Dejlig tre-benet perser søger kærligt hjem~
Fra : tina kraft

Dato : 13-02-09 13:11

Hej allesammen

Min venindes mormor er lige død og hendes dejlige perserkat savner
derfor et nyt kærligt hjem. Han er 6 år, grå, tre-benet, kælen og meget
omgængelig. Er vant til at være ude om sommeren og inde om vinteren.

Det haster desværre ganske meget, da familien har besluttet at aflive
ham snart, hvis han ikke finder et nyt hjem. Det er derfor jeg har
kastet mig ind i kampen for at hjælpe ham. Han er sund og rask og i sin
bedste alder, og jeg synes det vil være meget trist hvis han sku aflives.

Jeg ved ikke så meget mere om ham, men send et svar her og så får du tlf
til min veninde.

Håbe, håbe...

Knus
Tina

Indlæg: 1
Tilmeldt: 13. feb 2009, 12:36
Privat besked

Med venlig hilsen
tina kraft
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 13-02-09 17:58

> [...]
>
> Jeg ved ikke så meget mere om ham, men send et svar her og så får du tlf

Har de forsøgt at sætte ham på www.vildkat.dk?
Det er super-effektivt, og har hjulpet mange katte til nye hjem.
På fora som www.dekatten.com og www.kattegale.dk er der underforum til
salgsopslag, sæt ham på dér også, så skal det nok lykkes.
Krydser fingre for ham
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : tina kraft

Dato : 13-02-09 22:14

> [...]
> På fora som www.dekatten.com og www.kattegale.dk er der underforum til
> salgsopslag, sæt ham på dér også, så skal det nok lykkes.

Hej siri

Tak for dine forslag - de bliver straks sendt videre til min veninde :)

Fra : lh

Dato : 13-02-09 19:25

"tina kraft" <t.kraftKATTE@BAKKEmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg ved ikke så meget mere om ham, men send et svar her og så får du tlf

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men har fra en veninde fåat at vide at
du kan henvende dig til Faxe Dyrehospital - de formidler omplaceringskatte.

lh

Fra : tina kraft

Dato : 13-02-09 22:24

> [...]
at
> du kan henvende dig til Faxe Dyrehospital - de formidler omplaceringskatte.

Tak for oplysningen - den er givet videre :)

Fra : Gainsbourg

Dato : 13-02-09 19:34

Hvor henne i landet?

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : tina kraft

Dato : 13-02-09 22:12

> Gainsbourg skrev:
> Hvor henne i landet?
>
> Med venlig hilsen
> Gainsbourg

Han er på frederiksberg. Min veninde vil gerne køre ham et sted hen på
sjælland, og ellers må man selv hente :)

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 19-02-09 19:51

Jeg har skrevet med Tina og katten hár fået et nyt hjem :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

husk udsalg på http://choco.dk
overskud går til kattearbejdet lokalt i Vordingborg/Tortiekontoen/KV/IK

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-02-09 21:12

In news:gnk9mg$b8a$1@newsbin.cybercity.dk,
Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com>
typed:
> Jeg har skrevet med Tina og katten hár fået et nyt hjem :)

Hvor er det dog bare dejligt at høre. Endnu en solstrålefortælling der viser
at der stadig findes gode mennesker.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 19-02-09 23:00

skrev i en meddelelse news:gnk9mg$b8a$1@newsbin.cybercity.dk...
> [...]
>
> husk udsalg på http://choco.dk
> overskud går til kattearbejdet lokalt i Vordingborg/Tortiekontoen/KV/IK

Hvor er det godt at høre.

mvh Anelise

Fra : ager

Dato : 20-02-09 07:28

skrev i meddelelsen news:gnk9mg$b8a$1@newsbin.cybercity.dk...
> Jeg har skrevet med Tina og katten hár fået et nyt hjem :)

Hvor dejligt ((-;

Mvh. Marie

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 13-02-09 19:29

> Min venindes mormor er lige død og hendes dejlige perserkat savner
> derfor et nyt kærligt hjem. Han er 6 år, grå, tre-benet, kælen og meget
> omgængelig. Er vant til at være ude om sommeren og inde om vinteren.

Jeg har straks sendt rundt til vennekredsen

Ellers kan du prøve....at oprette en gruppe på FAcebook.com og se om du ad
den vej kan skaffe katten et hjem.
Jeg skal gerne støtte op om det :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor