Hvad ville vore lokale jøder stemme på?
Fra : DADK

Dato : 08-02-09 09:15

De har jo stemmeret, akkurat som de har aftjent i den israelske hær.

Joakim?

Ville du stemme på krig, konflikt - eller endnu mere krig

Har fuldt det nøje på P1 og TV2 News.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-02-09 11:53

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> De har jo stemmeret, akkurat som de har aftjent i den israelske hær.

Ja, det er også for galt. Hvorfor pokker skal vore lokale jøder have
stemmeret? Det er jo ikke rigtige mennesker. Jeg vidste forresten slet ikke,
vi havde lokale jøder. Hvad er det dog for noget snavs? Hvorfor gør kommunen
ikke noget ved disse skadedyr? Kan man ikke bare brænde sådan nogen af?
Eller gasse dem? Eller noget...
'
> Joakim?

David Konrad?

> Ville du stemme på krig, konflikt - eller endnu mere krig
>
> Har fuldt det nøje på P1 og TV2 News.

Er du fuld søndag formiddag? Og så lige midt i kirketiden.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 14-02-09 01:11

Jens Bruun wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er også for galt. Hvorfor pokker skal vore lokale jøder have
> stemmeret?

Ja, du siger noget, det er ligesom med iranere, pakistanere, palæstinensere
osv - eller f.eks når irakerne skal til valgurnerne.

>Det er jo ikke rigtige mennesker. Jeg vidste forresten
> slet ikke, vi havde lokale jøder.

Der findes ellers noget, det de kalder en "synagoge".

> Hvad er det dog for noget snavs?
> Hvorfor gør kommunen ikke noget ved disse skadedyr? Kan man ikke bare
> brænde sådan nogen af? Eller gasse dem? Eller noget...

Nej. Desværre kan man ikke gøre forskel på folk. De skal behandles lige
dårligt, uanset race, tro og orientering. Så vi kan ikke gøre forskel, og
behandle folk fra Jylland f.eks, dårligere end folk fra Zimbabwe.

Fra : Jens G

Dato : 14-02-09 08:33

On Sat, 14 Feb 2009 01:10:55 +0100, "DADK" <dadk@webspeed.dk> wrote:

>Ja, du siger noget, det er ligesom med iranere, pakistanere, palæstinensere
>osv - eller f.eks når irakerne skal til valgurnerne.

Hvad med lige at fortælle hvor du vil hen med det du skriver.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Isachsen

Dato : 08-02-09 12:10

DADK wrote:
> De har jo stemmeret, akkurat som de har aftjent i den israelske hær.
>
> Joakim?
>
> Ville du stemme på krig, konflikt - eller endnu mere krig
>
> Har fuldt det nøje på P1 og TV2 News.

Hva var det Henrik Ibsen sa? "Fred er ei det beste, men at man noget
vil."

Isachsen

Fra : Per Rønne

Dato : 14-02-09 08:34

DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

> Joakim?
>
> Ville du stemme på krig, konflikt - eller endnu mere krig

Israelerne tror generelt ikke mere på fred med araberne, som de mener
hader dem, og hader dem fordi de har opbygget en jødisk stat.

Det de nu lægger vægt på er derimod sikkerhed.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk