Mogens "Løgn" Jensen har "sparet op til" d~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-09 04:32

Mogens "Løgn" Jensen har "sparet op til" dyr folketingsferie.
For at studere oplevelsesøkonomi og forbedre forholdet og forståelsen vedr
turistparadiserne Sct Thomas og Sct Croix, hvor danske skatteydere planlæger
at støtte kirkegårde, hvor vi engang havde slaver, så skal 4 S-MF-er og en
snes andre MFer af sted på dyr luksustur betalt af kulturudvalget
Mogens Jensen ækles ved journalistinteresse for fråset og kalder det med
afslørende foragt for "en typisk Ekstrablads-historie" og påstår at intet
kan kritiseres , for reglerne er overholdt og VI HAR SELV SPARET OP TIL DET.
Dermed mener han, at der er samlet penge på kulturudvalgets
kulturrejse-konto, og en V-MF bakker op i TV2-news at "hvis ikke
kulturudvalget skulle studere kultur, hvem skulle så?"(i øvrigt løj Mogens -
der er ikke penge på kontoen til alle de mange tilmeldte så man må tage på
forskud af kommende års konto! )

Fra : kk

Dato : 07-02-09 09:56

> [...]
> Mogens - der er ikke penge på kontoen til alle de mange tilmeldte så man
> må tage på forskud af kommende års konto! )

Nu synes jeg ikke at man skal være smålig, men den der, - det er da vist
ikke lige tiden til det?
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-09 14:47

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> Nu synes jeg ikke at man skal være smålig, men den der, - det er da vist
> ikke lige tiden til det?

Du har ret i at pengebeløbene er ikke vildst store
Jeg interesserer mig for principper
At S-topmanden lyver så direkte at der er sparet op

DEt er ligesom da Clinton benægtede sex med Monika Levinsky indtil DNA-test
At han direkte løj beviser at han er
U T R O V Æ R D I G, selvom emnet er bagatelafgtig

DET BE¤VISER FORAGT FOR VÆLGERNE FOR SANDHEDEN FOR SIT JOB -han er en lille
egoistisk lus uden integritet

Han havde ikke mod til at sige "ingen ikommentar" og Mogens Jensen sku have
sagt - ja det er et uberettiget frynsegode men det er indarberjdet
korruptions-tradition

Hvad er der særligt ved "tiden" p.t. ?