Mobiler der er kompatible med iCal (iSync)
Fra : Steen

Dato : 05-02-09 20:40

Apple skilter ikke lige med den side, hvor man kan se hvilke mobiler
der er kompatible med Mac's iCal via iSync.

Nogen der har linket?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-02-09 20:54

http://support.apple.com/kb/HT2824

Fra : Steen

Dato : 05-02-09 22:07

On 2009-02-05 20:54:01 +0100, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> http://support.apple.com/kb/HT2824

Tak for det.
Jeg havde overvejet at kaste penge efter en LG, men den er desværre
ikke på listen. Måske skulle man prøve en Nokia

Fra : Esben

Dato : 05-02-09 22:37

Steen <isteen@gmail.rygeloven.com> wrote:

> Tak for det.
> Jeg havde overvejet at kaste penge efter en LG, men den er desværre
> ikke på listen. Måske skulle man prøve en Nokia

Tænk lige over om du er fristet til at bruge Bluephone Elite - så ender
man altså ofte med Sony-Ericsson

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Steen

Dato : 06-02-09 08:21

On 2009-02-05 22:36:31 +0100, esha@nospamget2net.dk (Esben) said:

> Tænk lige over om du er fristet til at bruge Bluephone Elite - så ender
> man altså ofte med Sony-Ericsson

Jeg har stort set altid købt S/E mobiler, og altid været tilfreds.
Mine mobiler har også altid været fra Apples liste over kompatible
telefoner - og sådan bliver det nok ved med at være

Fra : Esben

Dato : 06-02-09 11:12

> [...]

> Mine mobiler har også altid været fra Apples liste over kompatible
> telefoner - og sådan bliver det nok ved med at være

Me too, men jeg har lidt svært lige nu ved at finde en candybar SE, der
har Edge, HDSPA og Wi-fi....

Og har kørt på lånt telefon et stykke tid, så kan vidst ikke vente på
Palm Pre, som også lyder sjov.

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 06-02-09 12:59

Esben wrote:

> Me too, men jeg har lidt svært lige nu ved at finde en candybar SE, der
> har Edge, HDSPA og Wi-fi....

Ja, hvis kravet er candybar format. Ellers er der f.eks. C905.

Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams

Fra : Esben

Dato : 06-02-09 19:53

Jesper Hartoft <news01@UDhartoft.net> wrote:

> Ja, hvis kravet er candybar format. Ellers er der f.eks. C905.

Ja, den skal være candybar for at kunne holde til min brug...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Steen

Dato : 07-02-09 10:38

On 2009-02-06 19:53:05 +0100, esha@nospamget2net.dk (Esben) said:

> Ja, den skal være candybar for at kunne holde til min brug...

Ja, forskellige mennesker har forskellige behov.
Jeg ville da gerne have en iPhone, men den er slet ikke god at have i
mit tilfælde, med det jeg går og laver til dagligt.

Fra : Esben

Dato : 07-02-09 14:02

Steen <isteen+usenet@gmail.com> wrote:

> Ja, forskellige mennesker har forskellige behov.
> Jeg ville da gerne have en iPhone, men den er slet ikke god at have i
> mit tilfælde, med det jeg går og laver til dagligt.

Nej, jeg skal have en solid telefon og så en PDA og evt. iPod for sig.
Men da smart for dem der kan slå alle tre sammen i én.

Palm Pre lyder fed, men den er jo ikke på markedet endnu.

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Esben

Dato : 07-02-09 08:58

Jesper Hartoft <news01@UDhartoft.net> wrote:

> Ja, hvis kravet er candybar format. Ellers er der f.eks. C905.

Og pebret er den også - 3k...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Esben

Dato : 05-02-09 20:58

Steen <isteen@gmail.rygeloven.com> wrote:

> Apple skilter ikke lige med den side, hvor man kan se hvilke mobiler
> der er kompatible med Mac's iCal via iSync.
>
> Nogen der har linket?

Fandt det nemt da jeg skulle bruge det i går: