Hvilken business model ?
Fra : Ronnie

Dato : 11-02-09 19:16

Hej NG

Prøver at finde en god business/kontor telefon. De sidste 3 dage har jeg
læst diverse test og specs på en masse modeller, men har nu totalt tabt
overblik

Jeg kigger efter model med følgende egeneskaber:

Max 2500 fra ny
Gode kontor funktioner; Emails, Internet, programmer
Wlan og bluetooth
Gerne Qwerty tastertur
SMS, MMS
God til spil/film
Hurtig OS (Eller ihvertfald ikke langsom)

Ikke vigtigt:
Kamera, Musik, radio

Jeg er hærdet nokia bruger, men det er ikke religion og kender intet til
andre producenter, så er åben.

Jge har kigget på HTC, men føler mig ikke overbevist.

Lige nu hælder jeg mest til Nokia E71, men vil lige høre om I har gode
erfaringer med andre tilsvarende mobiler. F.eks også fra BlueBerry, Samsung,
SE, etc...

Mvh Ronnie

Fra : Martin Arendten

Dato : 11-02-09 21:56

On 2009-02-11, Ronnie <webkonto@FJERNgmail.com> wrote:
> [...]
> erfaringer med andre tilsvarende mobiler. F.eks også fra BlueBerry, Samsung,

Jeg har selv lige faaet en Nokia E71.
Den kan jeg kun anbefale.
Man skal lige vaende sig til at bruge tastaturet.
Og Symbian OSet er ved at vaere anstaendigt at bruge.
Jeg vil helt klart holde paa en Nokia E71-

/Martin
--
Martin Arendtsen
------------------

Fra : Ronnie

Dato : 12-02-09 05:57

On 11 Feb., 21:55, Martin Arendten <arendt...@tux.nerdheaven.dk>
wrote:

> [...]
> Man skal lige vaende sig til at bruge tastaturet.
> Og Symbian OSet er ved at vaere anstaendigt at bruge.
> Jeg vil helt klart holde paa en Nokia E71-

Tak for svar

Har lige købt den i grå/stål... Så glæder mig til at komme i gang med
den (Når den er opladet)

Mvh Ronnie