MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista: Vis clipart i Stifinder?
Fra : Poul

Dato : 07-02-09 07:13

Jeg har fået nogle gamle clipart's (med "efternavn" .wmf) fra XP ind i
Vista. I XP blev billederne vist i Stifinder. Det gør de ikke i Vista.
Jeg har prøvet at ændre indstillinger for katalogerne på alle mulige
måder, men billederne bliver ikke vist. Jeg har også prøvet at vælge
andre "standard visningsprogram" for .wmf, men det har heller ikke
hjulpet. Ved nogen hvordan jeg får vist billederne i Stifinder?

Fra : Inge

Dato : 07-02-09 16:34

"Poul" <plod@mail.dk> skrev i en meddelelse
[...]

hej
når du står i stifinder så klik på vis, derefter på store ikoner, så skulle
de gerne vises som små billeder. det gør de hos mig. andet behøver du ikke
ændre.
mvh
Inge

Fra : Inge

Dato : 07-02-09 16:36

"Inge" <ingen@tingmail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> når du står i stifinder så klik på vis, derefter på store ikoner, så
> skulle de gerne vises som små billeder. det gør de hos mig. andet behøver

ja altså, det virker i XP, jeg overså at der stod Vista. Sorry.