/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Jeg er her stadigvæk
Fra : Ukendt


Dato : 04-02-09 19:04

For en del måneder siden truede David Konrad med at ville få
mig fyret fra mit job - helst uden pension.
Han tilføjede at hans projekter altid lykkedes 100 procent.

Nu kan jeg konstatere at jeg stadigvæk har et job - samme sted
som jeg hele tiden har haft, og intet er altså sket.

Jeg fik min sidste lønseddel på min adresse. Det kunne
naturligvis godt betyde en fyreseddel, men det var
naturligvis ikke tilfældet. En lærer der skal fyres får
naturligvis beskeden før han skal forlade arbejdspladsen.
I aften skal jeg være vagt ved skoleballet, og jeg har stadig
ikke fået så meget som et "hint" om fyring.

Til sommer skal der muligvis forflyttes nogle lærere som følge
af den nye arbejdstidsaftale og der regnes i øjeblikket på
hvor mange lærere de forskellige skoler skal have, men det er
ikke det samme som en fyring. Man er som lærer alene ansat i
kommunen med en slags p.t. tjenestegørelse på en bestemt
skole.

Men jeg er spændt på at se hvad David Konrad nu siger til
dette - om han vil erkende sin fiasko eller hvilke andre
bortforklaringer han har.



 
 
Jens Bruun (04-02-2009)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-02-09 19:10

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse
news:4989d877$0$15896$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> For en del måneder siden truede David Konrad med at ville få
> mig fyret fra mit job - helst uden pension.
> Han tilføjede at hans projekter altid lykkedes 100 procent.
>
> Nu kan jeg konstatere at jeg stadigvæk har et job - samme sted
> som jeg hele tiden har haft, og intet er altså sket.
>
> Jeg fik min sidste lønseddel på min adresse. Det kunne
> naturligvis godt betyde en fyreseddel, men det var
> naturligvis ikke tilfældet. En lærer der skal fyres får
> naturligvis beskeden før han skal forlade arbejdspladsen.
> I aften skal jeg være vagt ved skoleballet, og jeg har stadig
> ikke fået så meget som et "hint" om fyring.
>
> Til sommer skal der muligvis forflyttes nogle lærere som følge
> af den nye arbejdstidsaftale og der regnes i øjeblikket på
> hvor mange lærere de forskellige skoler skal have, men det er
> ikke det samme som en fyring. Man er som lærer alene ansat i
> kommunen med en slags p.t. tjenestegørelse på en bestemt
> skole.
>
> Men jeg er spændt på at se hvad David Konrad nu siger til
> dette - om han vil erkende sin fiasko eller hvilke andre
> bortforklaringer han har.

Jeg er mere spændt på din forklaring på, hvorfor du finder det nødvendigt at
skrive indlæg som ovenstående.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



N_B_DK (04-02-2009)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-02-09 20:07

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:qdmdnb6VD8ZiRBTUnZ2dnUVZ8tXinZ2d@giganews.com

> Jeg er mere spændt på din forklaring på, hvorfor du finder det
> nødvendigt at skrive indlæg som ovenstående.


Det har noget med hans psykiske tilstand at gøre.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.
Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html


Tony (04-02-2009)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 04-02-09 22:56


"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
news:4989e76b$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
> news:qdmdnb6VD8ZiRBTUnZ2dnUVZ8tXinZ2d@giganews.com
>
>> Jeg er mere spændt på din forklaring på, hvorfor du finder det
>> nødvendigt at skrive indlæg som ovenstående.
>
>
> Det har noget med hans psykiske tilstand at gøre.


Uden tvivl.

Tumben prøver nu at bilde os og sig selv ind, at forflyttelse ikke er det
samme som fyring GGG.

Han er da godt klar over hvad vej vinden blæser.
Sikkert derfor vi ikke har hørt fra ham i lang tid.

Forståeligt nok, at den faktaresistente idiot bliver ''forflyttet''.
Skolens renomé står da på spil her.
Bare underligt, at det ikke er sket for længe siden, men ledelsen skulle
åbenbart først have en øjenåbner her fra dk.politik.
Gad vide om han bliver '' forflyttet '' til en skole for udviklingshæmmede .

Tony



Preben Larsen. (04-02-2009)
Kommentar
Fra : Preben Larsen.


Dato : 04-02-09 19:11

Følgende er skrevet af Arne H. Wilstrup:
> For en del måneder siden...SNIP

Hvad har det med politik at gøre?

