Wilders afvist i Heathrow
Fra : /Peter

Dato : 12-02-09 15:09

DF: Wilders afvist i Heathrow - Per Stig Møller skal protestere over for den
britiske regering

Den hollandske parlamentariker og leder af Frihedspartiet, Geert Wilders,
blev tidligere i dag nægtet indrejse til Storbritannien og sat på et fly fra
Heathrow tilbage til Holland. Dansk Folkepartis udenrigsordfører Søren
Espersen er opbragt over afvisningen og vil nu have udenrigsminister Per
Stig Møller til at tage sagen op med sin britiske kollega. Han har bedt om,
at sagen kommer på som hastesag på næste møde i Udenrigspolitisk Nævn.

- Der er tale om en folkevalgt politiker, der aldrig har krummet et hår på
nogens hoved. Der er ingen saglige grunde til at nægte Wilders indrejse i
Storbritannien. Derfor må udenrigsminister Per Stig Møller rejse sagen over
for sin britiske kollega David Miliband, siger Søren Espersen.

Geert Wilders var på forhånd af den britiske ambassadør i Holland blevet
bedt om at blive væk fra en konference i det britiske overhus, hvor han
skulle have vist sin film, Fitna. Den britiske regering ønskede ikke, at
Wilders rejste ind i landet på grund af den virak, som hans film Fitna har
afstedkommet.

- Vi kan ikke acceptere en situation, hvor folkevalgte politikere ikke kan
rejse frit i Europa, og hvor en regering, der er uenig i Wilders budskab vil
forhindre ham i at komme ind i landet. Det er et helt grundlæggende brud på
ytringsfriheden, som ligger fjernt fra britisk tradition, påpeger Søren
Espersen.

- Afvisningen af Geert Wilders vækker minder om EU-boykotten mod Østrig, og
jeg husker også, hvordan Poul Nyrup Rasmussen nægtede at mødes med Salman
Rushdie. Det er en eklatant fejl, den britiske regering her har begået, og
vi må sørge for, at det ikke gentager sig, siger Søren Espersen, der har
rettet henvendelse til udenrigsminister Per Stig Møller og bedt ham
protestere over for den britiske regering.

Fra : /Peter

Dato : 12-02-09 15:14

"/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> DF: Wilders afvist i Heathrow - Per Stig Møller skal protestere over for
> den britiske regering

Wilders anskomst skulle kunne have samlet 100.0000 der ønskede ham
velkommen,
hvis netværket havde været i orden.
Som hos muhaedanerne der ville lkunne samle 10.000 i protest mod Wilder.

At samle i flokke -samle hylekoret- når noget ikke passer dem,
er vist også er det eneste muhamedanerne kan.

Fra : E.M.

Dato : 12-02-09 15:05

"/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> At samle i flokke -samle hylekoret- når noget ikke passer dem,
> er vist også er det eneste muhamedanerne kan.

De kan også lave flere muhammedanere, mange flere

E.M.

Fra : P.N

Dato : 12-02-09 15:11

> [...]
>
> At samle i flokke -samle hylekoret- når noget ikke passer dem,
> er vist også er det eneste muhamedanerne kan.

Såvidt jeg kan se er det vist jer fremmedhadere der lige nu hyler i kor.
Jeg er sikker på at mange andre end Wilders vil blive afvist i fremtiden,
ikke kun UK men også i mange andre lande.

Fra : Patruljen

Dato : 12-02-09 07:14

> At samle i flokke -samle hylekoret- når noget ikke passer dem,
> er vist også er det eneste muhamedanerne kan.
>
> De kan også lave flere muhammedanere, mange flere

Er det jeres nuancerede syn på verden -
Muslimer kan avle børn & hyle i kor :)

Fra : /Peter

Dato : 12-02-09 15:34

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er vist også er det eneste muhamedanerne kan.
>
> De kan også lave flere muhammedanere, mange flere

De kan intet andet....de er ret unuanceret.

