MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Unable to load module: PKArchive84cb.dll
Fra : Thomsen

Dato : 03-02-09 12:01

Hej
Når jeg har tændt for computeren og jeg første gang skal flytte eller
slette en fil eller mappe, kommer denne besked:

Unable to load module: C:/windows/PKArchive84cb.dll

Når jeg efterfølgnde trykke OK til beskeden har jeg derefter ingen
problemer med at flytte eller slette filer eller mapper. Det er kun
problem første gang efter jeg har tændt maskinen.

Hvad kan der være galt?
Kan sige at problemet er opstået efter jeg kar flyttet en masse
programmer og deres respektive shortcuts, ini'er og reg-filer, fra en
partition til en anden.
PKArchive84cb.dll finder jeg i øjebliket på den nye partition:
O/programmer/fælles filer/PKWare/PKzip7/PKArchive84cb.dll

mvh Ole

Fra : Richard Thune

Dato : 03-02-09 12:56

"Thomsen" <""look\"@@arntdesign.dk"> skrev i meddelelsen
> [...]
> PKArchive84cb.dll finder jeg i øjebliket på den nye partition:
> O/programmer/fælles filer/PKWare/PKzip7/PKArchive84cb.dll

Jeg vil umiddelbart tro at du har haft PKzip integreret i stifinder så du
kunne (un)zippe via højreklik, denne funktionalitet er nok forsvundet.
Hvis du vil genoprette denne og få fejlmeldingen til at forsvinde så prøv at
geninstallere PKzip på den nye partition.

R T