FUT:dk.snak.off-topic

--
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/f5f8b6954c5d0100



Kim Larsen (04-02-2009)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 04-02-09 19:18

"Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.247e7d9222e87b1b.92438@post.cybercity.dk
> Følgende er skrevet af Arne H. Wilstrup:
>> For en del måneder siden...SNIP
>
> Hvad har det med politik at gøre?
>
> FUT:dk.snak.off-topic

Lige så snart at emnet kommer til at dreje som trusler på Usenet, så vil
dk.politik desværre hurtigt være relevant emne.

FUT: dk.politik

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Barney Gumble (04-02-2009)
Kommentar
Fra : Barney Gumble


Dato : 04-02-09 19:37

Kim Larsen skrev:

> Lige så snart at emnet kommer til at dreje som trusler på Usenet, så vil
> dk.politik desværre hurtigt være relevant emne.
>
> FUT: dk.politik

Hvis nu det oprindelige indlæg var skrevet af Bo Warming og ikke af din
mentor, ville du så også mene, at "dk.politik ville være et relevant emne"?

Indlægget er jo på mange måder identisk med Bo Warmings utallige
opmærksomhedssøgende komplet off-topic trådstarter.

Eller skyldes dit forsvar af det patetiske indlæg fra AHW egentlig ikke
blot, at AHW er dit idol og din mentor og at du i øvrigt er hans
allerdybeste beundrer?


BG

Preben Larsen. (04-02-2009)
Kommentar
Fra : Preben Larsen.


Dato : 04-02-09 19:38

Barney Gumble skrev den 04-02-2009:

>
> Hvis nu det oprindelige indlæg var skrevet af Bo Warming og ikke af din
> mentor, ville du så også mene, at "dk.politik ville være et relevant emne"?
>
> Indlægget er jo på mange måder identisk med Bo Warmings utallige
> opmærksomhedssøgende komplet off-topic trådstarter.
>
> Eller skyldes dit forsvar af det patetiske indlæg fra AHW egentlig ikke blot,
> at AHW er dit idol og din mentor og at du i øvrigt er hans allerdybeste
> beundrer?

Kunne ikke siges bedre.

--
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"I modsætning til Danmark og dets politi, var DDR en mønsterstat."
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/6e7424efc8b1ad7d?hl=da



Ukendt (05-02-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 05-02-09 20:32

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:gmcm48$nsf$1@news.datemas.de...
> "Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i en
> meddelelse
> news:mn.247e7d9222e87b1b.92438@post.cybercity.dk
>> Følgende er skrevet af Arne H. Wilstrup:
>>> For en del måneder siden...SNIP
>>
>> Hvad har det med politik at gøre?
>>
>> FUT:dk.snak.off-topic
>
> Lige så snart at emnet kommer til at dreje som trusler på
> Usenet, så vil dk.politik desværre hurtigt være relevant
> emne.
>
> FUT: dk.politik

Præcis, Kim L.

Truslen blev givet i dk.politik - jeg finder det rimeligt at
der også blev svaret på truslen i samme gruppe.

Desuden er jeg ved at være temmelig ligeglad med off-topic -
fremmedhaderne har nu i årevis talt om indvandringsbølger m.v.
i denne gruppe i stedet for at angive deres pladder i
dk.indvandring.politik og de har kun hån tilovers for os der
har forsøgt at sende dem videre.

At jeg kan læse Larsens ordgylle skyldes at jeg desværre må
læse det via dig, da han er i mit filter. Hans forargelse er i
øvrigt malplaceret for der der nogen der i den grad har
forbrudt sig mod reglerne om relevante grupper og skriverier,
så er det ham. Og nej, jeg vil ikke "bevise" det og i det hele
taget vil jeg faktisk blæse højt og flot på hvad han siger om
denne sag. Jeg har alene givet udtryk for hvad jeg mener om
David Konrads trusler og påvist hulheden af dem. David kom med
sine trulser i denne gruppe fordi han blev sur over at blive
sat til vægs gang på gang - han kunne ikke tåle det længere og
derfor mente han at det var relevant at forsøge at få ram på
mig ved at ville forsøge at få mig fyret fra min arbejdsplads.
Det hykleriske består i øvrigt af at det var ham der var mest
forarget da en anden forsøgte det samme og talte om
politianmeldelser m.v.

Moral er godt -dobbeltmoral er dobbelt så godt.



