Hamas: Fejl at vi beslaglagde nødhjælp
Fra : Poul Nielsen

Dato : 07-02-09 16:11

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1122173.ece

"FN indstiller fødevarehjælpen til Gaza, fordi den militante Hamas-gruppe
har beslaglagt flere hundreder ton fødevarer. Hamas siger, at det var en
fejl"

Når man er meget sulten begår man fejl.

Fra : /Peter

Dato : 07-02-09 16:22

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> "FN indstiller fødevarehjælpen til Gaza, fordi den militante
> Hamas-gruppe har beslaglagt flere hundreder ton fødevarer. Hamas

Når man tror man ikke bliver opdaget stjæler man!

Fra : Jens G

Dato : 07-02-09 17:18

On Sat, 7 Feb 2009 16:10:55 +0100, "Poul Nielsen" <555@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>har beslaglagt flere hundreder ton fødevarer. Hamas siger, at det var en

Det eneste Hamas sulter efter er vist magt.

Jeg tvivler på Hamas folkene har lidt nød mht madforsyninger. Det
lader de befolkningen om.
Og mon ikke deres planer har været selv at dele nødhjælpen ud, så
befolkningen kunne komme til at stå i taknemmelighedsgæld til dem?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : John

Dato : 07-02-09 17:55

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Når man er meget sulten begår man fejl.

Sikkert. I denne sag er der dog ikke tale om 'man', men uniformerede
Hamas-folk.

Hamas har (også) brug for fødevarer, ikke mindst til deres militær-apparat,
men:

"UN ... does not negotiate with Hamas ... (which) is only helping its own
supporters":
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7875171.stm

FN gi'r ikke nødhjælp til alle og enhver:

"Unrwa only provides assistance to those Palestinians holding refugee
status"

Og det er Hamas knotne over:

"A senior Hamas leader ... accused Unrwa of indulging in discrimination in
its distribution of aid":

http://english.aljazeera.net/news/middleeast/2009/02/200927141026899450.html

John

Fra : Rea721

Dato : 08-02-09 00:00

> [...]

> "FN indstiller fødevarehjælpen til Gaza, fordi den militante
> Hamas-gruppe har beslaglagt flere hundreder ton fødevarer. Hamas

*BULLSHIT*

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om

Fra : JBH

Dato : 08-02-09 05:07

> [...]
> har beslaglagt flere hundreder ton fødevarer. Hamas siger, at det var en

Er du tit meget sulten ?

/JBH

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-02-09 19:30

> Når man er meget sulten begår man fejl.

Ja. Jeg kender det godt fra mig selv. Når jeg er meget sulten, fyrer jeg
også Kassam-raketter af, ligesom jeg opsøger personlighedsforstyrrede
usenet-skribenter og tæver dem til lirekassemænd. Men det er selvfølgelig en
fejl.

Nu jeg har dig: Hvornår/hvorfor skifter du nick, "P.N.", "Poul Nielsen",
"Peter", "Mohammad Islam", "Ole Larsen", "Christian Jensen", "Jens Winther",
"Pastor", "Per Nielsen", "Master of faul smell and odeur", "Ærlige Bent",
"Jens", "Poul Nilson", "Abdul Hassan", "Jakob Andersen", "Peter Nielsen",
Hermann von
Krauftsmeier", "Bent", "Flemming Lynge", "Jessup Johnson", "Lynge radio og
tv", "berg", "Huge Hugos 32cm", "Jens Bruun", "Aaron Berg",?"Marianne
Larsen", "Marianne Andersen", "pip160", "Hans Bentsen", "Christian Aioe",
"John Carson", "The Democrat", "Bruno Jørgensen", "Lars Jensen", "Jens Erik
Lortebruun", "Johnny Andersen", "Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger
Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen", "Peter
Madsen", "Peter Larsen", "Klaus Jørgensen", "Erik Larsen", "Aage Andersen",
"John Larsen", "Preben Larsen" m.fl.?

Jeg har lidt svært ved at gennemskue baggrunden for dine mange identiteter.
Det er jo det samme, personlighedsforstyrrede vrøvl, du skriver, din
identitet underordnet. Har du selv en idé om, hvad der foregår oppe i dén
dårlige undskyldning af et hoved, du bærer rundt på, eller må du bare følge
dine instinkter helt uden refleksion?

NB: Glem ikke x-posten til dk.snak.mudderkastning, hvor du har et par
åndsfæller. Et par, skrev jeg. Husk, du er ikke den eneste, der ikke formår
at holde sig til én identitet på usenet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : *@*

Dato : 09-02-09 15:14

On Sun, 8 Feb 2009 19:29:43 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

>Ja. Jeg kender det godt fra mig selv. Når jeg er meget sulten, fyrer jeg
>også Kassam-raketter af,

muhamedanere har nu i over 1350 hele tiden skyldt alt og alle andre
for alle muhamedanismens dårligdomme

selvransagelse og erkendelse af egne fejl er heller ikke en af
muhamedanismens stærke sider

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : P.N

Dato : 09-02-09 18:13

"*@*" <125@invvalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> for alle muhamedanismens dårligdomme
> selvransagelse og erkendelse af egne fejl er heller ikke en af

Man skal bare lade være med at stjæle deres land og skyde efter dem når man
jager dem på flugt. Har du tænkt på hvor mange penge vi ku ha sparet hvis
ikke staten Israel var blevet oprettet på andre menneskers land.

Fra : *@*

Dato : 09-02-09 19:42

On Mon, 9 Feb 2009 18:12:41 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote:

>"*@*" <125@invvalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Man skal bare lade være med at stjæle deres land

deres land!! ???

hvis muhamedanerne afleverede alt land de har stjålet ville der blive
trængsel i den arabiske ørken

og dit indlæg er jo beviset for at

selvransagelse og erkendelse af egne fejl er heller ikke en af
muhamedanismens stærke sider

og de har endog fået tankeløse tåber til at hoppe på deres vås

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : P.N

Dato : 09-02-09 22:11

> deres land!! ???
>

> hvis muhamedanerne afleverede alt land de har stjålet ville der blive
> trængsel i den arabiske ørken

Vidste du at jøderne i Middelalderen ikke måtte eje jord i Europa, hvorfor
mon?.

Fra : *@*

Dato : 09-02-09 23:07

On Mon, 9 Feb 2009 22:10:33 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote: