MS Windows
briani 27239
Smadret IE vakt til live
Fra : Thomsen

Dato : 07-02-09 01:19

Hej
Efter flere dages forsøg på at genoprette en total smadret Internet
Explorer lykkedes det at genoprette med Metode 1 i følgende link:

http://www.updatexp.com/repair-internet-explorer.html

mvh Ole

Fra : Thomsen

Dato : 07-02-09 01:27

Thomsen > skrev:
> [...]
> Efter flere dages forsøg på at genoprette en total smadret Internet
> Explorer lykkedes det at genoprette med Metode 1 i følgende link:

....skal lige siges, at da der under processen bliver bedt om et sted at
søge efter en .exe fil, lod jeg den lede på min windows installations-cd.

mvh Ole

Fra : Dr.Xerox

Dato : 07-02-09 12:11

"Thomsen" <""look\"@@arntdesign.dk"> skrev i en meddelelse news:498cd55d$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...

> ...skal lige siges, at da der under processen bliver bedt om et sted at søge efter en .exe fil, lod jeg den lede på min windows
> installations-cd.
>
> mvh Ole

Tillykke Ole.

Tak for linket, virkeligt brugbart, jeg skal lige spørge, om du var i Regbasen
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed
Components\{89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383}HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed
Components\{44BBA840-CC51-11CF-AAFA-00AA00B6015C}
Og rettet på værdien for IsInstalled fra 1 til 0
PS: hvis man booter maskinen efter man har rettet parameteren, så går den automatisk tilbage til 1, og så er man låst igen.

Poul