FN trækker i land
Fra : Joakim

Dato : 03-02-09 19:33

Det israelske angreb på en FN-skole i Gaza var pure opspind.

UN backtracks on claim that deadly IDF strike hit Gaza school

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1061189.html

The United Nations has reversed its stance on one of the most contentious
and bloody incidents of the recent Israel Defense Forces operation in Gaza,
saying that an IDF mortar strike that killed 43 people on January 6 did not
hit one of the United Nations Relief and Works Agency schools after all.

Fra : P.N

Dato : 03-02-09 19:49

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det israelske angreb på en FN-skole i Gaza var pure opspind.
>
> UN backtracks on claim that deadly IDF strike hit Gaza school
>
> http://www.haaretz.com/hasen/spages/1061189.html

Læg lige mærke til hvor den oplysning kommer fra nemlig den jødiske avis
haaretz.
Men uanset det så er det stadigvæk IDF der er skyld i massakren på skolen i
artiklen står der nemlig at:

"UN humanitarian coordinator in Jerusalem, said Monday that the IDF mortar
shells fell in the street near the compound, and not on the compound
itself."

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 20:26

On Tue, 3 Feb 2009 19:49:07 +0100, P.N wrote:

> [...]
>
> "UN humanitarian coordinator in Jerusalem, said Monday that the IDF mortar
> shells fell in the street near the compound, and not on the compound

Du modsiger jo dig selv.

Du skriver "massakren PÅ skolen", selvom der tydeligvis IKKE har været en
massakre på skolen.

Fra : P.N

Dato : 03-02-09 21:07

"Steen A. Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com"> skrev i en meddelelse

> Du modsiger jo dig selv.
>
> Du skriver "massakren PÅ skolen", selvom der tydeligvis IKKE har været en
> massakre på skolen.

Man mærker tydeligt sammenhængen mellem din sygdom og dine omtågede
skriverier!!

Det der står i artiklen er "UN humanitarian coordinator in Jerusalem, said
Monday that the IDF mortar shells fell in the street near the compound"

Du kan godt forstå at alle de her mennesker er blevet dræbt af
granatsplinter fra en granater der faldt ude på gaden. IDFs massakre bliver
jo ikke mindre af at de foreks ramte 20 meter væk.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-02-09 21:13

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> granatsplinter fra en granater der faldt ude på gaden. IDFs massakre
> bliver jo ikke mindre af at de foreks ramte 20 meter væk.

Måske du skulle prøve med et nyt nick, "P.N.", "Poul Nielsen", "Peter",
"Mohammad Islam", "Ole Larsen", "Christian Jensen", "Jens Winther",
"Pastor", "Per Nielsen", "Master of faul smell and odeur", "Ærlige Bent",
"Jens", "Poul Nilson", "Abdul Hassan", "Jakob Andersen", "Peter Nielsen",
Hermann von
Krauftsmeier", "Bent", "Flemming Lynge", "Jessup Johnson", "Lynge radio og
tv", "berg", "Huge Hugos 32cm", "Jens Bruun", "Aaron Berg",´"Marianne
Larsen", "Marianne Andersen", "pip160", "Hans Bentsen", "Christian Aioe",
"John Carson", "The Democrat", "Bruno Jørgensen", "Lars Jensen", "Jens Erik
Lortebruun", "Johnny Andersen", "Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger
Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen", "Peter
Madsen", "Peter Larsen", "Klaus Jørgensen", "Erik Larsen", "Aage Andersen",
"John Larsen" m.fl.?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : John Larsen

Dato : 03-02-09 21:30

> [...]
> Mogensen", "Peter Madsen", "Peter Larsen", "Klaus Jørgensen", "Erik
> Larsen", "Aage Andersen", "John Larsen" m.fl.? -Jens B.

Jens Bruun er nu så nuts at han mener at jeg ikke har et navn, men
tilgengæld er der kun én bruger af aioe.org som i flg Bruun er undertegnede.
Er du forvirret jamen det er jeg også. Men hvorfor betale dyre penge for en
news-server aioe.org er gratis..

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 21:47

On Tue, 3 Feb 2009 21:07:07 +0100, P.N wrote:

> Man mærker tydeligt sammenhængen mellem din sygdom og dine omtågede
> skriverier!!