Fra : Patruljen

Dato : 12-02-09 07:44

On 12 Feb., 15:34, "/Peter" <p...@wer.nn> wrote:

> Er det jeres nuancerede syn på verden -
> Muslimer kan avle børn & hyle i kor :)
>
> De kan intet andet....de er ret unuanceret.

Kan " de " ikke andet ?
Kan dether ikke begrejstre dig lidt ? http://www.youtube.com/watch?v=i-BQXhFAZhQ

Hvis du kikker nede i hjørnet, så er der f.eks.en, som har lært
tegnsprog -

Fra : /Peter

Dato : 12-02-09 16:19

> [...]
>
> Er det jeres nuancerede syn på verden -
> Muslimer kan avle børn & hyle i kor :)
>
> De kan intet andet....de er ret unuanceret.

Jamen parringsdans er da en del af deres instinktive forplantningsystem,
det at få mange børn kan man vel ikke kalde en egenskab der gør dem
nuancerede.

Fra : Patruljen

Dato : 12-02-09 09:42

On 12 Feb., 16:19, "/Peter" <nos...@no.mail> wrote:

> [...]
>
> Jamen parringsdans er da en del af deres instinktive forplantningsystem,
> det at få mange børn kan man vel ikke kalde en egenskab der gør dem

Jo. jeg kan ikke finde linket med fyren, som kan tegnsprog.
Her er så noget om videnskaben istedet -

http://www.youtube.com/watch?v=nCgrB6-go5Q&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=yeFr5t19aQs&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=dtgLNGTriI0&feature=related

Fra : Patruljen

Dato : 12-02-09 09:46

Jeg fandt ham så alligevel. Tegnsprog - http://www.youtube.com/watch?v=D53LhuVIbbU

Fra : Malte Runz

Dato : 12-02-09 20:36

"/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> DF: Wilders afvist i Heathrow - Per Stig Møller skal protestere over for
> den britiske regering

(snip)

> [...]
> vil forhindre ham i at komme ind i landet. Det er et helt grundlæggende
> brud på ytringsfriheden, som ligger fjernt fra britisk tradition, påpeger

Enten er Søren Espersen dum, eller også er han manipulerende. Wilders blev
ikke nægtet indrejse i England, fordi den engelske regering er uenig i
Wilders politiske budskab.

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article5709892.ece

"It is understood that Mr Wilders was denied entry under EU law, which
allows a member state to bar individuals if they constitute a threat to
public policy, security or health.

"Mr Wilders said that he received a letter from the British ambassador
yesterday, telling him that he was not welcome because his visit would
"threaten community harmony and therefore public security". "

Det var den samme argumentation man brugte fra myndighedernes side, i sin
tid, da SIAD blev nægtet at demonstrere i Gellerup, og reaktionen på
beslutning var den samme, som i det aktuelle eksempel med Wilders. Jeg tror
Søren Espersen er klar over dette. Hans udlægning er en helt bevidst
stråmand, og det er påfaldende, hvor mange der æder den slags råt.

(snip)

--
Malte Runz

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-09 20:47

Malte Runz wrote:
> [...]
> Jeg tror Søren Espersen er klar over dette. Hans udlægning er en helt
> bevidst stråmand, og det er påfaldende, hvor mange der æder den slags

Så nu er hele UK en slags Gellerup, jeg tænkte det nok, men ER det ikke
rystende?

Hvad bliver det næste? Også flertallet af danske muslimer vil jo forbud mod
kritik af islam, - bør vi imødekomme dem?

Hvis man i UK viser hvad der doceres i visse moskeer, så bliver politiet jo
pudset på TV-stationen, var det måske noget vi kunne emulere?

Der er masser af muligheder, og de skal nok blive brugt i årene fremover, -
trusler om vold ER meget effektive.

