Erfaring med Mitsubishi L200
Fra : Allan Nielsen

Dato : 02-02-09 07:06

Hej med jer!

Er der nogle i gruppen der har erfaringer med L200?
Gode/dårlige sider? Noget specielt man skal være opmærksom på?

Mvh Allan

Fra : TG

Dato : 03-02-09 07:04

On Feb 2, 3:05 pm, Allan Nielsen <allanma...@gmail.com> wrote:
> Hej med jer!
>
> Er der nogle i gruppen der har erfaringer med L200?
> Gode/dårlige sider? Noget specielt man skal være opmærksom på?
>
> Mvh Allan

Prøve at kigge lidt tilbage i gruppen:
http://groups.google.com/group/dk.fritid.bil/search?group=dk.fritid.bil&q=L200&qt_g=Search+this+group

Der finder du bl.a. mit svar fra tidligere:

"Jeg havde en lidt tidligere model ('95) jeg havde den i 5 år ~
210.000 km, og den kostede mig i den tid udove almindeligt
slitage/vedligehold:
2 x servostyrehus (huset blev utæt i bunden) iht. autoriseret
værksted var det en kendt "sygdom" fordi modellen havde "for brede
dæk" i forhold til det oprindelige design.
1 x gearkasse renovering
1 x kobling - desværre ikke samtidig med gearkasen ;-(
1 x gennemtæret olierør (mellem pumpe og oliekøler), medførte total
motorhavari.
Da de sidste tre hændelser kom i løbet af tre måneder, var jeg lidt
træt af bilen - og solgte den til en forhandler ifm. køb af en anden
bil, men jeg fik kun 25kkr ud af det..
Bortset fra det syntes jeg at det var en OK bil i de første 4½ år.
OK komfort ift. 4WD, køreegenskaber i orden både på landevej, på
mark, i terræn. Trækkraft tilstrækkelig også til at trække rundt
med en stor hestetrailer/autotrailer. Topfarten var dog ikke
overvældende svjh. omkring 135 km/h
Jeg var glad for den i de første 4½ år, men jeg vil aldrig købe
sådan en igen. "

Og det står jeg ved - Men der kan jo være forbedret noget siden
dengang

/TG