TV2-Nyhederne om myten om Darwin
Fra : Malene P

Dato : 04-02-09 22:32

I TV2 Nyhedernes sene aftensudsendelse begik man et indslag med påstanden
om, at de fleste danskere afviser Darwins evolutionsteori og mener, at det
er Gud, der har skabt jordens skabninger. Jeg er nok troende men helt uenig
ihvertfald hvad angår palæstineserne. Her MÅ den anden fyr (underboen) have
haft en finger med i spillet.

Malene P

Fra : N_B_DK

Dato : 04-02-09 22:38

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> I TV2 Nyhedernes sene aftensudsendelse begik man et indslag med
> påstanden om, at de fleste danskere afviser Darwins evolutionsteori
> og mener, at det er Gud,

LOL hvad er det for en gang ævl, har de nippet af natpotten ?

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 05-02-09 07:36

> [...]
> uenig
> ihvertfald hvad angår palæstineserne. Her MÅ den anden fyr (underboen)

Er du uenig i evolutionsteorien hvad palæstinenserne angår? Interessant.

Personligt mener jeg, at Dansk Folkepartis eksistens er et bevis på
evolutionsteorien. Dybeset set er der jo tale om et parti befolket med
mennesker, der er bange for at realisere deres fulde potentiale som tabere i
det store, evolutionære spil. Ingen mennesker med en normal tro på egen evne
til at styre sit liv, ville vælge det parti. Lad os se, om ikke partiet er
fordampet om et par generationer.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-09 09:19

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> tro på egen evne til at styre sit liv, ville vælge det parti. Lad os
> se, om ikke partiet er fordampet om et par generationer.

Du mener at danskerne er tabere i det store evolutionære spil, at vi bliver
udskiftet med en anden befolkningsgruppe, og at det er "fuldbragt" om et par
generationer? Du er jo ved at komme tilbage til snøvsen, tillykke med det.
Det er også rigtigt set, at vi må realisere vores potentiale mens det stadig
er muligt, - dvs "grib dagen".

Mon ikke vi forlængst har fået hollandske tilstande om to generationer, dvs
politiet vil storme ind med 10 mand og afhente enhver som kritiserer verdens
eneste sande religion og statssystem, islam? Der er noget at glæde sig til
for gode mennesker, endelig kommer de rigtige til magten, og de rigtige
arver riget. Muammar Gadaffi, Yusef Qaradawi og vores egen imam Fatih Alev
har lovet os at det allerede bliver i *vores* livstid, så du kan godt
begynde at juble allerede nu

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 05-02-09 09:25

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

Interessant hvordan du altid svarer på indlæg, som er kritiske imod det
parti, du siger, du ikke stemmer på.

Fra : P.N

Dato : 05-02-09 11:15

> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message
>
> Interessant hvordan du altid svarer på indlæg, som er kritiske imod det
> parti, du siger, du ikke stemmer på.
Rofl

**LOL**

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-09 11:16

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message
>
> Interessant hvordan du altid svarer på indlæg, som er kritiske imod
> det parti, du siger, du ikke stemmer på.

Du har som altid svære læsevanskeligheder.

Skulle dine morsomheder nu være "kritiske indlæg" mod DF, det var dog
utroligt.

Nej, jeg "svarer", når folk med "de rigtige meninger" igen er ude og udgyde
om deres besættelse af Dansk Folkeparti.

Der er iøvrigt mange partier jeg ikke stemmer på, - jeg stemmer fx heller
ikke på dit parti De Radikale, som mener de kan gå på vandet, og så meget
andet naturstridigt.

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-09 12:20

> [...]

> ikke på dit parti De Radikale, som mener de kan gå på vandet, og så meget

Du kunne slet ikke forestille dig at han var fulgt med til Liberal
Alliance - eller Borgerligt Centrum?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-09 14:49

"Per Rønne" wrote:

> Du kunne slet ikke forestille dig at han var fulgt med til Liberal
> Alliance - eller Borgerligt Centrum?

Har de ikke en generel jordforbindelse?

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-09 15:31

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

> Har de ikke en generel jordforbindelse?

