Indsamling ?
Fra : /Peter

Dato : 06-02-09 20:42

Fu*ck

i ålborgs gågade, i dag var flok farisærer i gang en indsamling til
pali-muhamedanrene,
snedig som bare fanden, nogle fra kristelig et eller andet som jeg
desværrre ikke husker navnet på,
gik parvis rundt som sådan nogle plejer, men besyndeligt nok spurgte de
ikke mig og mange andre.

Det viste sig de på bagsiden af "mappen" havde klistret det
palisinensiske flag,
og hvergang en tørklædeklædt eller en etnisk fremmed med tilpas arabisk
udseeende
kom forbi vendte de bagsiden mod dem og fik deres opmærksomhed.

De skrev noget der lignede en kvittering og bukkede, skrabede og takkede
højlydt.

Har sgu aldrig set mage till underlige indsamling eller hvad det ellers
var fra en "kristelig" forening.

"Var der nogle synlige bidrag fra en muhamedaner-organisation, erhverv
eller person i danmarks indsamlingen ?

Fra : Peter

Dato : 06-02-09 21:40

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> desværrre ikke husker navnet på,
> gik parvis rundt som sådan nogle plejer, men besyndeligt nok spurgte de

Det var da heldigt - så kan du måske få råd til at købe en retskrivnings
ordbog.

Peter

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-02-09 23:10

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var da heldigt - så kan du måske få råd til at købe en
> retskrivnings ordbog.

Måske du kan låne den?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens G

Dato : 07-02-09 08:08

On Fri, 6 Feb 2009 21:40:24 +0100, "Peter" <doc_069X@hotmail.com>
wrote:

>Det var da heldigt - så kan du måske få råd til at købe en retskrivnings
>ordbog.

"Retskrivningsordbog" skrives i et ord.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Kim2000

Dato : 07-02-09 10:51

> [...]
> højlydt.
>
> Har sgu aldrig set mage till underlige indsamling eller hvad det ellers

Så du er utilfreds med at du ikke fik lov til at give et bidrag? Eller er du
utilfreds med at indsamlerne gennemskuede at du ikke ville give et bidrag og
derfor undlod at genere dig?

Fra : /Peter

Dato : 07-02-09 11:00

> Så du er utilfreds med at du ikke fik lov til at give et bidrag? Eller
> er du utilfreds med at indsamlerne gennemskuede at du ikke ville give
> et bidrag og derfor undlod at genere dig?

Jeg er utilfreds med man laver indsamlinger der støtter terror.