Mobil der kun kan ringe til 1 nr.
Fra : Per Boll Jørgensen

Dato : 06-02-09 13:17

Hej
Jeg har brug for en mobil som kan opsættes sådan at den kun kan ringe
til 1 måske 2 numre. Hvilken telefon kan det eller er det en service hos
operatøren??..

Per

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-09 13:25

""Per Boll Jørgensen"" <bollblyp@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har brug for en mobil som kan opsættes sådan at den kun kan ringe
> til 1 måske 2 numre. Hvilken telefon kan det eller er det en service hos

Mener der findes en mobil (til ældre medborgere) der kun kan indeholde 4
numre.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-02-09 17:24

Anders skrev:

> Mener der findes en mobil (til ældre medborgere) der kun kan indeholde 4
> numre.

Den har kun lagerplads til 4 numre, men man kan ringe op til alle
i hele verden.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-09 17:34

> Den har kun lagerplads til 4 numre, men man kan ringe op til alle
> i hele verden.
>
> --
> Bertel

Nu blev der søgt efter en mobil, der kunne indeholde 1 nr.

Fra : KsNa

Dato : 06-02-09 18:20

"Anders" <news.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Nu blev der søgt efter en mobil, der kunne indeholde 1 nr.

Nej, der blev spurgt til en telefon som kun kan ringe til ét nr.

Mvh
Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-02-09 13:26

Per Boll Jørgensen skrev:

> Jeg har brug for en mobil som kan opsættes sådan at den kun kan ringe
> til 1 måske 2 numre. Hvilken telefon kan det eller er det en service hos
> operatøren??..

Min mobil (SE K700) har mulighed for at jeg aktiverer "Faste
numre". Derved kan jeg sætte op hvilke numre der kan ringes til.
Der kræves pinkode 2.

Jeg har aldrig brugt det, så jeg ved ikke noget nærmere om det.

--
Bertel

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-02-09 17:37

Bertel Lund Hansen <unospamo@lundhansen.dk> wrote in

> Min mobil (SE K700) har mulighed for at jeg aktiverer "Faste
> numre". Derved kan jeg sætte op hvilke numre der kan ringes til.
> Der kræves pinkode 2.

Så vidt jeg ved er den funktion det der søges - det er vist iøvrigt muligt
på de fleste telefoner ?

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 06-02-09 19:04

> Hvilken telefon kan det eller er det en service hos
> operatøren??..

Sonofon tilbyder det i hvert fald på alle privatabonnementer (undtagen
prepaid) - se individuel spærring -
http://www.sonofon.dk/privat/kundeservice/faa_hjaelp/spoergsmaal_og_svar/services/spaerring/

--
Michael Kjærsgård