MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ny ubrugt bærbar & en curser der driller
Fra : Jane

Dato : 10-02-09 17:30

Hej
kan nogen hjælpe med dette, jeg har en nu 3-år gammel bærbarPC, jeg har
problemer med at skrive noget som helst, idet curseren hele tiden ryster
således man intet kan bruge den ellers ubrugte maskine, der er kun
installeret et enkelt program, udover de der blev medleveret, som ikke må
slettes.

Det er en Fujitsu LIFEBOOK S5586
Den har XP-Home

Hvad kan jeg gøre ?

Fra : Ole C

Dato : 10-02-09 17:51

Jane skrev blandt andet:

> [...]
> ryster således man intet kan bruge den ellers ubrugte maskine, der er
> kun installeret et enkelt program, udover de der blev medleveret, som

Det har nok ikke noget med dit problem at gøre, men du må/kan da
slette/afinstallere hvad du har lyst til - såmænd også Windows, hvis du vil.

--
vh
Ole C

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-02-09 18:36

Jane skrev:

> kan nogen hjælpe med dette, jeg har en nu 3-år gammel bærbarPC

Er det en ny ubrugt bærbar, eller er det en 3 år gammel
bærbar? Hvis den er ny, kan du bruge reklamationsretten.

> jeg har
> problemer med at skrive noget som helst, idet curseren hele tiden ryster

Bruger du en museplade (eller hvad sådan en nu hedder),
eller en rigtig mus? Hvis museplade: Har du prøvet, om
problemet stadig er der med en rigtig mus tilsluttet?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 10-02-09 18:44

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> Er det en ny ubrugt bærbar, eller er det en 3 år gammel
> bærbar? Hvis den er ny, kan du bruge reklamationsretten.

Det bliver nok meget meget svært at komme og kræve hjælp efter 3 år.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-02-09 20:20

N_B_DK skrev:

> Det bliver nok meget meget svært at komme og kræve hjælp efter 3 år.

Hvorfor tror du, jeg spørger, om den er ny eller tre år
gammel? Jane beskriver den bærbare med to modsætninger - kun
én af dem kan være rigtig. Jeg giver så et svar, der gælder
i det ene tilfælde.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://ordforklaring.dk