Jeg vidste ikke at en rygskade havde indflydelse på skriverier.

> [...]
> granatsplinter fra en granater der faldt ude på gaden. IDFs massakre bliver
> jo ikke mindre af at de foreks ramte 20 meter væk.

Suk. Læs dog artiklen, eller lær engelsk.

"no people had been killed inside the compound".

Altså: INGEN dræbte på skolens område.

Fra : P.N

Dato : 03-02-09 23:07

> Jeg vidste ikke at en rygskade havde indflydelse på skriverier.

> Suk. Læs dog artiklen, eller lær engelsk.
>
> "no people had been killed inside the compound".
>
> Altså: INGEN dræbte på skolens område.

Hvorefter der står

The newspaper quoted the teacher as saying that, "I could see some of the
people had been injured... But when I got outside, it was crazy hell. There
were bodies everywhere, people dead, injured, flesh everywhere."

The newspaper said that the teacher had been told by the UN not to speak to
the media. "Three of my students were killed," he said. "But they were all
outside."

Så nu mener du at fordi civile, bliver ramt udenfor skolen så er alt ok. Så
er der ingen forbrydelse sket. Men igen Haarezt er jødepropaganda, de vil
hævde hvad som helst for at fremme deres sag.

Fra : @

Dato : 03-02-09 23:37

On Tue, 3 Feb 2009 23:07:03 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote:

> [...]
>the media. "Three of my students were killed," he said. "But they were all

løgnen som blev fremført var at en skole var ramt, og hvis det du
ovenfor citerer er korrekt ser det endda ud til at en af lærerne af
FN-personel blev instrueret om ikke at fortælle sandheden om hændelsen

spekulerer du slet ikke over hvorfor FN i første omgang fremkom med en
fed løgn?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : P.N

Dato : 04-02-09 00:31

> [...]
> FN-personel blev instrueret om ikke at fortælle sandheden om hændelsen
>

> spekulerer du slet ikke over hvorfor FN i første omgang fremkom med en

Nej fordi FN fremkom ikke med en fed løgn. Her er hvad der er sagen i en
kerne. Når du læser noget fra en jøde eller en jødisk avis så gå altid ud
fra at det er løgn indtil det modsatte er bevist. Hvis FN har sagt at de 43
slagtede børn er blevet slagtet inden i skolen så er det sandt. Artiklen som
du og Thomsen citerer er klassisk krigspropaganda og den er et resultat af
at IDF kvajede sig. Først hævede IDF (ifølge Al Jazeera) at de ramte skolen
fordi en morter var blevet affyret der, så hævdede de at de havde ramt
skolen ved et uheld og at der altså ikke var nogen terrorister på skolen. Nu
hævder de så at de slet ikke ramte skolen, jamen hvad så med alle de lig og
sårede som vi der ser Al Jazeera ku se nærmest vælte ind på hospitalerne??.
Igen når du læser noget fra en jøde eller en jødisk avis så gå altid ud fra
at det er løgn indtil det modsatte er bevist.

Fra : @

Dato : 04-02-09 00:40

On Wed, 4 Feb 2009 00:30:37 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote:

>"@" <123@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Nej fordi FN fremkom ikke med en fed løgn.

jo,

de meldte i første omgang ud at skolen var ramt

den løgn har de nu selv dementeret,

ydermere har en af skolens egne lærere udtalt at granaten ikke ramte
skolen

> [...]
>fra at det er løgn indtil det modsatte er bevist. Hvis FN har sagt at de 43
>slagtede børn er blevet slagtet inden i skolen så er det sandt.

de har selv dementeret den historie

hvilken avis dementiet bringes i er aldeles underordnet,

og dementiet bakkes yderligere op af at en af skolens lærere som
opholdt sig på skolen fortæller at granaten IKKE ramte skolen

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-09 06:22

On Wed, 4 Feb 2009 00:30:37 +0100, P.N wrote:

> Nej fordi FN fremkom ikke med en fed løgn.

Jo, det VAR en fed løgn.

>Her er hvad der er sagen i en
> kerne. Når du læser noget fra en jøde eller en jødisk avis så gå altid ud
> fra at det er løgn indtil det modsatte er bevist.

