Fremmede besøgsvenner
Fra : Malene P

Dato : 04-02-09 08:03

Dette er bare et enkelt link til den virkelighed, de frelste ikke ønsker at
opleve -men et link, der repræsenterer snesevis af links, jeg kunne have
sendt siden jeg troede, at jeg ville stoppe med at sende links. Dette link
omhandler et af de fremmedes mest ækle påfund i rækken af ækle
"kulturberigelser", som man skal hedde Christian for at påstå altid har
fundet sted gennem tiden. Nemlig hjemmerøverier mod de ældste og de svageste
danskere. Ikke om flokoverfald, gaderøverier eller massevoldtægter men feje
angreb hjemme hos danskere, der hverken kan forsvare sig eller må forventes
at have meget, der er værd at stjæle. Smid dog det fremmede affald ud
hellere i går end i morgen. http://ekstrabladet.dk/112/article1120408.ece

Malene P

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-02-09 13:18

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> forventes
> at have meget, der er værd at stjæle. Smid dog det fremmede affald ud

Vi må atter huske at "takke" de røde og velmenersvinene.

Mvh
Martin

Fra : Kert Rats

Dato : 04-02-09 14:14

> Vi må atter huske at "takke" de røde og velmenersvinene.

Hvis SIAD kommer i folketinget, vil der nok blive taget hånd om også dens
slags problemer.

Venligst

Kert Rats

Fra : Egon Stich

Dato : 04-02-09 15:46

> Vi må atter huske at "takke" de røde og velmenersvinene.
>
> Mvh
> Martin

Farveblind?
For det er vel typer som seidenfaden med slæng, du anser for "røde"?
Samt en ikke ringe del af de konservative?

Egon

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-02-09 16:24

"Egon Stich" <ukendt@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Farveblind?
> For det er vel typer som seidenfaden med slæng, du anser for "røde"?
> Samt en ikke ringe del af de konservative?

Nej, de er kun velmenere med et lille stænk salonkommunisme, som en ekstra
god velmener skal have for at være helt stueren.

De røde er som sfu'erne har demonstreret forvirrede/sindssyge/misundelige
"kosmopolit" robin-hood'er - kunne de blot flytte til Sherwood og blive der.

Mvh
Martin

Fra : Egon Stich

Dato : 05-02-09 17:42

> [...]
>
> De røde er som sfu'erne har demonstreret forvirrede/sindssyge/misundelige
> "kosmopolit" robin-hood'er - kunne de blot flytte til Sherwood og blive

Jeg har sgu ondt af dig---

Egon

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-02-09 18:02

"Egon Stich" <ukendt@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har sgu ondt af dig---

Forhåbentlig kun fordi du nyder det.

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 04-02-09 21:09

> [...]
>gaderøverier eller massevoldtægter men feje
>angreb hjemme hos danskere, der
>hverken kan forsvare sig eller må forventes

..... du er jo komplet ignorant. Hjemmerøverier har altid
fundet sted i Danmark. Og forleden blev tallene omkring
nationaliteterne bag forbrydelserne lagt frem. De fleste blev
begået af danskere. Hjemmerøverierne er taget til i antal. Der
er sikkert flere forklaringer, men den væsentligste årsag er jo,
som enhver politimand med mere begavelse end dig ved, at banker
er blevet temmelig sikre, butikker ligger ikke inde med mange
kontanter og overvågningen rundt omkring er tiltaget.

I din verden er det selvfølgelig et muslimsk og importeret
problem, som den stolte folkedansker aldrig kunne finde på.

Du er jo snotdum, Malene.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-09 20:33

"Peter Bang (slet ZEGNO)" <peterbang@ZEGNOprivat.dk> skrev i
meddelelsen

> [...]
>
> I din verden er det selvfølgelig et muslimsk og importeret
> problem, som den stolte folkedansker aldrig kunne finde på.

Hørt! Hørt!

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-09 07:50

Peter Bang (slet ZEGNO) wrote:

> [...]
>
> I din verden er det selvfølgelig et muslimsk og importeret
> problem, som den stolte folkedansker aldrig kunne finde på.

Altid fundet sted? Du tænker på tricktyverier?

Man ved IKKE hvem der har begået "de fleste", - under halvdelen er opklaret,
OG det er netop dem hvor det er "drenge" man kender i byen. Derudover har
omkring halvdelen af 2.g erne dansk statsborgerskab, så vi kan ikke vide
hvor mange af dem der evt. er med i gruppen.

Og det er udmærket med "forklaringer", men de hjælper jo ikke meget for
ofrene, - heller ikke dem hvor man "korrigerer" de fleste voldelig overfald
væk. Det er præcis lige ubehageligt uanset om gode mennesker "kan forklare"
hvorfor skuddene fyger om ørerne på folk midt inde i byen fx, eller hvorfor
en ung mand hopper på dit ansigt.