De har i hvert fald et hørupsk idé-fællesskab .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 05-02-09 16:14

> Du har som altid svære læsevanskeligheder.
>
> Skulle dine morsomheder nu være "kritiske indlæg" mod DF, det var dog
> utroligt.

Jamen så lad os da bare udvide det til "kritiske indlæg" og
"latterliggørende indlæg" rettet imod det parti, du siger, du ikke stemmer
på.

> Nej, jeg "svarer", når folk med "de rigtige meninger" igen er ude og
> udgyde om deres besættelse af Dansk Folkeparti.

Så du er altså ikke uenig i det, jeg skriver - problemet er, at jeg har "de
rigtige meninger", hvad det så end måtte betyde.

> Der er iøvrigt mange partier jeg ikke stemmer på

Nej gud, er der det?

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-09 16:37

Christian R. Larsen wrote:
> [...]

> Så du er altså ikke uenig i det, jeg skriver - problemet er, at jeg
> har "de rigtige meninger", hvad det så end måtte betyde.

Uenig? I din racisme? selvfølgelig er jeg det, det har bare intet med DF og
dets politik at gøre, det har med dig og dine, i egne øjne, hjertensgode
hjertemeninger at gøre, du hellige mand. Du bør se i øjnene, at du er
nærmest på linje med den alleryderste højrefløj i din "de svage er dumme -
racisme"

> Nej gud, er der det?

Stemmer og stemte, - jeg HAR endog stemt på dit parti et par gange i
fortiden, gud bedre det, men det var før de gik fra koncepterne.
Der ER nok ikke mange, jeg ikke HAR stemt på, vist kun Venstre, DF, CD, KF,
og SF til landsvalget.

Jeg har ikke en fasttømret firkantet ideologi som du, - og jeg har da heller
ikke lagt mig fast mht næste valg. Hvis jeg stadig til den tid mener at et
"blok-skifte" er en god ting, og det er det nok som tingene ser ud nu, synes
jeg, medmindre man skal give køb på meget væsentlige detalj-politikker, så
vil jeg nok stemme på SocDem.
Et parti som RadV., som er så rystende naive, at de vil åbne for titusinder
af flere muslimske indvandrere fra den tredje verden ("antallet beyder ikke
noget"), - de er jo nærmest "out of this world" i stupiditet, eller naivitet
eller ønske om at fremstå som "gode mennesker" på dommens dag, jeg ved ikke
hvad det er, men det ved du jo nok, tossedumt er det ihvertfald. Man kunne
også kalde RadV for "Jeg-vidste-jo ikke" partiet, - selv nu ved de ikke, man
håber næsten det er løgn.
De ønsker at gå ned med flaget, mens deres fødder er 20 meter over
jordoverflade, og det er da flot nok

Fra : Bo Warming

Dato : 05-02-09 20:11

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> at du er nærmest på linje med den alleryderste højrefløj i din "de svage

Darwinister kan være racistter eller lade være men Darwin har aldrig
bidraget til bedre eller billigere produkter eller andt så
skatteydermidlerne kom retur

