Jønke pure frifundet
Fra : N_B_DK

Dato : 06-02-09 14:30

Helt som ventet blev jønke frifundet, håber han lægger sag an mod de
psykopater der tvangsindlagte ham til mentalundersøgelse, det er nok
nærmere dem selv der burde mentalundersøges (selvom det er ret tydeligt
at den er helt gal med de personer), håber han kræver erstatning for den
uberettigede varetægtsfængsling.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Patruljen

Dato : 06-02-09 07:51

On 6 Feb., 14:29, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> [...]
> nærmere dem selv der burde mentalundersøges (selvom det er ret tydeligt
> at den er helt gal med de personer), håber han kræver erstatning for den

Jeg vil gerne opfordre dig til at kikke nærmere på http://www.retfærdighedforjønke.dk/

Derfor vil jeg ikke mentalundersøges.
08-03-2008 23:01:14.

" Min kammerat og jeg står og venter på vores mad foran en grillbar,
da en mand pludselig dukker op og truer min ven. Jeg forsøger at undgå
ballade ved at foreslå, at de går hver til sit. Det lykkedes ikke og
de kommer kort efter op at slås. Da manden trækker en ca. 20
centimeter lang kniv, springer jeg frem og hjælper min ven med at
pacificere ham. I den forbindelse bliver jeg stukket tre gange og
såres – ifølge lægerne – livsfarligt, ligesom jeg bliver slået og
sparket i hovedet, mens jeg holder fast i kniven. Da jeg endelig får
kniven fra angriberen vender jeg den imod ham og bruger den, indtil
han stopper sit angreb. Fordi jeg turde, handlede hurtigt og ikke
mindst fordi jeg var heldig, slipper min ven og jeg bedst fra
overfaldet.

Jeg anholdes på operationsbordet, fængsles kort efter og sigtes for
drabsforsøg. Efter få dage bliver jeg overført til Danmarks mest
lukkede og restriktive fængselsafdeling på Politigården i København og
indsættes i en møgbeskidt fængselscelle. Her sidder jeg under
isolationslignende forhold og når jeg skal i retten, transporteres jeg
frem og tilbage iført håndjern og bæltefiksering ".

" Sagen er ligetil, men da jeg står foran at skulle løslades, vender
anklagemyndigheden hændelsesforløbet på hovedet og vælger at se sagen
fra angriberens side, ligesom "den" nu henviser til mine tidligere
domme. Anklagemyndigheden har intet på mig, udover at det selvfølgelig
ved en retssag kan diskuteres, om jeg har overskredet grænsen for
lovligt nødværge, alligevel forlanger anklageren pludselig, at jeg
skal mentalundersøges med henblik på en forvaringsdom! ".

" Bortset fra, at min situation og mine tidligere domme, som ligger
langt tilbage i tiden, ikke opfylder de krav, der normalt giver
anledning til bare at overveje mentalundersøgelse og forvaring, så gør
den aktuelle sag, hvor min ven og jeg naturligvis påberåber os
nødværge, det slet ikke. Vel gik det hårdt for sig, lød uhyggeligt og
var blodigt, men hvordan havde nogen ellers forestillet sig, at man
skulle forsvare sig imod en angriber med et 20 centimeter langt
knivsblad? Her hjælper hverken kys eller kram! ".

" Hos min advokat og jeg samt alle de mennesker, vi siden har mødt og
drøftet sagen med, hersker der ingen tvivl om, at hele affæren omkring
mentalundersøgelsen er et røgslør. En metode til at forlænge
varetægtsfængslingen og trække min indespærring i langdrag. En metode
til at få mig til at fremstå i et dårligt lys og dermed lede tankerne
bort fra selvforsvar. En metode til at forsøge at svække mit forsvar,
knække min moral og den glæde og stolthed, jeg trods alt også føler
ved at have forsvaret min ven og for at have bevaret livet imod alle
odds.

Psykologer og psykiatere har sikkert deres værd, når det gælder
mennesker med større eller mindre psykiske problemer og i sager af
særlig bestialsk karakter, men her er der altså tale om en mand, der
har været nødt til at forsvare sig selv og en andens liv i forbindelse
med et umotiveret og tilfældigt overfald. Havde jeg været en anden og
ukendt borger eller ham, jeg hjalp, havde været det, så ville jeg være
blevet rost for min snarrådige indsats! "

Læs videre på; http://www.retfærdighedforjønke.dk/jonketekst.asp?cat=1

Best regards -

Fra : Ruwaldo

Dato : 06-02-09 17:41

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:863a9db4-727d-405b-91b2-Jeg vil gerne opfordre dig til at kikke nærmere
http://www.retfærdighedforjønke.dk/

Jeg sidder her med lidt dårlig smag i munden efter at have læst ovenstående
hjemmesidde....
Hvad med den unge man i Ålborg som blev slået ihjel, efter at have "mødt"
Jønke og
nogen af Jønkes venner. Hvis ikke Jønke var på "orlov" el. hvad de nu kalder
det,
havde den unge mand fra Ålborg været i live idag. 16 års fængsel, så havde
Jønke også
siddet fast tilbage i år 2001. Mærkeligt retssystem.

Hvor mange mord/drab og andre grove voldsager skal man have begået
før staten/myndighederne kan forlange mentaltundersøgning?? - og med Jønkes
CV/blå bog.... har han så ret til erstatning???????

Ruwaldo

Fra : N_B_DK

Dato : 06-02-09 18:01

"Ruwaldo" <ruwaldo@haderspam.dk> wrote in message

> [...]
> havde Jønke også
> siddet fast tilbage i år 2001. Mærkeligt retssystem.

Så du mener at selvom man har udstået sin straf, så er man derefter
retsløs, og må overfaldes som det passer folk?

> Hvor mange mord/drab og andre grove voldsager skal man have begået
> før staten/myndighederne kan forlange mentaltundersøgning?? - og med
> Jønkes CV/blå bog.... har han så ret til erstatning???????

Ja selvfølgelig har han ret til erstatning, manden er frikendt, ved du
hvad det betyder ?

Fra : Ruwaldo

Dato : 06-02-09 20:42

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Ruwaldo" <ruwaldo@haderspam.dk> wrote in message
>

> Så du mener at selvom man har udstået sin straf, så er man derefter
> retsløs, og må overfaldes som det passer folk?

Nej, det mener jeg ikke. fængsel for livtid, dvs. 16 år regnet fra ca 1988.
Jønke var jo lidt af en tøsedreng - stak af til udlandet efter drabet på
Makrallen.
Så fra 1988 og 16 år frem, det er jo lidt mere end 2001, hvor drabet i
Ålborg
finder sted. Det er det jeg undre mig over... altså retssystemet.....

Men så burde "man" jo egentlig være blevet lidt klogere... el hvad??
Jønke får 4 års fængsel for "medvirken til drab" i Ålborg """4 år""""
2 gang man er "dømt" for at dræbe et menneske, er 4 år så nok????

> Ja selvfølgelig har han ret til erstatning, manden er frikendt, ved du
> hvad det betyder ?

Ja, og jeg er da helt enig i, at hvis man er blevet fængslet på forkert
baggrund
og ligefrem bliver frikendt, så skal man da også have en form for
erstatning.
------Men med 2 drab i bagagen, hmmmm???. Jønke har faktisk været
fænget hele 3 gange, første gang tilbage i 78 efter knivoverfald på
Bornholm...
Jeg syntes allerede man kan se et mynster.........

Ruwaldo

Fra : N_B_DK

Dato : 06-02-09 21:12

> Ja, og jeg er da helt enig i, at hvis man er blevet fængslet på
> forkert baggrund
> og ligefrem bliver frikendt, så skal man da også have en form for
> erstatning.

Manden er blevet mentalt undersøgt, og siddet inde i lang tid, og manden
er og var uskyldig, det mener du er rimeligt ? (hans tidligere straf er
udstået)

> [...]
> Bornholm...
> Jeg syntes allerede man kan se et mynster.........

Ja, en gang dømt, og så ind og sidde resten af livet, er vist det du
ønsker.

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-09 20:43

N_B_DK wrote:

> Ja selvfølgelig har han ret til erstatning, manden er frikendt, ved du
> hvad det betyder ?

Skal fremmede og indvandrere som er frifundet for terror, også - ifølge
dig - have erstatning, hvis de bliver frifundet?

Det var der vist noget med, at du syntes at de ikke skulle have.

Men Klynke - han ska' da ha' erstatning. Ha ha.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 06-02-09 21:13

"Thomas M" <wtf> wrote in message

> Skal fremmede og indvandrere som er frifundet for terror, også -
> ifølge dig - have erstatning, hvis de bliver frifundet?

Ja.

> Det var der vist noget med, at du syntes at de ikke skulle have.

Der var også noget med du truede regeringen, nå nej, det var jo en der
havde misbrugt din internet forbindelse....

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-09 21:44

N_B_DK wrote:

> Der var også noget med du truede regeringen, nå nej, det var jo en der
> havde misbrugt din internet forbindelse....

Ha ha ha ha

--
/ Thomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-02-09 23:07

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Så du mener at selvom man har udstået sin straf, så er man derefter
> retsløs, og må overfaldes som det passer folk?

Selvfølgelig er man ikke retsløs, når man har udstået sin straf, men når man
er topperson i en kriminel organisation, og har dom for to drab, må man sgu'
tage det sure med det søde. Jønke har jo ikke just lagt sin fortid på
hylden. Nu får han bare AK'erne til at udføre det beskidte arbejde.

