Skattenedsættelser på arbejdsindtægter...
Fra : Lyrik

Dato : 07-02-09 12:59

.....for at få folk til at arbejde mere!?

Aldeles ude af sync med økonomiske eksperters forudsigelse af stigende
arbejdsløshed over de næste tre år!
Der bliver færre arbejdspladser og der bliver en flok af arbejdsløse.
Der bliver færre ansatte på arbejdsmarkedet til at betale skatterne!

Derfor er forslaget om at sænke skatten på arbejde direkte landsskadelig
virksomhed! Skulle de noget, skulle de sætte skatten på arbejde-op!
At have et arbejde bliver de næste tre år et privillegie som der burde
betales ekstra skat for at besidde!

MvH
Jens

Fra : N_B_DK

Dato : 07-02-09 13:12

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message

> At have et arbejde bliver de næste tre år et privillegie som der burde
> betales ekstra skat for at besidde!

Hvorfor så ikke bare kræve at folk betaler for at arbejde, nu det er så
fantastisk ?

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Lyrik

Dato : 07-02-09 13:28

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message

> Hvorfor så ikke bare kræve at folk betaler for at arbejde, nu det er så
> fantastisk ?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nå det emne gad du ikke diskutere!? Men skatten på arbejde skal op! Ikke
ned! Vi kommer til at mangle skattekroner!

MvH
Jens

Fra : N_B_DK

Dato : 07-02-09 13:37

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Nå det emne gad du ikke diskutere!? Men skatten på arbejde skal op!
> Ikke ned! Vi kommer til at mangle skattekroner!

Ja og helst til en skatte % på 110 alt andet er pjat, folk skal sq da
ikke have noget som helst ud af at gå på arbejde.

Fra : Frithiof Jensen

Dato : 10-02-09 08:16

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Nå det emne gad du ikke diskutere!? Men skatten på arbejde skal op! Ikke
> ned! Vi kommer til at mangle skattekroner!

"Vi" kan vel sælge en nyre?

Fra : Lyrik

Dato : 10-02-09 12:37

"Frithiof Jensen" <frithiof.jensen@diespammerdie.jensen.tdcadsl.dk> skrev i
meddelelsen news:499129ab$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> "Vi" kan vel sælge en nyre?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Du ønsker indiske tilstande i Danmark?

Gudskelov er du stadigvæk et mindretal.

Jens

Fra : Frithiof Jensen

Dato : 11-02-09 13:49

> [...]
> i meddelelsen news:499129ab$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hvis "indiske tilstande" er den betegnelse du bruger for det faktum at JEG
ikke gider at arbejde mere for at DU kan slippe for det, ja så fint med det!

> Gudskelov er du stadigvæk et mindretal.

Pas på hvad du ber om: De der bidrager til samfundet via skatten er allerede
i mindretal. Det kunne være at den svindende skare af "ydere" efterhånden
føler at deres bidrag vil være mere værdsat i et andet land.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-02-09 13:32

N_B_DK wrote:
> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message

> Hvorfor så ikke bare kræve at folk betaler for at arbejde, nu det er så
> fantastisk ?

Måske arbejdsgiverne skulle begynde at tage entré ?

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-02-09 13:39

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> wrote in message

> Måske arbejdsgiverne skulle begynde at tage entré ?

Jeg er ikke helt sikker på de 3% der mener at vi betaler for lidt i
skat, er nok til at besætte alle job.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-02-09 13:41

Lyrik wrote:
> At have et arbejde bliver de næste tre år et privillegie som der burde
> betales ekstra skat for at besidde!

Ja, det er ren "Oplevelsesøkonomi".

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.