Her er der i slutningen af artiiklen noget biologi med enorme
profitgavn-muliggheder
-------------------
Byens lys overgik kultur&politik. Og lugtfri gratidgødning.
Kong Valdemars København har haft fakkeldrenge til at lyse op, når en borger
skulle fra hus til hus efter mørkets frembrud, og behovet for sådant tyende
har i århundreder øget folkevandringen fra land til by - som rigtig tog fart
med industrialismen i 1800-tallet.
Men længe før da gjaldt, at de ny-indvandrede bønderkarle og piger var "dårlige
liv" (korte liv) , så byernes folketal ville have skrumpet ind, hvis ikke
byens lys trak ny underklasse til byens slumkvarterer fra provinsen -
sygdom er jo især fattigdoms herre
De færreste der søgte lykken i Hovedstaden - eller i USA - fik rigdom og
børn - de fleste døde tidligt, helt som i ulandene i dag.
Hvalfangst ledte danskerne til Grønland - som hollandske hvalfangere
ellers havde snuppet - for man smeltede tran fra "kæmpefiskene" som i visse
gader gav værre lugt end lort i rendestenene,
Men hval-tran gav tranlamper, så gader med rige grevepalæer blev attraktive
at besøge for byens smukke piger, der gerne ville ses.
Så fandt tyskeren Friedrich Winsler i London på at illuminere Buchingham
Palace med metangas-lamper idet hans gasværk destilledede det luftformige
brændstof af kul
Som en "fast second" fandt sælgere af importeret luksus-porcelæn og
bomulds-tekstiler på at have store udstillingsvinduer og store lysende
gasflammer der fik varerne til at tage sig godt ud.
Vupti stod smukke piger og drømte grådigt om luksus, hvor de samtidig selv
tog sig godt ud - foran udstillingsvinduerne .
Under Napoleonskrigene havde The Times et oplag på 2000 London-læsere. Men
igen vakte en tysker den misundelse mod sit lands opfindsomhed, som fik de
engelsksprogede til at skabe WW1+2, nemlig Herr von König hvis
dampmaskindrevne trykpresse gjorde aviserne så billige at læsertallet
hundreddobledes på firs år.
"Middelmådigheder-pralhalse" som Grundtvig og Georg Brandes kunne på den tid
prale om at skabe by-kultur der betød folke"oplysning. "
Men større indsigt havde snarere Napoleon, der fastslog at den franske
revolution skyldtes at adelen ikke havde interesseret sig for aviser i tide,
og Jefferson som fastslog at annoncerne er den del af aviserne som folk tror
mest på og går mest op i
For ikke at københavnerne skulle uddø, måtte belyste og opreklamerede varer
trække piger til byen så der kunne rekrutteres kanonføde til hæren og også
arbejdere til industrien fulgte efter pigerne , som hanhunde, der følger
tæver i brunst.
Da vi stemte ja til EU i 1972 var lysten til rigdom og luksus afgørende. Kan
Venstre igen sælge varen så nemt - det er jo irriterende at skulle veksle
til Euro, og det glemmes, at Kina&Indien&Rusland er vigtigere end
Frankrig,Tyskland,UK&USA (og har computere så de nemt kan veksle til mange
valutaer uden store gebyrer.)
Frigør vi os fra EU, snæres vi ikke ind i konventioner, der forkæler
muslimer efter "præsident Husseins" ønske. Behøver vi andre handelspartnere
end konfuzianerne?

Da jeg valgte at læse kemi i stedet for biologi var det udslagsgivende at
min Metropolitanskolelærer i 7 klasse havde blandet i reagensglas som
demonstrationsforsøg nogle farveløse opløsninger af blyacetat og
kaliumkromat så der opstod det skrigende gule tysk-franske
tekstilfarvestof, kromgult, som mere end noget andet lyste op i
tøjbutiksvinduerne i 1800-tals butiksvinduerne ved Londons og Paris
toneangivende mode- og gardin-butiksvinduer.
Det er jo "ren magi" at klare væsker danner mælket bundfald af
tungtopløseligt bly-kromat (der kan bindes til tekstilfibre) . At jeg i
timerne inden havde lært om primtal af samme lærer og skønlitteratur og
græske myter af andre, vejede ikke nær så tungt.
Hvis skoler var som i Tyskland før 1945, ville man lære brugbar proteinkemi
(og fysik og lignende ) og begejstres for sit fag og få bæredygtige job.

Inden jeg blev træt af at undervise i kemi, udviklede jeg følgende lort-pis
lektion som jeg kunne skabe så en stor interesse for faget med (men som
ikke kunne gøres til pensum) og de elever der var interesserede i faget fik
høje karakterer i tilsvarende mere jordbundne og pensumrelevante
kemi-lektioner , - men da flere elever forlod HF-kurset pga mine krav om
lektielæsning HJEMME, blev jeg fyret af rektor Ole Thorbæk

