MS Windows
briani 27239
Sleep-funktion i Vista
Fra : Reno Raines

Dato : 07-02-09 12:58

Hej Gruppe

Sleep-funktionen i min Vista Ultimate er alt for følsom. Nogle gange
genstarter systemet af sig selv, andre gange bare man går forbi
computeren. Kan man indstille sensitiviteten eller på anden måde omgå
dette problem?

MVH RR

Fra : Ole C

Dato : 07-02-09 13:09

Reno Raines skrev blandt andet:

> [...]
> genstarter systemet af sig selv, andre gange bare man går forbi
> computeren. Kan man indstille sensitiviteten eller på anden måde omgå

Det lyder som en mus, der reagerer på ganske små bevægelser og dermed
"tænder" computeren.
Prøv at finde musen i Enhedshåndtering - højreklik og vælg Egenskaber - vælg
fanebladet Strømstyring - og fjern en evt.markering ud for "Tillad at denne
enhed vækker computeren".

--
vh
Ole C

Fra : Reno Raines

Dato : 08-02-09 10:25

> Prøv at finde musen i Enhedshåndtering - højreklik og vælg
> Egenskaber - vælg
> fanebladet Strømstyring - og fjern en evt.markering ud for "Tillad at
> denne enhed vækker computeren".

Fint råd - tak for det. Det er jo klart den nemmeste løsning.

MVH RR

Fra : Ole C

Dato : 08-02-09 10:51

> Fint råd - tak for det. Det er jo klart den nemmeste løsning.

Ja, hvis det er der "fejlen" ligger....

--
vh
Ole C