsfrihed - bortset fra over for dem som man vurderer vil blive
voldelige, når de hører ytringerne.

Det er jo det England signalerer. Du kan sige hvad som helst, bare muslimer
ikke bliver voldelige - for der ophører din ytringsfrihed AF
SIKKERHEDSGRUNDE.

Hilsen Ivan

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-09 16:24

"Per Rønne" wrote:

> Den 5 minutter lange film kunne være lavet af en 9. klasse.

> Det er udelukkende en bunke opfanatiserede muslimer der gør Geert
> Wilders interessant.

Men for folk som aldrig havde set alle "de lærde" true vantro med al
landsens ulykker, eller havde set versene, så var det da en indgang til
emnet. Hans kunne have været meget bedre, men var dog taget fra
virkeligheden. Tænk hvis man kunne vise folkekirkepræster stå og skrige om
død og ødelæggelse over muslimer,- hele verden ville jo være i oprør. Den
gamle leder af Indre Mission blev jo sat på porten fordi han for over 100 år
siden rasede og hylede om helvedes pinsler, og det var IKKE noget mennesker
skulle udføre, men det ville danskerne ikke høre på.

I UK havde man som bekendt nogle af disse "kendte" raseri-anfald fra imamer,
taget med skjult kamera, OG TV-stationen blev anklaget af politiet. Sådan er
vi nu så søde i den vestlige verden, det hele er vores skyld, også når man
kræver os dræbt.

"I have only created Jinns and men, that they may serve Me" (Quran: 51:56)

"peace for our time"

Fra : TL

Dato : 12-02-09 16:43

On Thu, 12 Feb 2009 15:46:28 +0100, in dk.politik "Thomas M" <wtf>
wrote:

> [...]
>
>Hvis jeg var muslim og bare levede mit liv fredeligt og normalt, så tror jeg
>osse at jeg ville få knopper af sådan et fjols som Wilders.

Fint. Det er din demokratisk ret at mene og ytre. Som det er Wilders
ret at mene og ytre hvad han vil.

Fra : J. Nielsen

Dato : 12-02-09 21:00

On Thu, 12 Feb 2009 23:42:55 +0800, TL <tl_dp@roadrunner.com> wrote:

>Fint. Det er din demokratisk ret at mene og ytre. Som det er Wilders
>ret at mene og ytre hvad han vil.

Med den lille forskel, at det er aldeles risikofrit for Thomas at sige og
skrive hvad han vil, hvorimod Wilders "kollega" Theo van Gogh, betalte den
højeste pris for sin åbenmundethed - men han var selvfølgelig selv ude om det,
når han tillod sig at lave en film om muslimsk kvindeundertrykkelse. Ligesom
filmens hovedperson, Ayaan Hirsi Ali, der må leve under politibeskyttelse
fordi nogle muslimer "fik knopper".

Jeg får også knopper over velmenenes hjerteskærende naivitet, men jeg lader
det blive ved det...
--

-JN-

Fra : N_B_DK

Dato : 12-02-09 21:37

"J. Nielsen" <mp274808@paul.get2net.dk> wrote in message

> Jeg får også knopper over velmenenes hjerteskærende naivitet, men jeg
> lader det blive ved det...

Det er ikek naivitet, men direkte idioti.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 12-02-09 17:01

"Thomas M" <wtf> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis jeg var muslim og bare levede mit liv fredeligt og normalt, så tror
> jeg osse at jeg ville få knopper af sådan et fjols som Wilders.

Det drejer sig egentlig ikke, om hvorvidt manden er et fjols eller ikke. Det
drejer sig om helt fundamentale rettigheder, at forbyde manden at rejse ind
i et andet EU land, er endnu et eksempel på at vores frihed, er ved at blive
undertrykt af religiøse galninge. Desværre er vores politikere både blinde
og døve, det mest chokerende er dog den samlede venstre fløjs alliance med
disse fanatikere. Hvad fanden tænker de på, håber de at Muhammed skal gøre
Stalins arbejde færdigt ?

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 12-02-09 17:18

"Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> venstre fløjs alliance med disse fanatikere. Hvad fanden tænker de på,
> håber de at Muhammed skal gøre Stalins arbejde færdigt ?

Det anglikanske England har bøjet sig i støvet for muhamedanerne.

Fra : Kert Rats

Dato : 12-02-09 17:28

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det anglikanske England har bøjet sig i støvet for muhamedanerne.

Ja, først Holland, så England - hvilket land bliver det næste?

Kik evt. med på
http://debat.bt.dk/index.php?id=1&view=single_thread&cat_uid=3&conf_uid=65&thread_uid=16983#533349
Ikke, at svaret står der at læse, men der er en god debat om SIAD's nye
netavis.

Venligst

Kert Rats

Fra : Steen A.Thomsen

Dato : 12-02-09 17:27

On Thu, 12 Feb 2009 17:01:15 +0100, Morten Stæhr wrote:

> [...]
> disse fanatikere. Hvad fanden tænker de på, håber de at Muhammed skal gøre

100% enig. Jeg kunne ikke skrive det bedre selv.

Fra : *@*

Dato : 12-02-09 23:08

On Thu, 12 Feb 2009 15:46:28 +0100, "Thomas M" <wtf> wrote:

>Hvad er Wilders credentials egentligt,

han er medlem af Hollands parlament

>Hvis jeg var muslim og bare levede mit liv fredeligt og normalt, så tror jeg
>osse at jeg ville få knopper af sådan et fjols som Wilders.

hvorfor?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ivannof

Dato : 13-02-09 17:13

> [...]
>
> Hvis jeg var muslim og bare levede mit liv fredeligt og normalt, så tror
> jeg osse at jeg ville få knopper af sådan et fjols som Wilders.

Hvis jeg var nazist og bare levede mit liv fredeligt og normalt, så tror jeg
også jeg ville få knopper af sådant et fjols som ikke synes Hitler er den
sødeste i verden og Mein Kampf ikke verdens bedste bog!

Hilsen Ivan