SKOLEproteinKEMI om lort og æg.
Følgende er mit forsøg på at overgå farverige kemiforsøg med anvendt kemi
Proteinmolekyler er perlekæder af aminosyrer og nogle af de tyve forskellige
aminosyre-perler tiltrækker hinanden ved at være olieagtige så de
tiltrækker olieagtige ,ELLER nogle tiltrækker ved at være elektrisk
positive og negative og nogle frastøder hinanden ved ens ladning (-- og ++)
Derfor vil hver protein-kæde rulle sig automatisk sammen i een bestemt
garnnøgle-3D-strktur, hvor bl.a. + og - er tæt og + og + er fjernt.
(Et garnnøgle af 500 aminosyrer kan fx rulle sig sammen til en højredrejet
spiral, der igen er rullet sammen til en spiral. For hver aminosyre
rækkefølge er der ofte flere garnnøglestrukturer - i modsætning til DNA, der
altid vælger samme (dobbelte) spiral ).
Disse garnnøgler er i celler - såsom i kæmpecellen frisk æggeblomme - opløst
i vand og udfoldet, så de lange kæder snor sig mellem hinanden som ål i et
akvarium med tyve ål og ti kilogram vand.
Hårdkoges ægget vil "ål", der før beskyttede deres + og - ved at være i
garnnøglesammenkrølning halvdelen af tiden, blive rusket til fuld retlinet
udstrækning, så + på den ene straks finder sammen med den anden - og et
krystallinsk, fast netværk af "ubevægelige døde ål" opstår.
Den gule blomme, der før var slimet, er nu fast og kan tørres til et
pulver., når proteiner således er denatureret og koaguleret
Lort er mere tyktflydende end frisk æggeblomme, fordi mere "protein-ål"
svømmer rundt inde i Coli- og andre bakterieceller der udgør hovedparten af
lorten En anden stor del af lorten er plantefibre, der ikke kan fordøjes og
sukker- og andre madmolekyler, som kan.
Lorten lugter, fordi bakteriecellerne har travlt med at æde næringsrester og
omdanne til ildelugtende lorte-gasser.
Om hundelorte siger en gåde for unge piger "Hvordan ligner de mænd" og det
kvikke svar er, at de er nemmere at samle op, når de bliver ældre.
Unge pigen kan let forføre en midaldrende eller gammel mand, hvor den unge
rige mand siges at være mere selektiv - og en hundelort, der har ligget på
fortovet en uge, er fast og sprød, dvs bliver let til pulver, hvis man med
hundeposen maser for hårdt - helt som æggeblomme, der er blevet hårdkogt og
skåret i skiver og tørret og næsten støver. Selv i fugtigt bygevejr vil
hundelort holde op at være slimet, når ældning har gjort bakterieceller
døde, og disse har ingen interesse i at formere sig videre - kun i at blive
spredt af vinden som sporer (tørt pulver, når det ikke har regnet nogle få
timer).
Menneskers lort er trods høj alder så slimet som frisk hundelort, , men
udsættes den for opvarmning til 10 grader over legemstemperatur, vil
bakterierne dø, og proteinerne vil blive ubevægelige som døde ål, og de vil
tørre ind og være lugtløse.
Men så længe der er liv dvs stofskifte, er der lugtdannelse og ingen
tørringsmulighed. Svinelort er endnu sværere at tørre end menneskelort, så
det blandes med urin til gylle, hvis ikke avancerede , dyre jonbytteranlæg
gør det til pulver, der er mere handy at gøde med.
Hvis menneskelort ikke blev blandet med urin, fx i ulande, kunne det ret let
omdannes til et pulver der både er lugtløst og smitttefrit.
En måde er solopvarming, der dræber lortebakterierne og dereftter tørres de
nemt.
En anden måde er radioaktiv bestråling fx fra kobolt eller strontium-isotop,
som er ret billigt - eller med en elektricitetesdreven røntgenkanon.
Bestråling er helt som opvarmning - "drab" på proteingarnnøglet, der var
levende med enzymatisk evne til at skabe lugtdannelse, dvs stofskifte dvs
liv, så ulandene kunne let overgå vore svinefarme i effektivitet.
Problemet er - gæt selv - godhedsindustrien. Ligesom de overdriver aktive og
passsive rygeres kræft-risiko, så overdriver de risiko ved bestråling, og
skurken er nok USA, der siden Hiroshima har skabt usaglighed om
radioaktivitet, som om det var en selvforstærkende ukontrollabel "pest".
Kernereaktionen i bombe eller reaktor er ganske vist en selvforstærkende
kædereaktion, men nedbrydning af en radioaktiv isotop er altid aftagende, og
en ulandslandsby kan let lære at blyafskærme, så intet menneske skades og
får strålesyge, men lort - eller mad - får celleaflivning, og intet
legemes væv får sit stofskifte dræbt.
Godhedsindustriens overforsigtighed er - ONDERE END NAZI - ved at
ulandslandsbyer uden køleskabe ikke må konservere deres mad pr bestråling -
og forbudstankegangen står også i vejen for at lort gøres lugtløs og
smittefri. Bureaukrater hader medmennesker, og vil ikke have, at det som
eksperter havde monopol på, GØRES FOR NEMT.!
Og sådan er der så meget - tænk, hvor nemt vi kunne minimere røveri, vold,
styveri, lemlestelse og bedrag via overvågning og muslimudvisning, som er så
ultrabillig som isotoper.
Obama-lovforslag har komplicede fordele og ulemper, og det gælder også mange
af Foghs.
Men liberalisering til fordel af isotopbrug - eller
rygerselvbestemmelse - har næsten kun fordele. Så forsigtigpeterne er
skurke.