Man kan heller ikke holde tale om "social cohesion" på fx London Business
School, de tør ikke "garantere" for sikkerheden, ER det ikke bare fremskridt
så det basker. Man kan derimod sagtens holde taler af rabiate islamister,
dér er ingen problemer med sikkerheden.

Fra : Malte Runz

Dato : 13-02-09 00:23

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Så nu er hele UK en slags Gellerup, jeg tænkte det nok, men ER det ikke
> rystende?

Det ved jeg ikke lige, om du kan udlede... Men hva' mener du om Søren
Espersens fejlagtige udlægning af omstændighederne? Er det også rystende?

> [...]
>
> Hvis man i UK viser hvad der doceres i visse moskeer, så bliver politiet
> jo pudset på TV-stationen, var det måske noget vi kunne emulere?

Nej til begge dele. Naturligvis ikke. Min kritik af Søren Espersens
udtalelser medfører ikke noget af det du foreslår.

> [...]
>
> Man kan heller ikke holde tale om "social cohesion" på fx London Business
> School, de tør ikke "garantere" for sikkerheden, ER det ikke bare

Som sagt, så er det ikke nødvendigt at skulle overbevise mig om, at
udviklingen går den gale vej på rigtigt mange områder.

> ... Man kan derimod sagtens holde taler af rabiate islamister, dér er
> ingen problemer med sikkerheden.

Vil du forsvare at begrænse rabiate islamisters ytringsfrihed?

--
Malte Runz

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-09 08:03

Malte Runz wrote:
> [...]
>
> Det ved jeg ikke lige, om du kan udlede... Men hva' mener du om Søren
> Espersens fejlagtige udlægning af omstændighederne? Er det også

Wilders var inviteret af det engelske parlament, SIAD var vist ikke
inviteret ind i Gellerup på "muslimsk område" - hvorfor er det "det samme"
eller næsten det samme? Mener du at den enlige muslim i overhuset, ville
overfalde Wilders og skabe uharmoniske forhold i nr 10? Mon også ham der
blev adlet efter at have ment at Rushdie burde straffes hårdere end døden,
var til stede, HAM må vi selvfølgelig tage stort hensyn til, han ER jo
radikaliseret og man kan ikke af-radikalisere ham, dertil er han for gammel,
Iqbal Sacranie.

Hvis man skal bruge det argument hver gang en kendt islamkritiker kommer til
UK, så kan man jo få travlt. Det er da soleklart at man MÅ benytte det
argument man brugte, og ikke som Espersen tolkede det, - men er Espersen
ikke tættere på sandheden?

> [...]
> udviklingen går den gale vej på rigtigt mange områder.

> Vil du forsvare at begrænse rabiate islamisters ytringsfrihed?

Nej, men man behøver jo ikke invitere dem til at redigere skolebøger, som i
DK, eller til at tale for unge mennesker hvor der allerede ER radikaliserede
muslimer, SOM fx på London Business School.

I 80erne og 90erne inviterede man ligefrem rabiate islamister til Europa,
man var så torskedumme at ord ikke kan beskrive det. Når jeg får tid, vil
jeg citrere hvad en af dem skrev i sin hovedopgave i Tyskland, en opgave han
blev stærkt rost for. Nogen gange kan man få den tanke at vi HAR et
dødsønske her i EU, men der ER nok kun tale om en totalt rystende naivitet.
Nu tigger England så pakistanske unge om ikke at komme til UK og bombe dem,
ih hvor det går.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-02-09 08:17

Malte Runz <glemdet@glemdet.dk> wrote:

> Nej til begge dele. Naturligvis ikke. Min kritik af Søren Espersens
> udtalelser medfører ikke noget af det du foreslår.

Fejlagtige? Han giver en politisk vurdering af det reelle indhold i
regeringens handlemåde, en vurdering jeg kun kan give ham ret i.