Martin Larsen (05-02-2009)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 05-02-09 20:37

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i meddelelsen
news:498b3ec5$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> news:gmcm48$nsf$1@news.datemas.de...
>> "Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>> news:mn.247e7d9222e87b1b.92438@post.cybercity.dk
>>> Følgende er skrevet af Arne H. Wilstrup:
>>>> For en del måneder siden...SNIP
>>>
>>> Hvad har det med politik at gøre?
>>>
>>> FUT:dk.snak.off-topic
>>
>> Lige så snart at emnet kommer til at dreje som trusler på Usenet, så vil
>> dk.politik desværre hurtigt være relevant emne.
>>
>> FUT: dk.politik
>
> Præcis, Kimsebasse L.
>
> Truslen blev givet i dk.politik - jeg finder det rimeligt at der også blev
> svaret på truslen i samme gruppe.

www.kinagrill.dk

Mvh
Martin



Preben Larsen. (05-02-2009)
Kommentar
Fra : Preben Larsen.


Dato : 05-02-09 20:47

Efter mange tanker skrev Arne H. Wilstrup:

>
> Præcis, Kim L.

Tag en kiks.

> Moral er godt -dobbeltmoral er dobbelt så godt.

Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/f5f8b6954c5d0100

--
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"I modsætning til Danmark og dets politi, var DDR en mønsterstat."
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/6e7424efc8b1ad7d?hl=da



Ukendt (05-02-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 05-02-09 20:57

Arne H. Wilstrup wrote:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> news:gmcm48$nsf$1@news.datemas.de...
>> "Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i en
>> meddelelse
>> news:mn.247e7d9222e87b1b.92438@post.cybercity.dk

> denne sag. Jeg har alene givet udtryk for hvad jeg mener om
> David Konrads trusler og påvist hulheden af dem. David kom med
> sine trulser i denne gruppe fordi han blev sur over at blive
> sat til vægs gang på gang - han kunne ikke tåle det længere og
> derfor mente han at det var relevant at forsøge at få ram på
> mig ved at ville forsøge at få mig fyret fra min arbejdsplads.
> Det hykleriske består i øvrigt af at det var ham der var mest
> forarget da en anden forsøgte det samme og talte om
> politianmeldelser m.v.
>
> Moral er godt -dobbeltmoral er dobbelt så godt.

Han blev ked af at du kaldte ham løgner, ud af den blå luft, - og nu lyver
du så igen, for at skjule hvad der skete.

Til vægs? Du kunne ikke sætte en betonvæg til vægs.




Jens Bruun (04-02-2009)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-02-09 19:18

"Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.247e7d9222e87b1b.92438@post.cybercity.dk

> Hvad har det med politik at gøre?

Hvad har DU med politik at gøre, "P.N.", "Poul Nielsen", "Peter", "Mohammad
Islam", "Ole Larsen", "Christian Jensen", "Jens Winther", "Pastor", "Per
Nielsen", "Master of faul smell and odeur", "Ærlige Bent", "Jens", "Poul
Nilson", "Abdul Hassan", "Jakob Andersen", "Peter Nielsen", Hermann von
Krauftsmeier", "Bent", "Flemming Lynge", "Jessup Johnson", "Lynge radio og
tv", "berg", "Huge Hugos 32cm", "Jens Bruun", "Aaron Berg",?"Marianne
Larsen", "Marianne Andersen", "pip160", "Hans Bentsen", "Christian Aioe",
"John Carson", "The Democrat", "Bruno Jørgensen", "Lars Jensen", "Jens Erik
Lortebruun", "Johnny Andersen", "Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger
Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen", "Peter
Madsen", "Peter Larsen", "Klaus Jørgensen", "Erik Larsen", "Aage Andersen",
"John Larsen", "Preben Larsen" m.fl.?

Det er vist tid til skift af nick, fut til dk.mudderkastning, lidt "HA HA HA
HA du er fyret fra KMD" og "du kommer med dødstrusler" - ikke? Måske endda
et punktum mere efter "Preben Larsen." hiver dig op af de mange filtre, du
befinder dig i, så du kan få din daglige udløsning?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Preben Larsen. (04-02-2009)
Kommentar
Fra : Preben Larsen.


Dato : 04-02-09 19:31

Jens Bruun udtrykte præcist:
> "Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:mn.247e7d9222e87b1b.92438@post.cybercity.dk
>
>> Hvad har det med politik at gøre?

