Advarer mod dansk bacon
Fra : Bo Warming

Dato : 08-02-09 03:09

Du skal ikke tro medierne vedr sundhed fx
EB 7.2.09 side 27
eller
http://nyhedsbreve.politiken.dk/g.php?1400899-5300350-b25d8331-http%3A%2F%2Fpolitiken.dk%2Ferhverv%2Farticle644226.ece

Selv hvis der står læger bag adfvarslerne er der grund til at pisse på sagen

Men når EB 9 sider før skriver at en fange kan overfalde talrige
fængselsbetjente med held, så er det sandt
Justitsministtereit er jo for stupidt til at give dem kvægstave (tazers)

Vi er et uland mht sund fornuft og konsekvens - Kineserne behøver ikke tænke
meget for at overgå os vedr alt der er væsentligt vedr menneskers trivsel

Fra : sjp

Dato : 08-02-09 11:12

> Vi er et uland mht sund fornuft og konsekvens - Kineserne behøver ikke
> tænke meget for at overgå os vedr alt der er væsentligt vedr menneskers
> trivsel

I Kina ville du aldrig kunne skrive de ting du gør på newsnet. Du ville
blive sat i arbejdslejr.
I Kina ville de heller ikke give dig en invalidepension som du får her.
Du yder ikke en pind, men skider konstant i din egen rede.
At du så ovenikøbet er så snotdum at du ikke kan se noget som helst negativt
ved det kinesiske styre, gør det ikke bedre.
Du har aldrig været saglig og du bliver det aldrig.

Mvh. Stig

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-02-09 12:20

"sjp" <stigpedersen notvalid@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du har aldrig været saglig og du bliver det aldrig.

Bo Warming er ofte saglig, men er lige nu inde i én af de "dårlige"
perioder, hvor det er svært at finde hoved og hale på de ting, han skriver.
Heldigvis for ham er omverdenens reaktion ham uendelig ligegyldig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-09 10:56

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> perioder, hvor det er svært at finde hoved og hale på de ting, han
> skriver. Heldigvis for ham er omverdenens reaktion ham uendelig

Jeg er meget usi8kker på mange detaljer, facts og argumenter og meget glad
for modspil

Men kritikken af min ros til Kina var jo ikke forsynet med brugbare
oplysninger eller ræsonementer

Tom kritik er jeg ganske rigtigt for travl til at gå op i

I min studietid besøgte jeg ofte Radiometer hvor min far var ingeniør og
jegg overværede BRAINSTORMING-sessions der klogt havde som grundlov at man
ikke går efter manden men efter bolden og ikke nedgør men er konstruktiv i
alle verbale bidrag tli afklaring og sandhedssøgning

Social arv spørg Martin Larsen om idag - og den fik jetg perfekt fra min
far - langt bedre end noget på det glimrende kemi og fysik studium på
universitetet.

Firmaer skla give overskud så de gavner målet størst mulig lyhkke for flest
mulig og den kan man lære af - journalister kan man især lære løgneteknik af

Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-09 10:50

"sjp" <stigpedersen notvalid@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> I Kina ville du aldrig kunne skrive de ting du gør på newsnet. Du ville
> blive sat i arbejdslejr.

Min analyse af Kinas succes er om STØRST MULIG LYKKE FOR FLEST MULIGT
KINESERE

JEg beundrer især Japan og har boet 16 år sammen med Noriko fra Tokyo og
besøgt hendes søstters og hendes forældres hjem og nød det som turist , men
DE KAN SELV og har ikke brug for folk som mig, så det har aldrig været
overvejet at skifte fædreland
Muuslimer gør ikke mit kære DK ubeboeligt i min levetid.

Det vi bør kopiere fra konfuzianerne kræver ikke ændring af vor
ytringsfrihed. Der er i Japan nul censur og den kineserne har er under
nedtgrapning og er beretttiget p.t.

I det lede censujrdigkatur Danmark er jeg blevet straffet for racisme mere
end nogen anden, dog ikke med fængsel som Glistrup blev det., kuun bøder.
Altså et ridderkors og kun 2 af 3 bøder har jeg været nødt til at betale -
da jeg fik Kurt Nedergaard til at konsultere advokat Glistrup om at undgå de
10000 kr han skulle betale for fornuftig racismeytring, slap han TOTALT for
fattiggørelse. Nultrækprocent-adfvokater har vi for få af.
I Japan ville jeg ikke være blevet straffet..

> I Kina ville de heller ikke give dig en invalidepension som du får her.
> Du yder ikke en pind, men skider konstant i din egen rede.

Et hurtigt foldet staniol kræmmerhus i en plastikpose, SKIDER JEG I, og
ingen kan lugte lort i mit hus fordi min ny metode til pensionist-selvhjælp
hvor lang vej til toilet, ER VELFUNGERENDE.
Se min tidligere videnskab herom.

Jeg udlejer rum i mit hus til adskillige mennesker og får derfor kun en
lille del af minimuums-førtidspensionen og da alle vil bo centralt er jeg en
extremt gtavnlig og ydende borger borger.
Da min udlejning sker på det fri markeds betingelser kan den aldrig svære
skadelig, vel ?