MS Windows
briani 27239
Hvilken Ram skal jeg købe?
Fra : MJU

Dato : 13-02-09 11:25

Har et bundkort ( MBAM2 MSI K9N Neo-F nForce 550 )
http://www.msicomputer.com/product/p_spec.asp?model=K9N_Neo-F

Og 1GB Ram i pc'en nu. Ram PC6400 Corsair 1GB PC800

Jeg vil gerne have mere ram i ( Gerne en 2GB)
Men jeg kan ikke finde nogle ram der hedder det samme

Hvilken kan jeg så bruge sammen med den jeg har?

/Micky

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-02-09 19:38

"MJU" skrev i en meddelelse
Hvilken kan jeg så bruge sammen med den jeg har?

Det har jo ikke meget med Windows, at gøre.....

Prøv i news:dk.edb.hardware grupperne

Jan

Fra : Rado

Dato : 13-02-09 20:17

On Fri, 13 Feb 2009 10:24:55 -0800 (PST), MJU <mickydk@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Jeg vil gerne have mere ram i ( Gerne en 2GB)
>Men jeg kan ikke finde nogle ram der hedder det samme

http://edbpriser.dk/

Søg på "corsair", så dukker der en masse forskellige op.

--
Rado

All the answers are already within us.
It's finding the corresponding questions
that's so darned difficult.
- Swami Beyondananda

Fra : MJU

Dato : 15-02-09 18:06

Rado skrev:

> http://edbpriser.dk/
>
> Søg på "corsair", så dukker der en masse forskellige op.

Jeg har nu købt 2 x 2GB Kingston HyperX

http://www.multimediaworld.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=KHX6400D2K2%2F4G
Og det køre helt godt

Tak for jeres hjælp.