Der er ikke flere våben i omløb
Fra : DADK

Dato : 08-02-09 06:41

Det er blot statistik.

At fæhovederne hverken kan holde styr på deres våben eller egne udsendiger
noget andet. Her tænker jeg naturligvis på forsvaret.

Der er ikke flere våben i omløb, der er ENDNU flere - nu koster en pistol
kun ca 1500, med skud, for 10 år siden kostede samme 5.000 kr, uden skud.

Fra : P.N

Dato : 08-02-09 13:13

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun ca 1500, med skud, for 10 år siden kostede samme 5.000 kr, uden skud.

Jeg vil gerne købe en hvis du løber ind nogen 1500 det lyder! som en god
handel.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-02-09 13:57

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne købe en hvis du løber ind nogen 1500 det lyder! som en
> god handel.

Selvfølgelig vil du det, "P.N.", "Poul Nielsen", "Peter", "Mohammad Islam",
"Ole Larsen", "Christian Jensen", "Jens Winther", "Pastor", "Per Nielsen",
"Master of faul smell and odeur", "Ærlige Bent", "Jens", "Poul Nilson",
"Abdul Hassan", "Jakob Andersen", "Peter Nielsen", Hermann von
Krauftsmeier", "Bent", "Flemming Lynge", "Jessup Johnson", "Lynge radio og
tv", "berg", "Huge Hugos 32cm", "Jens Bruun", "Aaron Berg",?"Marianne
Larsen", "Marianne Andersen", "pip160", "Hans Bentsen", "Christian Aioe",
"John Carson", "The Democrat", "Bruno Jørgensen", "Lars Jensen", "Jens Erik
Lortebruun", "Johnny Andersen", "Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger
Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen", "Peter
Madsen", "Peter Larsen", "Klaus Jørgensen", "Erik Larsen", "Aage Andersen",
"John Larsen", "Preben Larsen" m.fl.

Om du så tør trykke på aftrækkeren, når det gælder, må stå hen i det uvisse.
Du er jo ikke just kendt for dit store mod - vel? Jeg mener - at skrive
usenet-indlæg med et trecifret antal aliaser kræver jo ikke det helt store.
Du må jo så bare håbe på, at dit forsøg på at forblive anonym holder. Jeg
tror det nu ikke. Faktisk er jeg villig til at vædde på, du ikke forbliver
anonym. Er du frisk på et væddemål, "P.N.", "Poul Nielsen", "Peter",

Vi kan jo vædde om en 9mm med ammo.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N

Dato : 08-02-09 16:14

> Om du så tør trykke på aftrækkeren, når det gælder, må stå hen i det
> uvisse.

Nej jeg tør ikke trykke på aftrækkeren, men håbet er jo så at de flygter når
de ser en rigtig revolver, jeg er nemlig ikke særligt modig indrømmet.

> [...]
> holder. Jeg tror det nu ikke. Faktisk er jeg villig til at vædde på, du
> ikke forbliver anonym. Er du frisk på et væddemål, Vi kan jo vædde om en

Det er jo også nemt for dig at sige du er jo både psykopat, lejesvend og
bøddel og hvem kan konkurre med det.

Fra : Jesper

Dato : 08-02-09 19:09

DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> kun ca 1500, med skud, for 10 år siden kostede samme 5.000 kr, uden skud.

Har den været brugt til mord?
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : DADK

Dato : 14-02-09 01:04

Jesper wrote:

> Har den været brugt til mord?

Du sliber røret.

Fra : Jesper

Dato : 14-02-09 11:20

DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

> Du sliber røret.

og hvad med slagstiftmærker og kammermærker der kommer på
patronhylstret?

Fra : *@*

Dato : 14-02-09 12:49

On Sat, 14 Feb 2009 11:19:45 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>og hvad med slagstiftmærker og kammermærker der kommer på
>patronhylstret?

køb en revolver i stedet

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : *@*

Dato : 09-02-09 12:15

On Sun, 8 Feb 2009 06:41:20 +0100, "DADK" <dadk@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>kun ca 1500, med skud, for 10 år siden kostede samme 5.000 kr, uden skud.

det må bestemt være noget livsfarligt billigt lo..

ordentlige skydere koster stadigvæk penge

http://www.korsholm.dk/produkt.html?tx_ttproducts_pi1%5Btt_products%5D%5Btx_korsholmproducts_producent%5D=195&tx_ttproducts_pi1%5BbackPID%5D=1402&tx_ttproducts_pi1%5Bproduct%5D=2046&cHash=dca01f32cf

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/