Der er tale om en eftergivenhed over for islamisterne, som Naser Khader
kalder nutidens nazister. Om en dhimmificering af det officielle UK - i
bund og grund at føre Neville Chamberlains naive politik over for
Hitler.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 13-02-09 08:17

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

> Så nu er hele UK en slags Gellerup, jeg tænkte det nok, men ER det ikke
> rystende?

I Malmø er politiledelse og politikere mere bekymrede over islamistiske
reaktioner end over at beskytte deltagerne i fredelige demonstrationer
til fordel for den jødiske stat.

Islamisterne heilede og udtrykte anti-semitiske opfattelser, og det så
ud som om de menige politibetjente skammede sig over ledelsens kujoneri.

<http://www.sappho.dk/the-second-round-in-malmoe.htm>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Georg Hansen

Dato : 13-02-09 10:55

> I Malmø er politiledelse og politikere mere bekymrede over islamistiske
> reaktioner end over at beskytte deltagerne i fredelige demonstrationer
> til fordel for den jødiske stat.

Og hvorfor P.E.R. fordi Muslimerne er flertallet, jøderne må holde deres
demo et andet sted.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-02-09 11:17

Georg Hansen <ge@tdc.dk> wrote:

> Og hvorfor P.E.R. fordi Muslimerne er flertallet, jøderne må holde deres
> demo et andet sted.

Demonstrationen blev holdt i det centrale Malmø, ikke i
Rosengård-ghettoen. I det centrale Malmø bor de indfødte skåninge, i
Rosenborg-ghettoen bor islamiske indvandrere og efterkommere, og jeg
tvivler på at indbyggerne accepterr eksistensen kirker og synagoger i
'deres' område.

Men du forestiller dig vel at jøderne skal holde deres demonstration på
Månen?

Ja, det er da muligt at du er ironisk, men det kan lige så godt være at
»Georg Hansen« er endnu et pseudonym for P.N.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 13-02-09 12:38

"Georg Hansen" <ge@tdc.dk> wrote in message news:gn3g24$udi$1@aioe.org
> Og hvorfor P.E.R. fordi Muslimerne er flertallet, jøderne må holde
> deres demo et andet sted.

Endnu en troll....

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : J. Nielsen

Dato : 13-02-09 14:35

On Fri, 13 Feb 2009 12:38:00 +0100, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote:

>Endnu en troll....

George Hansen er en garndukke fra børneudsendelsen "Anna og Lotte".
Hvilket måske forklarer niveauet for P.N's skriverier...
--

-JN-

Fra : *@*

Dato : 13-02-09 14:05

On Fri, 13 Feb 2009 10:55:02 +0100, "Georg Hansen" <ge@tdc.dk> wrote:

>""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

>Og hvorfor P.E.R. fordi Muslimerne er flertallet, jøderne må holde deres
>demo et andet sted.

det vil sige at da der (endnu) er ikke-muhamedansk flertal i f.eks.
København så skulle voldelige ikke-muhamedanere kunne bestemme at
muhamedanere der ikke måtte demonstrere

kan du diske op med mere ugennemtænkt sludder

problemet i Malmø Gellerup England Holland OSV. er ikke folk som vil
samle sig for at demonstrere eller afsynge en sang

problemet er voldelige muhamedanere

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : TL

Dato : 12-02-09 23:38

Nå, så er alt jo fint.

Fra : El Trabajador

Dato : 13-02-09 00:40

"Malte Runz" <glemdet@glemdet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "It is understood that Mr Wilders was denied entry under EU law, which
> allows a member state to bar individuals if they constitute a threat

Tror du også på julemanden?
--
El Trabajador

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-02-09 23:53

> [...]
> om, at sagen kommer på som hastesag på næste møde i Udenrigspolitisk Nævn.

Ja, nu spiller de røde svin i den engelske regering med åbne kort.
Svin er de - rødfascistsvin - svin!

Godt, så ved endnu flere det!

Mvh
Martin