Hvis ulande vil omdanne deres afføring (eller den del af visse hjems
afføring) til brunt , langtidsholdbart, lugtløst pulver med høj
gødningsværdi, så er der andre veje end den dyre radioaktive bestråling.
Augsburg i Tyskland brugte engang varme til at poudrere al deres lort og
ulandene har ofte solskin nok til at dræbe bakterierne.
I perioder med gråvejr eller nat kan man skide i et stanniolkræmmerhus og
sættte det med åbningen nedad i vand og så vil lugt ikke komme ud, (ved
påfyldning er åbning af kræmmerhus maximal, siden krølles så kun en lille
åbning skal blokkeres af vand dvs der bliver plads til mange sammenkrøllede
kræmmerhus på lidtt plads -
- og når der så der kort tid senere er billig solvarme overførres
kræmmerhusene til en passende sortmalet ovn, som varmes af solen.
- (eller de overhældes med kogende vand så lortebakterierne dræbes og det
bliver langtidsholdbart.

Er der andet end vanetænkning, der taler imod denne forbedring af
ulandsøkonomi? ( og vor)

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 05-02-09 09:27

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Du mener at danskerne er tabere i det store evolutionære spil,

Nej, her er det da gået helt galt med indenadslæsningen - jeg taler helt
eksplicit om "Dansk Folkepartis vælgere" - jeg skriver intet om danskerne i
øvrigt.

> at vi bliver udskiftet med en anden befolkningsgruppe, og at det er
> "fuldbragt" om et par generationer?

Hvis vi skal tro på Darwins teorier vil tabergener jo langsomt uddø, så mon
ikke også det gælder dine partifællers gener?

(...)
> Mon ikke vi forlængst har fået hollandske tilstande om to generationer,

Du mener: Den laveste ledighed i eurozonen og endog lavere end i Danmark? Vi
kan da håbe.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-02-09 10:08

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Hvis vi skal tro på Darwins teorier vil tabergener jo langsomt uddø,
> så mon ikke også det gælder dine partifællers gener?

Og alligevel er det de Radikale og EL, der mister flere og flere
stemmer, men det har du sikkert en eller anden besynderlig teori om.

> Du mener: Den laveste ledighed i eurozonen og endog lavere end i
> Danmark? Vi kan da håbe.

Ja du ser sikkert gerne folk bliver anholdt for de forkerte meninger.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-09 11:30

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
>
> Nej, her er det da gået helt galt med indenadslæsningen - jeg taler
> helt eksplicit om "Dansk Folkepartis vælgere" - jeg skriver intet om

Jeg nægtede at tro at din dumhed var af så gigantiske dimensioner, og tillod
mig at tro at du også regnede dem der stemmer på DF for mennesker, - men der
tog jeg fejl forstår jeg? Jeg har svært ved at sætte mig ind i "korrekte"
menneskers tankegang, den er jo ofte meget racistisk og nedgørende.

