Hamas stjæler fortsat FN-hjælp
Fra : John

Dato : 04-02-09 15:45

Hamas' forbrydelser i Gaza fortsætter:

"UN spokesman Christopher Gunness said Hamas police took 3,500 blankets and
over 400 food parcels":
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7869704.stm

"Israel has charged that Hamas routinely confiscates supplies meant for
needy Gazans":
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1233304681684&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull

Mørke udsigter for Gaza-befolkningen, sålænge Hamas-forbryderne har magten.

Samtidig kan det undre, at FN er ude af stand til at beskytte sine egne
lagre!

John

Fra : Malene P

Dato : 04-02-09 15:54

> [...]
magten.

> Samtidig kan det undre, at FN er ude af stand til at beskytte sine egne

Næh, det undrer nu ikke mig - FN og alle de frelste i demokratiske samfund
er hunderædde for at kigge forkert på bærmene blandt bærme.

Malene P

Fra : P.N

Dato : 04-02-09 16:15

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Næh, det undrer nu ikke mig - FN og alle de frelste i demokratiske samfund
> er hunderædde for at kigge forkert på bærmene blandt bærme.
>
> Malene P

Næeh det mener jeg da ikke, Jeg kom engang for år tilbage forbi et politisk
møde med Glistrup og da jeg hvilke typer der holdt til der. Herre jemini fik
jeg travlt med at komme ud fra det møde. Jamen det var jo ikke andet end de
rene sociale tabere der frekventerede det yderste højre. Ikke ulig USA hvor
det efterhånden kun er de dårligst begavede og håbløse sociale tabere der
køber medlemskort i KKK, kort sagt ligesom danmark dvs bærmen i lorterenden.
Lorterenden = dk.politik.

Fra : hanzen

Dato : 04-02-09 17:07

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sociale tabere der køber medlemskort i KKK, kort sagt ligesom danmark dvs
> bærmen i lorterenden. Lorterenden = dk.politik.

Men de 1½ mill. sociale terrortabere der opholder sig i Gaza synes du er
nogle friske fyre.
Du er ikke rigtig klog.
--
hilzen
hanzen

Fra : Morten Stæhr

Dato : 04-02-09 18:03

> [...]
> sociale tabere der køber medlemskort i KKK, kort sagt ligesom danmark dvs
> bærmen i lorterenden. Lorterenden = dk.politik.

Og her svømmer du jo som en fisk i vandet :)

Fra : Kert Rats

Dato : 05-02-09 11:51

"Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Og her svømmer du jo som en fisk i vandet :)

Som en fisk? I Lorterenden??

Venligst

Kert Rats

Fra : Martin

Dato : 05-02-09 08:07

On 4 Feb., 16:15, "P.N" <p...@tdc.dk> wrote:

> [...]
> køber medlemskort i KKK, kort sagt ligesom danmark dvs bærmen i lorterenden.

Tag en tudemariekiks. dk.politik er ikke skabt til dig og dine
Frederiksborg bedstemorholdninger - men du er velkommen.