MS Windows
briani 27239
win og reg kode
Fra : Per H

Dato : 12-02-09 17:28

win 7 spørger efter regkey, efter jeg har reperet win7 via
instalationsdisken. Men den kode har katten sku ædt, så spørgesmålet
er om jeg skal downloade en helt ny win7 cd og starte forfra?

per

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-02-09 18:56

"Per H" skrev i en meddelelse
> win 7 spørger efter regkey, efter jeg har reperet win7 via
> instalationsdisken. Men den kode har katten sku ædt, så spørgesmålet
> er om jeg skal downloade en helt ny win7 cd og starte forfra?

Så vidt jeg har læst mig til her i grupperne, så er det de samme 5-10 koder,
der bruges af alle de downloade versioner, så en "tilfældig" kode fra en
anden, der har downloadet - eller som du downloader igen - vil være OK - den
udløber alligevel senere på året for disse beta/rc versioner,,,,,,

Jan

Fra : Rado

Dato : 12-02-09 19:02

On Thu, 12 Feb 2009 17:27:38 +0100, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

>win 7 spørger efter regkey, efter jeg har reperet win7 via
>instalationsdisken. Men den kode har katten sku ædt, så spørgesmålet
>er om jeg skal downloade en helt ny win7 cd og starte forfra?

Du går bare ind og henter en ny kode - du får den samme kode hvis du
logger ind med det login og password du fik første gang. Og det er det
samme ISO du får hver gang så det behøver du ikke hente igen.

Iøvrigt er der vist kun 16 forskellige koder så det skulle være
rimeligt nemt at få fat i den rigtige hvis det andet ikke lykkes, jeg
har selv 3 af dem liggende.

--
Rado

All the answers are already within us.
It's finding the corresponding questions
that's so darned difficult.
- Swami Beyondananda

Fra : Per H

Dato : 12-02-09 20:42

On Thu, 12 Feb 2009 19:02:04 +0100, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
skrev:

>Du går bare ind og henter en ny kode - du får den samme kode hvis du
>logger ind med det login og password du fik første gang.

Super det virkede

tnx

per

Fra : jama

Dato : 12-02-09 20:37

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> instalationsdisken. Men den kode har katten sku ædt, så spørgesmålet
> er om jeg skal downloade en helt ny win7 cd og starte forfra?

Her er en
4HJRK-X6Q28-HWRFY-WDYHJ-K8HDH

Mvh.Jama