MS Windows
briani 27239
Manglende autostart når der er net
Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 06-02-09 20:52

Hej.

Jeg kører en fuldt legal XP med alle opdateringer. Så har jeg sat nogle
programmer til at starte automatisk, men når mit internet kører, starter
programmerne ikke. Er jeg ikke logget på nettet starter programmerne fint.

Nogle forslag?

--
Mange venlige hilsner

Trond Øyvind Hermansen

Fra : Pico

Dato : 07-02-09 00:20

Trond Øyvind Hermansen wrote:
> [...]
> nogle programmer til at starte automatisk, men når mit internet
> kører, starter programmerne ikke. Er jeg ikke logget på nettet

Var der mon ikke større sansynlighed for at nogen kunne svare hvis du gav
lidt flere oplysninger ?
Hvordan har du sat programmerne til at starte automatisk og hvilke
programmer ?
--
MVH
Pico

Fra : Rene Efternavn

Dato : 07-02-09 11:43

Trond Øyvind Hermansen <oyvind.hermansen@iname.com> skrev:
>Hej.

> [...]

Ingen forslag (pc-analfabet...), men synes et eller andet sted
at det er lidt sørgeligt at det er kommet dertil at man er nødt
til at gøre opmærksom på at ens styresystem altså er legalt og
registreret

Ren