Hvad snakker du om, jeg bruger samme IP som jeg altid har brugt.

Men du vil måske også slå mig ihjel? psykopat.

--
Jens Bruun bruger gerne dødstrusler:
http://tinyurl.com/8k5vbd - http://tinyurl.com/9chwvj
http://tinyurl.com/9jrnnj - http://tinyurl.com/8wcw4x
http://tinyurl.com/896yhf



P.N (04-02-2009)
Kommentar
Fra : P.N


Dato : 04-02-09 20:13


"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse
news:4989d877$0$15896$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> For en del måneder siden truede David Konrad med at ville få mig fyret fra
> mit job - helst uden pension.
> Han tilføjede at hans projekter altid lykkedes 100 procent.
>
> Nu kan jeg konstatere at jeg stadigvæk har et job - samme sted som jeg
> hele tiden har haft, og intet er altså sket.
>


Kære Arne jeg beder dig om undskyld for de indlæg hvor jeg gik over stregen,
jeg håber at du kan tilgive mig, men jeg har altså aldrig forsøgt at få dig
fyret.

Med venlige hilsener Poul Nielsen



Jens Bruun (04-02-2009)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-02-09 20:33

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse
news:4989e8b0$0$90274$14726298@news.sunsite.dk

> Kære Arne jeg beder dig om undskyld for de indlæg hvor jeg gik over
> stregen, jeg håber at du kan tilgive mig, men jeg har altså aldrig
> forsøgt at få dig fyret.
>
> Med venlige hilsener Poul Nielsen

Hvis du hedder "Poul Nielsen", hedder jeg Anders And,

Du må alligevel være lidt bekymret for de mange regnskaber, der skal gøres
op, når din virkelige identitet kommer for en dag - ikke?

Måske "Preben Larsen." med de mange punktummer har en mening om det, eller
skal vi over i dk.snak.mudderkastning for at få lidt støtte dér?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Preben Larsen. (04-02-2009)
Kommentar
Fra : Preben Larsen.


Dato : 04-02-09 20:38

Den 04-02-2009, skrev Jens Bruun:
> "P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> news:4989e8b0$0$90274$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Kære Arne jeg beder dig om undskyld for de indlæg hvor jeg gik over
>> stregen, jeg håber at du kan tilgive mig, men jeg har altså aldrig
>> forsøgt at få dig fyret.
>>
>> Med venlige hilsener Poul Nielsen
>
> Hvis du hedder "Poul Nielsen", hedder jeg Anders And,
>
> Du må alligevel være lidt bekymret for de mange regnskaber, der skal gøres
> op, når din virkelige identitet kommer for en dag - ikke?
>
> Måske "Preben Larsen." med de mange punktummer har en mening om det, eller
> skal vi over i dk.snak.mudderkastning for at få lidt støtte dér?


Du har ikke så mange evner ud i det med IP? jeg kan sgu godt forstå KMD
gav dig sparket.

Men nu skal jeg gøre det nemt for dig.

P.N:90.184.197.206
MIG:85.83.19.68

Og så kan du slå dem op på Frostbyte.dk, det kan du vel finde ud af?

--
Jens Bruun bruger gerne dødstrusler:
http://tinyurl.com/8k5vbd - http://tinyurl.com/9chwvj
http://tinyurl.com/9jrnnj - http://tinyurl.com/8wcw4x
http://tinyurl.com/896yhf



Jens Bruun (04-02-2009)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-02-09 20:46

"Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.24d67d92fa0b54e6.92438@post.cybercity.dk

> Du har ikke så mange evner ud i det med IP?

Nej. Jeg er en dværg mht. IP.

> jeg kan sgu godt forstå
> KMD gav dig sparket.

Du mener, fordi du skrev til dem anonymt?

> Men nu skal jeg gøre det nemt for dig.
>
> P.N:90.184.197.206
> MIG:85.83.19.68
>
> Og så kan du slå dem op på Frostbyte.dk, det kan du vel finde ud af?

Jeg kan ikke finde ud af så meget. Jeg kan ikke engang finde ud af, hvem du
er, så jeg kan stille dig til regnskab. Sur røv - ikke?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Preben Larsen. (04-02-2009)
Kommentar
Fra : Preben Larsen.