Når du er SÅ forblændet af jødehad, så er der ikke noget at sige til du er
så naiv/uvidende.

>Hvis FN har sagt at de 43
> slagtede børn er blevet slagtet inden i skolen så er det sandt.

Det var det så bare IKKE.

> [...]
> sårede som vi der ser Al Jazeera ku se nærmest vælte ind på hospitalerne??.

Har du et eneste bevis på at skolen er blevet ramt (f.eks. et billede af
skolen). ?

> Igen når du læser noget fra en jøde eller en jødisk avis så gå altid ud fra
> at det er løgn indtil det modsatte er bevist.

Suk. Du er lige så faktaresistent, som der værste islamist.

Se dem her og bliv klogere på fænomenerne "Palliwood" og "Taqiya":

http://www.youtube.com/watch?v=UGXj1KV_b1k
http://www.youtube.com/watch?v=QAjbCvqch2o&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=DzsCBFhCsyY&feature=related

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-09 06:11

On Tue, 3 Feb 2009 23:07:03 +0100, P.N wrote:

> [...]
> outside."
>
> Så nu mener du at fordi civile, bliver ramt udenfor skolen så er alt ok.

Hvor har jeg skrevet det ?

>Så
> er der ingen forbrydelse sket.

Mener du den forbrydelse Hamas begik utallige gange da de affyrede raketter
fra tæt befolkede områder. ?

>Men igen Haarezt er jødepropaganda, de vil
> hævde hvad som helst for at fremme deres sag.

Nu er det jo ikke Haarezt der udtaler sig, men FN-folk.

Men som sædvanlig lyver du (massakre PÅ skolen/Israel bomber skoler) og
skyder budbringeren (Haarezt), når du ikke kan lide budskabet.

Intet nyt her.

Fra : @

Dato : 03-02-09 22:05

On Tue, 3 Feb 2009 19:49:07 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote:

>"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Læg lige mærke til hvor den oplysning kommer fra nemlig

fra hestens mule

Maxwell Gaylord, the UN humanitarian coordinator in Jerusalem

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Per Rønne

Dato : 04-02-09 08:34

P.N <pn@tdc.dk> wrote:

> "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Læg lige mærke til hvor den oplysning kommer fra nemlig den jødiske avis
> haaretz.

Ha'aretz er Israels svar på danske Information. Den ligger klart på
venstrefløjen.

I øvrigt afsløres din grundlæggende antisemitiske jo klart i ovenstående
sætning ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : P.N

Dato : 04-02-09 10:34

> [...]
> venstrefløjen.
>
> I øvrigt afsløres din grundlæggende antisemitiske jo klart i ovenstående

Jeg opfatter ikke mig selv som værende antisemit, men når det så er sagt så
opfatter jeg ikke ordet antisemit som nedsættende eller odiøst. Jeg mener at
det er helt ok at være antisemit. Jeg er en stor beundrer af Thomas Blachman
der som bekendt er af jødisk herkomst, Blandt mine andre jødiske venner var
en tidligere narkogangster og natklubejer på Christiania. På trods af min
vens jødiske herkomst beundrede han tyskernes sans for effektivitet. Mange
jødevenner her i gruppen går jo foreks stærkt ind for at udrydde eller
fordrive de stærkt foragtede "Palier". Så ordet Antisemit vil IMHO uden
tvivl snart få en renaissance.

Fra : Per Rønne

Dato : 04-02-09 12:04

P.N <pn@tdc.dk> wrote:

> [...]
> jødevenner her i gruppen går jo foreks stærkt ind for at udrydde eller
> fordrive de stærkt foragtede "Palier". Så ordet Antisemit vil IMHO uden

Quod erat demonstrandum ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : P.N

Dato : 04-02-09 12:26

> P.N <pn@tdc.dk> wrote:
>
>Så ordet Antisemit vil IMHO uden
>
> Quod erat demonstrandum ...
> --
> Per Erik Rønne

Bare rolig P.E.R. antisemitisme er ikke fortid. Jøderne slagter løs, så det
kommer igen.

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 20:25

On Tue, 3 Feb 2009 19:33:19 +0100, Joakim wrote:

> [...]
> hit one of the United Nations Relief and Works Agency schools after all.

