Porsche ér bedst !
Fra : Mogens

Dato : 02-02-09 20:01

www.urban.dk/article/20090201/biler/702020004
Japanere er gode, Porsche er bedst
Set over alle årene er det tyske feinschmecker-mærke Porsche suveræn. 911 og
Boxster gør rent bord som nummer et og to i aldersgrupperne fire-fem,
seks-syv, otte-ni og 11-12 år gamle

Fra : Sode

Dato : 02-02-09 21:35

Uinteressant nyhed.... vi ved det sq da godt, venter utålmodigt på foråret
så den "flade" 6'er
kan blive luftet *gg*

VH/Sode

Fra : Mogens

Dato : 05-02-09 22:08

"Sode" <sode@xxxhas.dk> skrev i en meddelelse

> Uinteressant nyhed.... vi ved det sq da godt, venter utålmodigt på foråret
> så den "flade" 6'er kan blive luftet *gg*

Ja, jeg ka se, at folk er synet hen. Jeg luftede min i lørdags :)

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 03-02-09 06:36

On 2 Feb., 20:01, "Mogens" <nyhedsgrupperS...@jubii.dk> wrote:
> [...]
> Boxster gør rent bord som nummer et og to i aldersgrupperne fire-fem,

Naah. Ikke alle. Min jævnaldrende fætter havde en af de der Porche med
frontmotor (nej ikke den lille med Audi 80 motor ). Han ejede den men
mekanikkeren havde den altid. Jeg tror at den var lavet af forrustet
blik. Den var altid i stykker og til sidst rustede den væk mellem
fingerne på ham (på bedste Datsun 100A stil).

Benny

Fra : Mogens

Dato : 05-02-09 22:09

<hojvaelde@gmail.com> skrev i en meddelelse

[...]