Den bredrøvede.
Fra : Stig Johansen

Dato : 13-02-09 11:20

Hej alle.

Det er jo svært (for mig), at finde nye positurer.
Men her i dag, så lå vores Twix og lurede lidt på verdenssituationen.

Han er ikke den mindste på denne jord, og han bliver nødt til at
vedligeholde sit bagparti, ellers kan han ikke hoppe op der hvor han vil.

Kængurukatten - comes to my mind :)
<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11045>

Stig Johansen

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 15-02-09 11:56

> Kængurukatten - comes to my mind :)
> <http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11045>

Ja, men bare ige et råd, overvægtige hankatte har en stor risiko for at
udvikle diabetes.
Min Frede ligner din, både af udseende og i tykkelse, og han fik konstateret
diabetes da han var 9 år så vi "slås" nu med daglige blodsukkermålinger og
insulinindsprøjtninger. Ikke at jeg ikke kan klare det, men det er altså
lidt belastende for katten, da hans tal svinger så meget at jeg nærmest må
måle (dvs. stikke) dagligt for at få blodsukkertallet, dels de to daglige
injektioner, samt specialkost ...

Men ellers er det en glimrende betegnelse for en bredrøvet kat *gg*

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

husk: der er udsalg på http://choco.dk
- en del af overskuddet går til at hjælpe katte i Danmark