Palliwood afsløret IGEN.

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 21:30

Joakim wrote:
> [...]
> operation in Gaza, saying that an IDF mortar strike that killed 43
> people on January 6 did not hit one of the United Nations Relief and

Utroligt at det tog så længe at komme ud med sandheden.

Røg lige lidt rundt på nettet, - var det ikke en idé at indføre hebræisk som
andetsprog på alle folkeskoler på Nørrebro

New York City's Hebrew charter school is planned for the Mill Basin
neighborhood of Brooklyn, which has a substantial number of Jews, including
immigrants from the former Soviet Union but is three-quarters black,
Hispanic and Asian.

Sara Berman, chairwoman of the school's board, said Jewish and non-Jewish
students alike will benefit from learning Hebrew.

"We really believe that learning a second language helps children in other
ways besides the language itself," she said, citing studies that suggest
that language instruction stimulates brain development.

The state Board of Regents approved the Hebrew charter school on January 13
with one dissenting vote.

"Any opportunity for your child to learn a second language, whether it's
Hebrew or any other language, is beneficial," said Maureen
Gonzalez-Campbell, the principal, who is African-American and speaks no
Hebrew herself.

Fra : Lyrik

Dato : 03-02-09 23:44

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det israelske angreb på en FN-skole i Gaza var pure opspind.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Propaganda som sædvanlig. Islamister beskylder Vesten for alle deres
fortrædeligheder! En metode Afrika også bruger. De spiller "klagebolden" og
kommunistiske og venstreorienterede "Sandsigere!"(Den Norske læge!) server
bolden ind i de vestlige lande.
Her modtages den af "rådne sække på Vorherres mødding"(protestanter) som
elsker at påtage sig skyld for al verdens elendighed!
"Det er den hvide mands skyld!"

"Amen siger den hvide mand!" Den eneste måde han før kunne komme af med
skylden var at tørre den af på "Jøderne!" Men nu er jøderne også os, så det
er passé .Jeg spurgte en negerpige fra Afrika om der slet ikke var noget af
deres elendighed som de selv var skyld i? Hun måbede! Man kunne se at tanken
aldrig havde strejfet hende! Hun var så vandt til at den hvide mand tog
skylden for alt, som den dummepeter han er!

Jøderne er blevet "hvide mænd"(Vestens folk) så de er medskyldige for "alt!"
Jeg kan kun sige,- vend jer til falske beskyldninger!
Goodwill gives kun til løgnere!

MvH
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 23:49

Joakim wrote:

Jeg ser at Ritzaus bureau forfalskede tiderne for taletiden for Peres og
Erdogan, - OG her er lige en rapport fra en blog, af LMNord, som er 100 pct
troværdig:

PalDK fik aldrig lavet en bedre konspirationsteori., så her iles med en ny,
godt nok med afsæt i fodboldens verden..

I kampen mellem Liverpool og Chelsea i weekenden skete der flg:

Liverpool spilleren Yossi Benayoun blev fanget med bolden ved hjørneflaget.
Israeleren forsøgte at dække bolden.

Men det ville Chelseas portugiser, Jose Bosingwa, ikke finde sig i. Han
løftede benet højt og plantede støvlen i ryggen på Benayoun, der faldt til
jorden.

Efter den episode ventede de fleste af de tusindvis af tilskuere på Anfield
Road på, at dommeren ville præsentere Chelsea-spilleren for et rødt kort.

Men dommeren overraskede alle, da han i stedet dømte frispark.til Chelsea,
fordi hans liniedommer, 31 muhammed Matadar, der stod en meter fra
situationen, og havde set det, var af den overbevisning at israeleren begik
frispark.

What ??!!

Hvordan kan det lade sig gøre..? Liniedommeren stod lige ved siden af og så
hvad der skete.??

Nu kommer teorien :
Enhvert menneske ved navn Muhammed vil automatisk opfatte situationen
omvendt, når en israeler ser ud til at være offer for et overfald, da det er
utænkeligt at der begåes overgreb med israelere. Israelerne er de onde.

