Malene og de individuelt betingede
Fra : Ukendt

Dato : 01-02-09 11:50

Nu bliver jeg også nysgerrig.

Malene, du snakkede om at udvisning osv skulle gøres individuelt betinget,
men i samme åndedrag plæderer du for, at palæstinensere bare skal smides ud
af landet.

Hvordan hænger det sammen med at du synes sager om udvisning osv, skal gøres
individuelt betinget?

--
/ Thomas

Fra : Malene P

Dato : 01-02-09 12:29

"Thomas M" <wtf> skrev i en meddelelse
> [...]
ud
> af landet.
>
> Hvordan hænger det sammen med at du synes sager om udvisning osv, skal

Hvis du lige læser igennem igen, hvad jeg skrev, var det vist noget med at
statsborgerskaber skal tildeles individuelt -ikke sandt? Altså at de
fremmede skal hver især gøre sig fortjent til at få tildelt eventuelt
statsborgerskab og ikke som nu, hvor statsborgerskaber tildeles en masse -
typisk nogle tusinde ad gangen via clearet håndsoprækning i Folketinget. Fik
vi hermed den side af dit spørgsmål sat på plads? Angående udvisninger,
skrev jeg ikke noget om, at det skal ske individuelt, men det giver da vist
sig selv -ikke sandt? Problemet her er, at fremmede med dansk
statsborgerskab IKKE kan udvises og jeg mener -udover at vi hurtigst muligt
skal stoppe showet med masseuddelinger af statsborgerskaber- skal begynde at
fratage statsborgerskaber fra de fremmede, der ikke kan/vil indordne sig i
det land, der har taget imod dem som gæster, flygtninge og på sigt borgere
her i samfundet. Jeg undrer mig lidt over, at man her i gruppen er så
uvillige til at diskutere dette spørgsmål. Og angående palæstineserne hader
jeg dem ganske rigtigt af et ærligt hjerte. Lige siden de begyndte at
strømme hertil, har der været problemer med dem. Fra de smed IKEA-møbler på
gaden, jagede Røde Kors medarbejdere rundt med knive og besatte Blågårds
Kirke og takket være Anker Jørgensen, Kim Larsen (ikke gruppens ynkeling) og
andet skidtfolk fik deres rådne særlov, har der været problemer med dem. Det
er der også i Israel på trods af at de har fået alle chancer for få deres
egen stat -fortjent eller ej. Når ikke de har travlt med at formere sig selv
ihjel, forsøger de at myrde flest mulige tilfældige israelere -gemt bag
kvinder og børn. Og brølende af glæde i gaderne, når det lykkes -i Gaza, på
Vestbredden og her i landet med 4-årige børn på skuldrene iklædt
selvmorderdragter. Ja, jeg afskyr det skidt -var det svar nok.?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-09 13:09

Malene P wrote:

> Ja, jeg afskyr det skidt -var det svar
> nok.?

Hader og afskyr du osse de palæstinensere og fremmede som ikke er
kriminelle, og bare lever deres liv fredeligt - ligesom dig selv?

--
/ Thomas

Fra : Malene P

Dato : 01-02-09 13:34

> Hader og afskyr du osse de palæstinensere og fremmede som ikke er
> kriminelle, og bare lever deres liv fredeligt - ligesom dig selv?

Giv mig et par eksempler og jeg skal svare. Og svar så lige på det, jeg
ellers skrev.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-09 14:03

Malene P wrote:

> Giv mig et par eksempler og jeg skal svare. Og svar så lige på det,
> jeg ellers skrev.

Et par eksempler? Hvad mener du? Jeg beder dig bare svare på et helt simpelt
spørgsmål: Hader og afskyr du de palæstinensere og andre fremmede som IKKE
er kriminelle, og som bare lever deres liv fredeligt, ligesom du selv
formentligt gør? Du kan f.eks skrive "Ja, jeg hader og afskyr dem
allesammen", eller "Nej, jeg hader og afskyr kun de kriminelle af dem".

Meget af det du skriver, kan jeg sagtens se problematikken i, men jeg kan
stadig ikke se hvorfor det kommer som en overraskelse for dig, at nogle
mennesker begår kriminalitet - uanset deres hudfarve. Jeg kender til flere
indvandrere som læser på universitetet - møder dem ofte; Det ville forekomme
mig lidt mærkeligt, hvis du også hader og afskyr dem, udelukkende fordi de
er fremmede og ikke har valgt en kriminel løbebane.

--
/ Thomas

Fra : Malene P

Dato : 01-02-09 19:01

> [...]
> formentligt gør? Du kan f.eks skrive "Ja, jeg hader og afskyr dem
> allesammen", eller "Nej, jeg hader og afskyr kun de kriminelle af dem".

