Hurtigere biler til policen - Skoda og Pas~
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-02-09 06:37

http://www.jv.dk/artikel/604342

--
Per

Fra : Niels Bengaard

Dato : 11-02-09 17:22

> http://www.jv.dk/artikel/604342
>

> --
> Per
> Sælges: Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm. Rødt Isabella 975 cm
> fortelt. Fjern fjern i mailadresse for at skrive direkte

Jeg bemærker det alle er benzinere.

Mvh Niels

Fra : Brian H

Dato : 11-02-09 18:47

"Niels Bengaard" <bengaard@FJERNDETTE850r.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg bemærker det alle er benzinere.

De skal jo være miljøbevidste...

Fra : Carsten Andersen

Dato : 11-02-09 19:23

"Brian H" <brian@something.com> skrev i en meddelelse
> "Niels Bengaard" <bengaard@FJERNDETTE850r.dk> skrev i meddelelsen

> De skal jo være miljøbevidste...

Hej,

Argumentet er den belastning som de udsættes for -
http://www.bilbasen.dk/NewsTestsGuides/ViewNews.aspx?NewsId=25928

Carsten Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-09 23:01

Men Skoda Superb 3,6 VR6. Kender den ikke lige, men det er da en
allerhelvedes meget større maskine end alle de andre. Hvis de piver over
acc, så må denne da være svaret. Men med skoda kontra fords prispolitik,
hvorfor så købe andet end skodaen? en 2.0 mondeo er vel næppe hurtigere end
en 3.6 v6'er *?!?!

Mvh TP, der netop har returneret en mondeo tilbage til avis efter en uges
kørsel, og absolut ikke var imponeret...

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-09 09:28

"news.tele.dk" <nomail> skrev i en meddelelse

> Mvh TP, der netop har returneret en mondeo tilbage til avis efter en uges
> kørsel, og absolut ikke var imponeret...

Ku' Hr. TP istedet ikke gå lidt mere i detaljer
med de egenskaber, han ikke var synderlig
imponeret over ?
Så kan vi jo sammenligne disse detaljer
med, hvad den øvrige presse mener om
samme issues.

Så ender vi sikkert op med kvaliteten
på instrumentbrædtet o.lign. følelsesmæssige værdier...

Fra : Niels Bengaard

Dato : 15-02-09 18:51

> [...]
> acc, så må denne da være svaret. Men med skoda kontra fords prispolitik,
> hvorfor så købe andet end skodaen? en 2.0 mondeo er vel næppe hurtigere

Bilerne koster ca. det samme og selv om 3.6 er mere end Fords 2.5 og VW 2.0,
så er begge sidstnævnte turbomodeller, de er ca. 1 sekund langsommere fra
0-100. Så fartressourcer er der ikke den store forskel på.
Vi kender alle diskussionen mellem dem der kører Skoda og mener det er en VW
med 30% rabat og dem der kører VW og hellere end gerne betaler de 30% mere
for den ekstra kvalitet / luksus, den stopper aldrig aldrig aldrig.

Mvh Niels

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 14-02-09 19:24

On 13 Feb., 23:00, "news.tele.dk" <nomail> wrote:

> [...]
>
> Mvh TP, der netop har returneret en mondeo tilbage til avis efter en uges
> kørsel, og absolut ikke var imponeret...

Nu er det en gammel nyhed. Var oppe og vende for et par måneder siden.

Kan forestille mig at Mondeoen er til vovserne. Der er større end de
andre.
Selv min gamle Mondeo er længere end den der Passat +.

Hvis der skal vovsebur i Skodaen er det vist til gravhunde.

Benny