Hvis det alligevel sådan ud, så er det enten udtryk for zionistisk løgnagtig
propaganda, eller som i dette tilfælde hvor det foregår lige for øjnene af
Muhammed, så kan den eneste grund kun være at at de zionistiske
krigsforbrydere har anvendt et af deres avancerede våben så Muhammed nu ikke
engang kan stole på sine egne øjne og derfor må bedømme situationen omvendt.

---------------

Er der andre som har set kampen?

Fra : Per Rønne

Dato : 04-02-09 09:04

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

> Joakim wrote:
>

> Jeg ser at Ritzaus bureau forfalskede tiderne for taletiden for Peres og
> Erdogan,

Kan vi ikke få mere at vide om det? Snarere end om en fodboldkamp.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-09 09:24

"Per Rønne" wrote:

> Kan vi ikke få mere at vide om det? Snarere end om en fodboldkamp.

Fodboldkampen var da meget symptomatisk, jeg finder også at muslimer på
Nettet er totalt "muslim-fejl-blinde" - dvs de ser med krystalklar vision
alle vestens fejl, men KAN ikke få øje på fejl på deres egen side. Men nu er
islam så også, iflg selv de allermest moderne og moderate en "100 pct
perfekt religion" - siger de.

Men jeg finder tiderne for taletiden frem, - just wait.

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-09 09:30

"Per Rønne" wrote:

> Kan vi ikke få mere at vide om det? Snarere end om en fodboldkamp.

Her er så noget fra en diskussion, - "LMNord" har gjort sig den ulejlighed
at gennemhøre den timelange video fra Davos, og har taget tid på talernes
længde, - ved jeg fra et tidligere indlæg om emnet.

Nu ser PalDk jo zionistiske konspirationsteorier overalt

Jeg vil derfor opfordre PalDk til at sætte sig i modstanderens sko og
forsøge at overveje hvilke spændende konspirationsteorier der kunne være bag
følgende :

at Ritzau skriver at Erdogan bliver afbrudt efter 12 min, når han jo faktisk
ikke bliver afbrudt efter sine 15-16 minutters taletid?
at Ritzau skriver at Peres taler i 25min, når Peres faktisk kun talte i 21
min og det kun fordi han blev ved med at tale selvom ordstyreren forsøgte
stoppe ham?

Jeg vil byde ind med at mene at Ritzau selvfølgelig er købt og betalt af det
muslimske broderskab, evt. Bin Laden. Og at Erdogans optræden på forhånd var
aftalt, således at han kunne få bragt fokus væk fra Tyrkiets egne små
problemer, eks. det armenske folkemord.

Det er selvfølgelig en tam konspirationsteori, men jeg er sikker på at PalDK
godt kan finde en der er bedre

------------

(Erdogan FIK også lov at fortsætte ud over sine 15 minutter)

begin 666 icon_smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,.`/_J`$5%10```/_.`/_)`/^T`/Z=`/_^D__]$_______
MQS,S,___Z__E`````````"'Y! $```X`+ `````/``\```1;T$D9:IW85:;.
M&1<6< @"G(,13$$G""?PIJMVF'$.:@H.GS^"*G #QH*%RB''!!"2`=.B"5@\
G*P/9:[L5K@)906(\%A!VFL&@P3736&J"7/X6!0KXPC##LM0F$0`[
`
end

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-02-09 10:01

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
meddelelse news:014df84a$0$32016$c3e8da3@news.astraweb.com

> Er der andre som har set kampen?

En svinestreg af de sjældne:

http://www.youtube.com/watch?v=ppxIsei7yBk

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ivannof

Dato : 04-02-09 14:01

> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
> [...]
klippet er forsvundet fra youtube. Findes det andetsteds?

Hilsen Ivan

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-02-09 18:36

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> klippet er forsvundet fra youtube. Findes det andetsteds?

Det fungerer fint hos mig. Prøv dette link:
http://www.metacafe.com/watch/2374528/jos_bosingwa_kick_benayouns_ass_full_length_high_quality/

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ivannof

Dato : 05-02-09 11:53

> "Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det fungerer fint hos mig. Prøv dette link:
> [...]
Det virkede, tak!

Hilsen Ivan

Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 04-02-09 06:43

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in message
> Det israelske angreb på en FN-skole i Gaza var pure opspind.

Det er jo ikke første gang, at islamer har dræbt
deres egne, for at skabe sympati.