Jeg kunne jo også skrive: "Jeg afskyer det antal, de fremmede med vidt
forskellig kultur og mentalitet fra vores kommer i". Om de går på
universitetet eller ej, ændrer ikke på det forhold. Specielt angående
palæstineserne har jeg vist udtrykt mig tydeligt nok.

> Meget af det du skriver, kan jeg sagtens se problematikken i, men jeg kan
> stadig ikke se hvorfor det kommer som en overraskelse for dig, at nogle
> mennesker begår kriminalitet - uanset deres hudfarve.

Jeg har vist ikke nogensinde nævnt noget om hudfarve.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 01-02-09 22:10

Thomas M <wtf> skrev:
> [...]

>beder dig bare svare på et helt simpelt
>spørgsmål: Hader og afskyr du de
>palæstinensere og andre fremmede som IKKE

Det er det fremmede Malene frygter. Det hele. Hun er meget,
meget bange. Og hvad palestinænsere angår, så bilder Malene sig
ind, at de alle - uden undtagelse - er kriminelle terrorister.
Så simpel er Malenes verden. Angst og pres.

Fra : Ivannof

Dato : 02-02-09 13:41

"Peter Bang (slet ZWHM5)" <peterbang@ZWHM5privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ind, at de alle - uden undtagelse - er kriminelle terrorister.
> Så simpel er Malenes verden. Angst og pres.

Sikke en gang forvrøvlet fjern-psykoanalyse. Jeg kunne forestille mig at
Malene mener at da nu de fleste af de palæstinensere har en dom for noget
kriminelt de har lavet er det nemmere at tage stilling til de
palæstinensiske særtilfælde, der ikke endnu har lavet noget kriminelt.

I øvrigt hørte jeg i radioen at for 2. etniske drenge mellem 14 og 22 gjaldt
det at 20% havde modtaget en dom sidste år.

Hilsen Ivan

Fra : Peter Bang

Dato : 02-02-09 16:47

Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev:

>"Peter Bang (slet ZWHM5)"
> [...]

Og det er så ikke en fjernanalyse?!? ... genboer?

>I øvrigt hørte jeg i radioen at for 2.
>etniske drenge mellem 14 og 22 gjaldt
>det at 20% havde modtaget en dom sidste år.

Ja. Det er mange!

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-09 18:28

"Peter Bang (slet ZWHM5)" <peterbang@ZWHM5privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> ind, at de alle - uden undtagelse - er kriminelle terrorister.
> Så simpel er Malenes verden. Angst og pres.

psykiatrien er efterhånden blevet ganske gode til at behandle angstneuroser,
lige som den kognitive terapi også er ganske effektiv

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-02-09 19:01

"Peter K. Nielsen" <vilduhaminadressesåspørgmig> skrev i meddelelsen

> psykiatrien er efterhånden blevet ganske gode til at behandle
> angstneuroser, lige som den kognitive terapi også er ganske effektiv

Kan de mon gøre noget for den oikofobe Peter K. Nielsen?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 02-02-09 22:10

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Peter K. Nielsen" <vilduhaminadressesåspørgmig> skrev i meddelelsen

> Kan de mon gøre noget for den oikofobe Peter K. Nielsen?

Psykiaterne erkender at psykofarmaka er altid symptombehandlende, især
passiviserende "zombie-medicin".

Fra : Malene P

Dato : 03-02-09 00:46

> "Peter K. Nielsen" <vilduhaminadressesåspørgmig> skrev i meddelelsen

> Kan de mon gøre noget for den oikofobe Peter K. Nielsen?

Næppe. Men jeg er nu mere nysgerrig efter at vide, hvordan hulen det er
lykkedes ham at slippe ud af mit killfilter, hvor han ellers kun deler celle
med 2-3 andre.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-09 16:45

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Næppe. Men jeg er nu mere nysgerrig efter at vide, hvordan hulen det er
> lykkedes ham at slippe ud af mit killfilter, hvor han ellers kun deler

Det er ikke at være nysgerrig, ikke at kunne finde ud af hvorfor dit filter
ikke virker, men en mental tilstand. Du er ikke i stand til at lære, ellers
ville din nysgerrighed sætte dig i lærings(vilje) og problemet ville have
været internt hos dig.

Fra : Malene P

Dato : 06-02-09 16:54

"Notion" <daw> skrev i en meddelelse

> [...]
ellers
> ville din nysgerrighed sætte dig i lærings(vilje) og problemet ville have

Ja, problemet var ganske rigtigt her. Men nu er han igen, hvor han hører
hjemme sammen med bror lort og et par stykker mere.

Malene P