Dato : 04-02-09 20:49

Jens Bruun forklarede den 04-02-2009:
> "Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:mn.24d67d92fa0b54e6.92438@post.cybercity.dk
>
>> Du har ikke så mange evner ud i det med IP?
>
> Nej. Jeg er en dværg mht. IP.
>
>> jeg kan sgu godt forstå
>> KMD gav dig sparket.
>
> Du mener, fordi du skrev til dem anonymt?

Nej, ville gerne tage æren, men den er desværre Ejvinds, du husker nok,
efter du truede med at slå ham og hans familie ihjel.

>
>> Men nu skal jeg gøre det nemt for dig.
>>
>> P.N:90.184.197.206
>> MIG:85.83.19.68
>>
>> Og så kan du slå dem op på Frostbyte.dk, det kan du vel finde ud af?
>
> Jeg kan ikke finde ud af så meget. Jeg kan ikke engang finde ud af, hvem du
> er, så jeg kan stille dig til regnskab. Sur røv - ikke?

Bliv ved med at lede, jeg giver en kop kaffe med blødt brød, hvis du
skulle være heldig.

--
Jens Bruun bruger gerne dødstrusler:
http://tinyurl.com/8k5vbd - http://tinyurl.com/9chwvj
http://tinyurl.com/9jrnnj - http://tinyurl.com/8wcw4x
http://tinyurl.com/896yhf



Jens Bruun (04-02-2009)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-02-09 21:00

"Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.24e07d92915fab91.92438@post.cybercity.dk

>> Du mener, fordi du skrev til dem anonymt?
>
> Nej, ville gerne tage æren, men den er desværre Ejvinds, du husker
> nok, efter du truede med at slå ham og hans familie ihjel.

Jamen kære "Preben Larsen." med de mange punktummer. Der hersker da ingen
tvivl om, hvem der stod bag de anonyme e-mails til KMD. Hvorfor tror du, du
kan tørre det af på "Ejvind"? Har du et problem med at stå ved dine egne
handlinger? Det er jo så endnu mere sur røv, når du kommer til at stå til
ansvar for dem.

Er du stadig i tvivl om, at du kommer til at stå til ansvar for dine
handlinger?

Mit gæt er, at "Preben Larsen." med de mange punktummer - og ikke mindst
"P.N.", "Poul Nielsen", "Peter", "Mohammad Islam", "Ole Larsen", "Christian
Jensen", "Jens Winther", "Pastor", "Per Nielsen", "Master of faul smell and
odeur", "Ærlige Bent", "Jens", "Poul Nilson", "Abdul Hassan", "Jakob
Andersen", "Peter Nielsen", Hermann von Krauftsmeier", "Bent", "Flemming
Lynge", "Jessup Johnson", "Lynge radio og tv", "berg", "Huge Hugos 32cm",
"Jens Bruun", "Aaron Berg",?"Marianne Larsen", "Marianne Andersen",
"pip160", "Hans Bentsen", "Christian Aioe", "John Carson", "The Democrat",
"Bruno Jørgensen", "Lars Jensen", "Jens ErikLortebruun", "Johnny Andersen",
"Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind
Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen", "Peter Madsen", "Peter Larsen", "Klaus
Jørgensen", "Erik Larsen", "Aage Andersen", "John Larsen", "Preben Larsen"
m.fl. pludselig forsvinder fra usenet. Hvad er dit gæt?

>> Jeg kan ikke finde ud af så meget. Jeg kan ikke engang finde ud af,
>> hvem du er, så jeg kan stille dig til regnskab. Sur røv - ikke?
>
> Bliv ved med at lede, jeg giver en kop kaffe med blødt brød, hvis du
> skulle være heldig.

Jamen det ved jeg da, du gør. Det er eneste grund til, jeg leder videre. Jeg
er villig til at gå MEGET langt for en kop kaffe med lidt blødt brød.
Rigtigt meget langt. Hvor langt er du indstillet på at gå i din iver efter
at få mig til at drikke kaffe og spise blødt brød med dig?

Ups - du glemte helt at x-poste til dk.snak.mudderkastning. Måske du skal
svare mig med en x-post nu?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Preben Larsen. (04-02-2009)
Kommentar
Fra : Preben Larsen.