Jeg har meget respekt for HA'erne og deres æresbegreber, men synes det er
kællingeklynk, vi pt. oplever fra Jønkes side.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Malene P

Dato : 06-02-09 18:05

> [...]
> nærmere dem selv der burde mentalundersøges (selvom det er ret tydeligt
> at den er helt gal med de personer), håber han kræver erstatning for den

Jaja - men lige nu er der nok lagt op til en festlig weekend i det
københavnske natteliv.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-09 18:24

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jaja - men lige nu er der nok lagt op til en festlig weekend i det
> københavnske natteliv.

Gør noget, tag af sted og arbejde som udsmider på gadeplan. Det giver dig en
god kontakt med problemerne og du vil se det var en breder vinkel næste gang
du læser en overskrift i EB.

Fra : Malene P

Dato : 06-02-09 18:27

"Notion" <daw> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> god kontakt med problemerne og du vil se det var en breder vinkel næste

Jeg opgiver hermed håbet om, at du er i stand til at læse mit indlæg på to
oplagte måder....

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-09 18:38

> [...]
> gang
>
> Jeg opgiver hermed håbet om, at du er i stand til at læse mit indlæg på to

At det var for dyb til dig; vidste jeg da godt, men prøv nu alligevel at
fortolke indholdet.

retter lige ... vil du se det fra en breder vinkel ...........

Festlighederne ligger jo ikke i skyderiet, men i "hvorfor".

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 06-02-09 18:30

> [...]
> nærmere dem selv der burde mentalundersøges (selvom det er ret tydeligt at
> den er helt gal med de personer), håber han kræver erstatning for den

I Danmark kan analfabeterne læse og skrive.

Fra : Kim2000

Dato : 06-02-09 19:19

> [...]
> nærmere dem selv der burde mentalundersøges (selvom det er ret tydeligt at
> den er helt gal med de personer), håber han kræver erstatning for den

Sørme mærkeligt vidnet virkede utroværdig og nervøs, bare fordi han blev sat
2 meter fra sin overfaldsmand og hans 15-20 venner der sad med knojern og
skulede til ham. Sørme underligt. Skal vi gætte på Jønke atter engang bliver
"overfaldet" af nogle stykker mere i sit liv. Underligt som det altid er de
samme der konstant bliver "overfaldet" og må "forsvare" sig.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-02-09 19:30

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Sørme mærkeligt vidnet virkede utroværdig og nervøs, bare fordi han
> blev sat 2 meter fra sin overfaldsmand

Øhh så hvis jeg overfalder dig med en kvin, er du overfaldsmanden ?

Du husker muligvis ikke at politiet faktisk aflyttede Jønkes tlf da det
skete, og hørte Jønke sige vi bliver overfaldet ?

> [...]
> Jønke atter engang bliver "overfaldet" af nogle stykker mere i sit
> liv. Underligt som det altid er de samme der konstant bliver

Det du ikke helt forstår er at der vil være meget prestige i at dræbe
Jønke, og derfor er han et mål, ja han har selv sat sig i den position,
men det retfærdiggør ikke at folk må rende og forsøge at stikke ham ned.

Fra : Malene P

Dato : 06-02-09 19:32

> [...]
de
> samme der konstant bliver "overfaldet" og må "forsvare" sig.

Jaeh den tanke er jo ganske nærliggende. Men også underligt, at denne
"dansktyrker" pludselig vælger at hive en kniv frem og kaster sig over nogle
af landets mest velkendte "samme der konstant bliver "overfaldet" og må
"forsvare" sig. Der er lagt op til en festlig weekend. Gæt et antal plaf
mellem 3 og 10 - eller venter man lige en uge, mens Jønke fester og
fremmedbanderne planlægger?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-09 20:40

N_B_DK wrote:
> [...]
> tydeligt at den er helt gal med de personer), håber han kræver
> erstatning for den uberettigede varetægtsfængsling.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2009/02/06/144654.htm

"- De forsøgte at lave karaktermord på mig ved at få mig mentalundersøgt,
sagde Jønke til Ritzau."

Hvordan kan man lave karaktermord på en morder og kriminel rocker?

Jønke har jo læst jura mens han har været buret inde, så nu prøver han med
alle juridiske kneb - og en ambulance jagende advokat - at score kassen på
det her.

Ak ja. Det er sørgeligt.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 06-02-09 21:14

> [...]
> mentalundersøgt, sagde Jønke til Ritzau."
>
> Hvordan kan man lave karaktermord på en morder og kriminel rocker?

Well, det var det jo eftersom han er frikendt.....

> Ak ja. Det er sørgeligt.

