|
| Rust - Importere bil fra Europa ? Fra : Peter |
Dato : 12-02-09 13:10 |
|
Hej NG!
Jeg påtænker at importere en bil, hvor man ikke smider salt på vejene. Hvor
lang skal man "sydpå"?. Hvordan "gør" man i Nord-Tyskland (fra Hamborg og op
til den dansk/tyske grænse?)
hilsen
Peter
| |
Henning (12-02-2009)
| Kommentar Fra : Henning |
Dato : 12-02-09 16:04 |
|
On Thu, 12 Feb 2009 13:10:13 +0100, "Peter" <petit@mobil.dk> wrote:
>Hej NG!
>
>Jeg påtænker at importere en bil, hvor man ikke smider salt på vejene. Hvor
>lang skal man "sydpå"?. Hvordan "gør" man i Nord-Tyskland (fra Hamborg og op
>til den dansk/tyske grænse?)
Siger man ikke München? Vores Mercedes fra Østrig er dejlig rustfri
| |
Ukendt (12-02-2009)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 12-02-09 23:39 |
|
"Peter" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse
news:499411ac$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej NG!
>
> Jeg påtænker at importere en bil, hvor man ikke smider salt på vejene.
> Hvor lang skal man "sydpå"?. Hvordan "gør" man i Nord-Tyskland (fra
> Hamborg og op til den dansk/tyske grænse?)
En bil ruster også på fugt og vand.
Hvorfor ikke finde en bil som har fået
en god og omhyggelig efterbehandling
her i landet istedet for en bil, som måske
aldrig har fået noget, men kørt i udlandet ?
Nu ved jeg ikke, om der i det hele taget
er noget som hedder undervognsbehandling
i tyskland, men jeg ku' forestille mig, det ikke
er noget de går så meget op i som her i danmark.
Derfor kan man gætte på, at fabrikkens eget beskyttelseslag
er slidt væk, hvorimod en efterbehandlet bil i danmark
både har sin oprindelige beskyttelse intakt, samt desuden
en god tyk lag efterbehandling.
Eneste årsag til at købe 'sydlandsk' må være
mere udstyr til samme pris.
| |
ShutEye (15-02-2009)
| Kommentar Fra : ShutEye |
Dato : 15-02-09 11:56 |
|
> Eneste årsag til at købe 'sydlandsk' må være
> mere udstyr til samme pris.
Nah. Nu lider vi jo ikke kun under uanede mængder salt på vejene herhjemme,
luftfugtigheden er høj hele året.
Det gør ondt i længden.
| |
|
|