Dato : 04-02-09 21:16

Jens Bruun forklarede den 04-02-2009:
> "Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:mn.24e07d92915fab91.92438@post.cybercity.dk
>
>>> Du mener, fordi du skrev til dem anonymt?
>>
>> Nej, ville gerne tage æren, men den er desværre Ejvinds, du husker
>> nok, efter du truede med at slå ham og hans familie ihjel.
>
> Jamen kære "Preben Larsen." med de mange punktummer. Der hersker da ingen
> tvivl om, hvem der stod bag de anonyme e-mails til KMD. Hvorfor tror du, du
> kan tørre det af på "Ejvind"? Har du et problem med at stå ved dine egne
> handlinger? Det er jo så endnu mere sur røv, når du kommer til at stå til
> ansvar for dem.

Slet ikke, men jeg kunne ikke drømme om at tage æren for noget jeg ikke
har gjort, i øvrigt kan 3.part ikke anmelde trusler, det skal "ofret"
selv gøre.

>
> Er du stadig i tvivl om, at du kommer til at stå til ansvar for dine
> handlinger?

Nej da, kunne ikke finde på at beskylde dig for at været fuld af varm
luft.

>
> Mit gæt er, at "Preben Larsen." med de mange punktummer - og ikke mindst
> "P.N.", "Poul Nielsen", "Peter", "Mohammad Islam", "Ole Larsen", "Christian
> Jensen", "Jens Winther", "Pastor", "Per Nielsen", "Master of faul smell and
> odeur", "Ærlige Bent", "Jens", "Poul Nilson", "Abdul Hassan", "Jakob
> Andersen", "Peter Nielsen", Hermann von Krauftsmeier", "Bent", "Flemming
> Lynge", "Jessup Johnson", "Lynge radio og tv", "berg", "Huge Hugos 32cm",
> "Jens Bruun", "Aaron Berg",?"Marianne Larsen", "Marianne Andersen", "pip160",
> "Hans Bentsen", "Christian Aioe", "John Carson", "The Democrat", "Bruno
> Jørgensen", "Lars Jensen", "Jens ErikLortebruun", "Johnny Andersen",
> "Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind
> Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen", "Peter Madsen", "Peter Larsen", "Klaus
> Jørgensen", "Erik Larsen", "Aage Andersen", "John Larsen", "Preben Larsen"
> m.fl. pludselig forsvinder fra usenet. Hvad er dit gæt?

P.N:90.184.197.206
MIG:85.83.19.68

Og så kan du slå dem op på Frostbyte.dk, det kan du vel finde ud af?


>
>>> Jeg kan ikke finde ud af så meget. Jeg kan ikke engang finde ud af,
>>> hvem du er, så jeg kan stille dig til regnskab. Sur røv - ikke?
>>
>> Bliv ved med at lede, jeg giver en kop kaffe med blødt brød, hvis du
>> skulle være heldig.
>
> Jamen det ved jeg da, du gør. Det er eneste grund til, jeg leder videre. Jeg
> er villig til at gå MEGET langt for en kop kaffe med lidt blødt brød. Rigtigt
> meget langt. Hvor langt er du indstillet på at gå i din iver efter at få mig
> til at drikke kaffe og spise blødt brød med dig?

*WAHAHAHAHAHAHAHAHAHA*

>
> Ups - du glemte helt at x-poste til dk.snak.mudderkastning. Måske du skal
> svare mig med en x-post nu?

Mmmmmm, nej.

--
Jens Bruun bruger gerne dødstrusler:
http://tinyurl.com/8k5vbd - http://tinyurl.com/9chwvj
http://tinyurl.com/9jrnnj - http://tinyurl.com/8wcw4x
http://tinyurl.com/896yhf



