K810i død?
Fra : Jakob Griffel

Dato : 07-02-09 09:38

Hej med jer

Min K810 er holdt op med at reagere på noget som helst
Det sidste jeg så til den var, at den virkede, men at batterimåleren viste
HELT tomt, og at den så råbte om hjælp inden den slukkede af sig selv. Den
reagerer ikke på laderen (har prøvet en hel nat), og vil heller ikke tænde
med ladestikket isat. Jeg har prøvet at tædne den mange gange, og nogle af
gangene har den lige vist en hvid skærm, men så ikke mere. I IR-glasset
kunne jeg se, at den blinkede rødt 9 (tror jeg) gange indimellem. Hvad
betyder det?

Er det mon batteriet der er stået af sådan fra den ene dag til den anden?
Men burde jeg så ikke kunne tænde den med ladestikket i?

Nogen hints?

--
Hilsen Jakob

Fra : Jakob Griffel

Dato : 07-02-09 11:51

> Er det mon batteriet der er stået af sådan fra den ene dag til den anden?
> Men burde jeg så ikke kunne tænde den med ladestikket i?

Hov, tilfældigt så jeg, at den ene kontaktflade i bunden af telefonen var
helt grøn af ir. Kradsede det af - nu lader den
Nogle gange er fejlfinding slet ikke så kompliceret endda...

Men alligevel: Kan man tyde noget af de røde blink i IR-porten? Er antallet
af blink en slags fejlkode?

--
Hilsen Jakob