Kan al bakteriekrig stoppes af mad?
Fra : Bo Warming

Dato : 11-02-09 22:16

Kan al bakteriekrig stoppes af mad?

Pestepidemi spredtes blandt fattigfolk på sultegrænsen

Ingen krig kan tænkes vundet på infektionssprredning - og det er da aldrig
forsøgt udover pjat med at smide lig ind over fæstningsmuren

Læger ved for lidt om infektion til at kunne styre bakteriologisk krig

Bør vi en dag straffe Abdul Wahid Pedersen?

"Tilgiv ham thi han ved ikke hvad han gør" sagde Jesus om sine modstandere
og det er ikke helt den Gandhi holdning får mig til at fraråde
landsforræder-dom den dag vi evt har smidt muslimerne ud og er herrer i eget
hus.

Krigsforbryder-retsopgør har aldrig gjort gavn.

Det afskrækker ikke fremtidige skurke, hverken fra at torturere eller starte
krige eller gøre sløve muslimunge til fanatiske helligkrigere hvilket Abdul
nok gør ved at undskylde steninger af utro kvinder.og forgude æresdrab og
den slags, som kommunen betaler ham for p.t.

Har Gandhi gjort gavn.? Ja ved at fortætte visdom til fine slogans a la "Øje
for øje gør verden blind" og "Bekæmp synd ej synder."

Men hans ikke-volds politik havde så meget vind i sejlene at den fik Labour
til at forhaste sig med at lade UK forlade Indien, så muslimhindu-borgerkrig
dræbte unødvendige millioner

Hans ide om at væve bomuld selv og ikke importere fra UK har ikke slået
an - -hvad angår håndholdte spinderokke. Men måske det har fremmet at Indien
blev tekstileksportør 1950-70

Fængsler skal ikke pine men bryde rutinen

Når rockere ikke gider gemme våben så politi kan skore PRpoint på at bure
dem inde for ulovlig våbenbesiddelse, så er fængsel nok en BELØNNING der
fastholder i forbryderkarrieren

Der er gentlemanagreement mellem Jønke og justitsministerietoppen

Vi skal spare så fængsler afskaffer al fangesamvær og udgangstilladelse og
dyr mad og underholdningstilbud.

Kan man kun snakke i telefon med udvalgte ufarlige personer så begår man
mindre vold når ude.

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-02-09 00:17

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> eget hus.
>
> Krigsforbryder-retsopgør har aldrig gjort gavn.

Det er jo mest et forklædt ideologisk opgør, som kan være en bekvem måde at
parkere politiske modstandere. Abdul er nok for gammel til at kunne
omprogrammeres.

Rune Englebræk har en lang hadeliste over fædrelandskærlige danske på
nettet. Ham så jeg gerne for en domstol på et tidspunkt.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-09 02:12

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Rune Englebræk har en lang hadeliste over fædrelandskærlige danske på
> nettet. Ham så jeg gerne for en domstol på et tidspunkt.

Rune Engelbrecht har jeg heller ikke høje tanker om. Han er meget fortænkt,
akademisk, forurettet, bitter, dømmesyg, rethaverisk.
Men jura dur ikke til at modarbejde politiske modstandere - heller ikke hvis
vi får en DF-regering eller noget bedre.

Engelbredt tør ikke gå i dialog med mig, men har meget ondt af at jeg engang
skrev at mongolbørn (Downs syndrom) ofte har personlighed skabt af genetisk
skabte infektionssygdomme (lavt immunforsvar) så dette præger
personligheden, og lighed med forældre drukner i dette.
Det tolkede han som arvehygiejne.
Han skriver på Modkraft hvor man aldrig vil optage indlæg fra mig, fordi man
har stemplet mig som nazist tsk tsk.
Måske mongolbørn bliver dumme af ikke at være holdt af - og evt bliver glade
af at de ikke pæses.

WW2 krigsforbryderprocesser var spild af resourcer og gavnede intet og
folkestemningen krævede dem slet ikke - undtagen i Danmark hvor vi havde
dårlig samvittighed over at have været allierede defacto med Tyskland.

Haag-processer i dag er et sted at placere pensionerede ligegyldige
politikere for at skabe job til jurister