P.N (04-02-2009)
Kommentar
Fra : P.N


Dato : 04-02-09 22:59


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:Z96dnW_XJJgybhTUnZ2dnUVZ8vqdnZ2d@giganews.com...
> "Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:mn.24e07d92915fab91.92438@post.cybercity.dk
>
>>> Du mener, fordi du skrev til dem anonymt?
>>
>> Nej, ville gerne tage æren, men den er desværre Ejvinds, du husker
>> nok, efter du truede med at slå ham og hans familie ihjel.
>
> Jamen kære "Preben Larsen." med de mange punktummer. Der hersker da ingen
> tvivl om, hvem der stod bag de anonyme e-mails til KMD. Hvorfor tror du,
> du kan tørre det af på "Ejvind"? Har du et problem med at stå ved dine
> egne handlinger? Det er jo så endnu mere sur røv, når du kommer til at stå
> til ansvar for dem.
>
> Er du stadig i tvivl om, at du kommer til at stå til ansvar for dine
> handlinger?
>
> Mit gæt er, at "Preben Larsen." med de mange punktummer - og ikke mindst
> "P.N.", "Poul Nielsen", "Peter", "Mohammad Islam", "Ole Larsen",
> "Christian Jensen", "Jens Winther", "Pastor", "Per Nielsen", "Master of
> faul smell and odeur", "Ærlige Bent", "Jens", "Poul Nilson", "Abdul
> Hassan", "Jakob Andersen", "Peter Nielsen", Hermann von Krauftsmeier",
> "Bent", "Flemming Lynge", "Jessup Johnson", "Lynge radio og tv", "berg",
> "Huge Hugos 32cm", "Jens Bruun", "Aaron Berg",?"Marianne Larsen",
> "Marianne Andersen", "pip160", "Hans Bentsen", "Christian Aioe", "John
> Carson", "The Democrat", "Bruno Jørgensen", "Lars Jensen", "Jens
> ErikLortebruun", "Johnny Andersen", "Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger
> Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen",
> "Peter Madsen", "Peter Larsen", "Klaus Jørgensen", "Erik Larsen", "Aage
> Andersen", "John Larsen", "Preben Larsen" m.fl. pludselig forsvinder fra
> usenet. Hvad er dit gæt?
>
>>> Jeg kan ikke finde ud af så meget. Jeg kan ikke engang finde ud af,
>>> hvem du er, så jeg kan stille dig til regnskab. Sur røv - ikke?
>>
>> Bliv ved med at lede, jeg giver en kop kaffe med blødt brød, hvis du
>> skulle være heldig.
>
> Jamen det ved jeg da, du gør. Det er eneste grund til, jeg leder videre.
> Jeg er villig til at gå MEGET langt for en kop kaffe med lidt blødt brød.
> Rigtigt meget langt. Hvor langt er du indstillet på at gå i din iver efter
> at få mig til at drikke kaffe og spise blødt brød med dig?
>
> Ups - du glemte helt at x-poste til dk.snak.mudderkastning. Måske du skal
> svare mig med en x-post nu?
>
> -Jens B.
>

Alle de ovenstående navne er brugere af aioe.org Jens Brunskjorte tror at
der kun er én person der bruger aioe.org, men hvis du skal likvidere alle
der bruger aioe.org så skal du nok ud og købe maskinpistol for at få dem
alle sammen.



N E i L -+- D A N E ~ (04-02-2009)
Kommentar
Fra : N E i L -+- D A N E ~


Dato : 04-02-09 21:46

"Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote in message
news:4989d877$0$15896$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> For en del måneder siden truede David Konrad med at ville få

Ohh, det er vi alle meget glade for at høre.


Malene P (04-02-2009)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 04-02-09 22:35

Ja, det ser vi - hvornår skal du ind igen?

Malene P





Tim (05-02-2009)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 05-02-09 19:51

Who gives a shit?

/Tim



Petse (05-02-2009)
Kommentar
Fra : Petse


Dato : 05-02-09 23:18

Den Wed, 04 Feb 2009 19:03:32 +0100 skrev Arne H. Wilstrup:

SNIP
>
> Til sommer skal der muligvis forflyttes nogle lærere som følge af den
> nye arbejdstidsaftale og der regnes i øjeblikket på hvor mange lærere de
> forskellige skoler skal have, men det er ikke det samme som en fyring.
> Man er som lærer alene ansat i kommunen med en slags p.t.
> tjenestegørelse på en bestemt skole.
>
Når du bliver forflyttet, for du nok jobbet som pedelmedhjælper

Lars (05-02-2009)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 05-02-09 23:32


"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:gmfoil$hjq$1@news.datemas.de...
> Den Wed, 04 Feb 2009 19:03:32 +0100 skrev Arne H. Wilstrup:
>
> SNIP
>>
>> Til sommer skal der muligvis forflyttes nogle lærere som følge af den
>> nye arbejdstidsaftale og der regnes i øjeblikket på hvor mange lærere de
>> forskellige skoler skal have, men det er ikke det samme som en fyring.
>> Man er som lærer alene ansat i kommunen med en slags p.t.
>> tjenestegørelse på en bestemt skole.
>>
> Når du bliver forflyttet, for du nok jobbet som pedelmedhjælper

Skid hul i dét - manden er formentlig ansat på vilkår der gør at han ikke
kan falde i løn - og dermed pension - og det er vel lønnen der er afgørende
i sidste ende...

/Lars



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste