Bibob email opsætning???
Fra : Jake

Dato : 10-02-09 18:47

Hej,

Er der nogen der gider fortælle mig hvordan man sætter email op på sin
telefon? Jeg har abonnement ved Bibob og kan simpelthen ikke få det
til at virke. Jeg har fulgt Bibobs vejledning til punkt og prikke.

Tak på forhånd...

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-02-09 20:11

> Er der nogen der gider fortælle mig hvordan man sætter email op på sin
> telefon? Jeg har abonnement ved Bibob og kan simpelthen ikke få det
> til at virke. Jeg har fulgt Bibobs vejledning til punkt og prikke.

Jeg mener du kan bruge
http://www.sonofon.dk/privat/selvbetjening/dine_muligheder/opsaet_din_telefon/ -
udgående mailserver skal være mailgate.cybercity.dk

Afhængigt af hvad det er for en telefon du har skal du muligvis ind og
redigere adgangspunkt fra internet til internet.bibob.dk (nogle telefoner
vil blot benytte standardadgangspunktet, her skal du ikke redigere noget
hvis du i forvejen har en korrekt data-opsætning til BiBoB)

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Per L.

Dato : 12-02-09 17:38

Jeg ringede til Bibob og de sendte mig en fil, der automatisk satte
telefonen op. Det eneste de skulle vide var, hvilken telefon det var.
Hilsen Per.

Fra : Jake

Dato : 12-02-09 19:20

> Jeg ringede til Bibob og de sendte mig en fil, der automatisk satte
> telefonen op. Det eneste de skulle vide var, hvilken telefon det var.
> Hilsen Per.

ja, men min telefon er ikke i stand til at modtage sådan en fil...har prøvet
flere gange uden held..

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-09 19:28

> ja, men min telefon er ikke i stand til at modtage sådan en fil...har
> prøvet flere gange uden held..

Hvad er det for en model du har ?

Fra : Ole Braad-Sørensen

Dato : 13-02-09 11:53

"Jake" <jake@nomail.invalid> wrote:

>ja, men min telefon er ikke i stand til at modtage sådan en fil...har prøvet
>flere gange uden held..

Så må den være meget gammel...!

Jeg har en gammel (+15 år) petroliumsdrevet mobil og den kan sagtens

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Jake

Dato : 13-02-09 21:18

> Jeg har en gammel (+15 år) petroliumsdrevet mobil og den kan sagtens

Det er en kina-telefon