USA's nye kurs udtrykt af Joe Biden vicepr~
Fra : Lyrik

Dato : 07-02-09 13:23

USA har brug for hjælp til at føre krig til højre og venstre. Biden flirtede
med den franske præsident!

De vil meget gerne samarbejde med Rusland om at bekæmpe Taliban i
Afghanistan.(Ovenpå USA's hjælp til Taliban så de kunne smide russerne ud i
sin tid-Bøv!) Resetknappen skulle bruges i forholdet til Rusland. de skulle
samarbejde,..men i næste sekund sagde han:"Vi VIL!! Ikke!!Anderkende
Abkhasien og Syd Ossetien som nye stater!!!-Fulgt op af..Vi VIL! Ikke
anderkende "interessesfærer"! Ethvert land har ret til
selvbestemmelse!!-Altså undtagen Syd-Ossetierne og Abkhaserne-Bøv!

Han ville samle Vesten om at bekæmpe styrer som mishandlede egen
befolkning-og lagde derfor op til at blande sig aktivt i andre landes
interne anliggender! Det hilser jeg velkommen. For i dag er der ikke
interesser som kun er interne! "Slår man en prut i Kina, så lugter det i
Stockholm!"

Han talte om USA's økonomiske vanskelligheder som en "militant
sikkerhedsrisiko!" Det kan jeg bestemt ikke lide! For det forstærker Obamas
ord om at det vil være en "fjendtlig handling" at forsøge at forandre
amerikanernes levestandard!

Det lyder lidt som tyveknægten der vil dræbe naboen og stjæle hans gods for
at bevare sin levestandard!-Men det kan da ikke være deres intention?-Eller
er det?

Hilsen
Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-02-09 22:57

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> Det lyder lidt som tyveknægten der vil dræbe naboen og stjæle hans gods
> for at bevare sin levestandard!-Men det kan da ikke være deres
> intention?-Eller er det?

Jeg tror det vil komme ligne Carters regime. - Megen velmenersnak uden
resultater og nosser, og meget vil gå galt.

Mvh
Martin