MS Windows
briani 27239
c0000135 winsrv
Fra : phytten@gmail.com

Dato : 08-02-09 06:02

Hej i gruppen

Jeg sidder her med en Acer laptop og denne fejl ved opstart. Jeg kan
ikke starte den op på nogen måde (fejlsikret tilstand osv.) uden at få
denne bluescreen error.

Jeg kom frem til der var noget galt med winsrv.dll og at jeg skulle
slette den og kopiere en ny over fra windows cd'en.

-press Enter once asked for Administrator Password or enter your pass
code if you put a password.
-okay your screen now looks like c:\>
-type: cd windows (Put a space in between cd & windows)
-now it should look something like c:\windows>
-Type: cd system32 (Put a space in between cd & system32)
-now it should look something like c:\windows\system32>
-now you have to options you can type: delete winsrv.dll "or" ren
winsrv.old
-then type your cd drive:\ ie. D:\
-it sholud look like d:\> or what ever letter your drive is.
-now type: copy d:\i386\driver.cab\winsrv.dll c:\windows\system32\

Det gik fint nok med at slette filen problemet opstår bare når jeg
skal kopiere den nye fil over i system32 mappen fra cd'en.

Jeg får beskeden Access is denied.

Jeg læste mig til at jeg kunne ændre nogle rettigheder med SET
commandoen. Her er problemet at SET commandoen er Disabled og at den
kun kan enables ved at bruge Security Configuration værktøjet i
windows!

Nogen som kan hjælpe mig med enten at få rettigheder til at kopiere
filen over? eller måske har en ide til hvordan jeg kan lave en backup
af mit c drev så jeg kan formatere den?