MS Windows
briani 27239
Min recovery cd fryser (vil reparere IE og~
Fra : Thomsen

Dato : 06-02-09 15:38

Hej
I min kamp for at reetablere Internet Explorer og Outlook Express ville
jeg prøve at reparere Windows ved hjælp af min Windows recovery cd.

Men når jeg kommer til at skulle vælge mellem at:

Installere XP (Tryk enter)
Reparer ved hjælp af noget konsol... (Tryk R) eller
Fortryd installeringen (Tryk F3)

...så lystrer mit tastatur ikke. Jeg bliver nødt til at reboote.

Hvad kan der være galt?

Hvis der er nye friske ufarlige tips til at reetablere IE og Outlook
Express er de også hjerteligt velkomne....synes jeg har prøvet alt,
derfor denne, synes jeg, riskie reparation.

mvh Ole

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 06-02-09 15:49

Thomsen:

<snip>

> ..så lystrer mit tastatur ikke. Jeg bliver nødt til at reboote.
>
> Hvad kan der være galt?

USB tastatur?

--
Those are my principles. If you don't like them I have others.

Fra : Thomsen

Dato : 06-02-09 16:44

Axel Hammerschmidt skrev:
> Thomsen:
>
> <snip>

> USB tastatur?

Ja, det er det.

mvh ole

Fra : Bjarne Chr

Dato : 06-02-09 17:22

"Thomsen" <""look\"@@arntdesign.dk"> skrev i meddelelsen

> Ja, det er det.
>
> mvh ole
----------------
Dit usb tastatur når ikke at blive læst ind.
Har du ikke et liggende med en ledning
Bc

Fra : Thomsen

Dato : 06-02-09 17:34

Bjarne Chr skrev:

> "Thomsen" <""look\"@@arntdesign.dk"> skrev i meddelelsen

> ----------------
> Dit usb tastatur når ikke at blive læst ind.
> Har du ikke et liggende med en ledning
> Bc

Nej, det har jeg desværre ikke.
Prøvede med en lille adapter som går fra usb til "tastatur-stik". Men
det hjalp ikke

Må lige prøve elektronik-skrællerummet i gården.

mvh Ole

Fra : J

Dato : 06-02-09 19:12

"Bjarne Chr" <Bc@Bc.invalid> skrev i en meddelelse

> "Thomsen" <""look\"@@arntdesign.dk"> skrev i meddelelsen

> ----------------
> Dit usb tastatur når ikke at blive læst ind.
> Har du ikke et liggende med en ledning
> Bc

Hvor genialt, Bjarne Chr.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 06-02-09 19:44

Thomsen udtrykte præcist:

> Ja, det er det.

Har du checket i bios for USB keyboard?

--
-- Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Dr.Xerox

Dato : 06-02-09 16:46

"Thomsen" <""look\"@@arntdesign.dk"> skrev i en meddelelse news:498c4b3b$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> prøvet alt, derfor denne, synes jeg, riskie reparation.

1. Dovnload Internet Explorer og Outlook Express

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1e1550cb-5e5d-48f5-b02b-20b602228de6&DisplayLang=en

Link og Info se nedenfor.
http://support.microsoft.com/kb/318378/da
1.. Klik på Start, og klik derefter på Kør, mens du er logget på som administrator.
2.. Skriv regedit i feltet Åbn, og klik derefter på OK.
3.. Gå til den relevante undernøgle i registreringsdatabasen, højreklik på værdien IsInstalled (REG_DWORD), og klik derefter på
Rediger.

Hvis du kun skal geninstallere Internet Explorer 6-browserkomponenten under Windows XP, skal du bruge følgende
registreringsdatabasenøgle:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383}
Hvis du kun skal geninstallere Outlook Express 6 under Windows XP, skal du bruge følgende registreringsdatabasenøgle:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{44BBA840-CC51-11CF-AAFA-00AA00B6015C}
4.. Ret værdien fra 1 til 0, og klik derefter på OK.
5.. Afslut Registreringseditor, og installer derefter Internet Explorer

Fra : Thomsen

Dato : 06-02-09 17:04

Dr.Xerox skrev:

> [...]
> 4.. Ret værdien fra 1 til 0, og klik derefter på OK.
> 5.. Afslut Registreringseditor, og installer derefter Internet Explorer

Tak for tipset, men der er desværre prøvet uden held.

mvh Ole

Fra : Thomsen

Dato : 06-02-09 17:10

Thomsen > skrev:

> Tak for tipset, men der er desværre prøvet uden held.
>
> mvh Ole

....den siger stadig at IE 6 ikke kan installeres fordi der eksistere en
nyere version på maskinen.

mvh Ole

Fra : Dr.Xerox

Dato : 06-02-09 22:45

"Thomsen" <""look\"@@arntdesign.dk"> skrev i en meddelelse news:498c60d0$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
> Thomsen > skrev:

<Klip>

> ...den siger stadig at IE 6 ikke kan installeres fordi der eksistere en nyere version på maskinen.
>
> mvh Ole

Hej Ole

Så prøv denne, det kunne jo være.:)

http://www.microsoft.com/DownLoads/details.aspx?familyid=1E1550CB-5E5D-48F5-B02B-20B602228DE6&displaylang=da