> Hvis vi skal tro på Darwins teorier vil tabergener jo langsomt uddø,
> så mon ikke også det gælder dine partifællers gener?

Jeg har aldrig stået i noget parti, men hvis du tænker på dem jeg stemte på
sidste gang, Enhedslisten, så tror jeg ikke deres gener er specielt
dårlige, - selv om der er mange naivister blandt medlemmerne.

> (...)
>
> Du mener: Den laveste ledighed i eurozonen og endog lavere end i
> Danmark? Vi kan da håbe.

Det ER fast arbejde, og masser af det, når man har kæmpestore områder som er
stærkt belastet af kriminalitet, det har du ret i. Derudover er der andet
end "ledighed" som tæller i et menneskeliv, det ER også ret interessant at
turde gå ude om aftenen fx.

Du må være den originale "homo økonomicus" - du mener alt kan måles i penge.
Du har dog den krølle på det at du også er i stand til at bortforklare hele
nedsmeltninger af ønomomier, som "bare noget der sker hvert 6. år eller
deromkring". Du kunne skrive en bog, før den udkommer i US: "Hvordan man kan
få store fordele ud af en depression, - eller benægte at der ER en"

Har DU læst rapporterne om ghettoisering og radikalisering, - fra Sverige,
Holland og DK, og har du bemærket, at problemerne er steget stærkt de
sidste fem år, - andre steder står de sidste 10 år, men stigende konstant er
de altså, - i takt med den generelle usikkerhed i mange boligområder, og
selv nu på Strøget i København.

Du burde starte "Foreningen Ole Lukøje" - for dem der ikke kan bruge
religionen til at trøste sig.

Fra : J. Nielsen

Dato : 05-02-09 17:45

On Thu, 5 Feb 2009 09:26:45 +0100, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>Hvis vi skal tro på Darwins teorier vil tabergener jo langsomt uddø, så mon
>ikke også det gælder dine partifællers gener?

Hvad forstår du ved 'tabergener'? Succeskriteriet for et gén er dets evne til
videreførelse og mangfoldiggørelse, ergo findes de mest succesfulde gener hos
Den tredje verdens befolkning.

Også dine gener må være truet, Christian, hvis du er lige så gabende kedelig
og socialt handikappet i virkeligheden, som her i gruppen.
--

-JN-

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-09 09:20

> [...]

> til at styre sit liv, ville vælge det parti. Lad os se, om ikke partiet er

Måske skulle du se på hvordan de erobrede kristne befolkninger fik det,
og har det i dag, i de af først araberne og derefter tyrkerne erobrede
lande.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 05-02-09 09:27

> Måske skulle du se på hvordan de erobrede kristne befolkninger fik det,
> og har det i dag, i de af først araberne og derefter tyrkerne erobrede
> lande.

Paranoia er der nok af i denne verden.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-02-09 10:09

> Paranoia er der nok af i denne verden.

Jeg har ondt af dig.

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-09 10:20

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Paranoia er der nok af i denne verden.

Åh, og sådan vifter man lige 1400 års islamiske apartheidsamfund væk ...

<http://www.dhimmitude.org/archive/by_lecture_10oct2002.htm>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-09 08:32

Hvis det er sådan du opfatter det indslag, så kan det ikke undre nogen, at
du af og til har en alternativ opfattelse af virkeligheden -

Jeg synes du skulle se om du kan finde indlægget igen og så lytte een gang
til.
Det var i hvert fald ikke det, du skrev, der var budskabet i det indslag.

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 05-02-09 17:24

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>I TV2 Nyhedernes sene aftensudsendelse begik man et indslag med påstanden
> om, at de fleste danskere afviser Darwins evolutionsteori og mener, at det
> er Gud, der har skabt jordens skabninger.

Vrøvl. Al religion er baseret på astrologi fra før egypternes tid - bibelen,
etc. er fiktion.