Obama-Fogh bankfrås stjæler fra MIG!
Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-09 04:32

Obama-Fogh bankfrås stjæler fra MIG!
Regeringer i Vesten ønsker stor omsætning af "fladskærme og mobiltelefoner"
og laver sære pakker der hælder skatte-penge i underskudsgivende banker, så
de kan blive ved at udlåne.
Jeg har stor friværdi i mit velbeliggende og vel-vedligeholdte hus, så der
er her stor økonomisk sikkerhed, hvis hurtig tvangsaktion var mulig, så - i
et fornuftigt land - ville alle banker udlåne 80% af friværdien og så låne
disse penge videre, hvis jeg tillod det mod deling af renteindtægt.
Der bør kun udlånes, hvad der er sikkerhed for, og med en ærlig
fastejendoms vurdering og med supereffektiv skånselsløs lynhurtig
tvangsauktions-inkasso er det lånemulighed nok til al bankbrug i landets
faste ejendom
Fordi staten hellere vil være korrupt i samarbejde med bankdirektører,
hindrer den mig i at få en indtægt af ubelånt friværdi
For et par år siden ville bankerne ikke låne til mig- det ville de siden
alligevel, og da jeg fik gode lejere er det en ny situation.
Hvis banker aldrig fik statshjælp , ville de oprette tilbud om at
administrere lån fra fx mig til fabrikanter, for jeg har ægte sikkerhed -
det har bankerne p.t. ikke.