Ja det er sørgeligt at der er folk i DK, der mener justistmord er helt
iorden.

Fra : Aage Andersen

Dato : 07-02-09 08:15

> [...]
> nærmere dem selv der burde mentalundersøges (selvom det er ret tydeligt at
> den er helt gal med de personer), håber han kræver erstatning for den

Man kan ogsaa gøre skarn uret. Det er hvad skarn udsætter sig for. Der vil
altid være en tendens til at kriminelle bliver beskyldt for mere end de
egentlig har gjort.

Aage

Fra : N_B_DK

Dato : 07-02-09 10:51

"Aage Andersen" <aaa(REMOVE)@email.dk> wrote in message

> Man kan ogsaa gøre skarn uret. Det er hvad skarn udsætter sig for.
> Der vil altid være en tendens til at kriminelle bliver beskyldt for
> mere end de egentlig har gjort.

Men i det her tilfælde vidste de allerede inden retssagen at det var
Jønke og hans kammerat der blev overfaldet, derfor var det åbenlys
misbrug af beføjelser at kræve ham mentalundersøgt.

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-09 10:55

N_B_DK wrote:

> Men i det her tilfælde vidste de allerede inden retssagen at det var
> Jønke og hans kammerat der blev overfaldet, derfor var det åbenlys
> misbrug af beføjelser at kræve ham mentalundersøgt.

Er du læge, eller evt. psykolog, og kan derfor vurdere om det var rigtigt at
lade Klynke mentalundersøge?

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 07-02-09 11:07

> Er du læge, eller evt. psykolog, og kan derfor vurdere om det var
> rigtigt at lade Klynke mentalundersøge?

Jeg ved at når folk overfaldes, så mentalundersøger man ikke
offeret/ofrene, og løslader gerningsmanden. (gerningsmanden blev løsladt
længe før Jønke), og hvorfor var det kun Jønke der skulle
mentalundersøges ?

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-09 12:38

N_B_DK wrote:
> hvorfor var det kun Jønke der skulle
> mentalundersøges ?

Jønke har en broget fortid. Man har måske vurderet, at det var på tide med
en mental undersøgelse, siden han efterhånden har været involveret i en del
vold.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 07-02-09 13:15

> Jønke har en broget fortid.

Og ?

> Man har måske vurderet, at det var på
> tide med en mental undersøgelse, siden han efterhånden har været
> involveret i en del vold.

Ja det er nu pudsigt at man mentalundersøger ofre, det er nok noget der
sker på næsten daglig basis....

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-09 14:08

N_B_DK wrote:

> Og ?

Jeg ved godt det er svært for dig at forstå, men sådan er det nu engang med
Jønke og hans fortid.

> Ja det er nu pudsigt at man mentalundersøger ofre, det er nok noget
> der sker på næsten daglig basis....

Jønke sparkede, slog og stak med kniv. Og det er ikke første gang.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 07-02-09 14:18

> Jønke sparkede, slog og stak med kniv. Og det er ikke første gang.

Ja det gjorde han, og hvorfor gjorde han det ? kan det skyldes at han
blev overfaldet mon ? skulle ahn blot have modtaget knivstik efter
knivstik, imens han sagde, ej det må du altså ikke, det er uretfærdigt
det der, jeg er tidligere dømt, og nu gør du bare hvad du vil uden jeg
må forsvare mig.

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-02-09 08:29

> [...]
> tydeligt at den er helt gal med de personer), håber han kræver
> erstatning for den uberettigede varetægtsfængsling.

Sagen kan ankes og det er sandsynligt at den bliver det.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger

Fra : N_B_DK

Dato : 08-02-09 10:32

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
> Sagen kan ankes og det er sandsynligt at den bliver det.

Ja og så frifindes han de igen.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-02-09 10:43

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
>

> Ja og så frifindes han de igen.

Mente, ja og så frifindes de igen.

Fra : Ruwaldo

Dato : 08-02-09 12:17

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
>>

> Mente, ja og så frifindes de igen.

Ja, det må tiden jo vise. Så kan vi ta debatten op igen .

Jeg kommer så til at tænke på de 2 tuneeser, i Kurt Vestergaars´
tegningsag. Smart og ny måde for indvandre at "tjene" penge i DK.
Får erstatning når der "iflg. pet" er klare beviser om planerne. Det
er squ da ik´helt normalt at have div. info nedskrevet i en kalender
om helt andre personer man ikke har kendskab til.

ruwaldo

Fra : N_B_DK

Dato : 09-02-09 17:29

> Det
> er squ da ik´helt normalt at have div. info nedskrevet i en kalender
> om helt andre personer man ikke har kendskab til.

Nej det virker ualmindelig mærkeligt, men som kultur beriger, er det nok
meget normalt.